Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeet niet wat het is met me

Weet niet wat het is met me

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#1
lol nee
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onlangs een weekje geleden
Heb ik eens iets nieuws geprobeert (voor mij toch)
Salvia 35x

had niet zo'n leuke trip, hoewel het normaal ongeveer 15 minuten duurt , duurde hij bij mij 4u
had niets van andere drug erbij genomen.
Ik kan enkel denken aan(voor redenen):
-Mijn pijnlijke zenuw in mijn tand
-Medicatie die ik moest pakken deze maand (ibuprofen)
-Mijn pa had die dag zitten verven op mijn kamer en heb daar gezeten (primer)

Trip:
Het begint met een zachte stijging (zoals bij een vlieger)
dan begin ik gepiep gaan te horen en dat wordt steeds erger en erger
ineens voelde ik mij zoals een robot, ik voelde me zoals een robot wandelen, ik at een kebab en voelde die milimeter per milimeter zakken en toen krijg ik een stikkend gevoel ben ik maar naar buiten gelopen heb daar gezeten toen kreeg ik een geluidje van ERROR ERROR ERROR soms harder soms zachter en toen kreeg ik rood beeld met cijfers in. Ik was compleet bewust dat de mensen rond me zaten dat voelde ik nog goed aan.
Ik evenaarde mij met de natuur (enigste pluspunt :) )
Als ik mijn keel aanraakte verbrandde ik die precies alsof mijn hand 100 °C had. Achteraf nog keelpijn van gehad (zal gewoon een gedacht geweest zijn)
als ik mijn hand op mijn voorhoofd legde kon ik door mijn hoofd...

Maar nu is het probleem dat ik als ik gewoon een jointje rook het gevoel van die verbrande keel terug krijg.. (ik denk dat het puur in mijn hoofd zit)

Of heeft iemand een andere verklaring hiervoor?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je toevallig blonde krullen?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je bent geen Belg?
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Je bent geen Belg?
Klik om te vergroten...
Jawel hoor :)
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#6
4u effectief

ja ik vond het ook nogal raar

ik ben echt alles aan het uitzoeken wat ik die dag heb gedaan...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Raar verhaal... In die zin dat ik het nog nooit eerder gehoord heb. Toch zeker niet dat het 4u aanhoud.

Heb je echt effectief 4u getript of was het meer een half uur hard trippen en 3,5u comedown?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Normaal gezien duurt het bij het roken max. 30-40min en oraal max. 2u.
Ik veronderstel dat je het gerookt hebt, ik kan niet direct een oorzaak vinden waarom het bij jou zo lang aanhield.
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Normaal gezien duurt het bij het roken max. 30-40min en oraal max. 2u.
Ik veronderstel dat je het gerookt hebt, ik kan niet direct een oorzaak vinden waarom het bij jou zo lang aanhield.
Klik om te vergroten...

Ja weet ik :)

weet ook niet bepaald een oorzaak, ik zou denken door die primer verf die ik ingeademt hebt..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zal deze even bij de natuurlijke empathogenen zetten...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lijkt me sterk dat het door het inademen van verf zou komen, misschien ben je er gewoon hypergevoelig aan ofzo.

Heb je nog nooit bij andere drugs gemerkt dat je bij geringe hoeveelheden al zeer sterke effecten kan waarnemen? Of toch veel sterker dan je vrienden ofzo?
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Lijkt me sterk dat het door het inademen van verf zou komen, misschien ben je er gewoon hypergevoelig aan ofzo.

Heb je nog nooit bij andere drugs gemerkt dat je bij geringe hoeveelheden al zeer sterke effecten kan waarnemen? Of toch veel sterker dan je vrienden ofzo?
Klik om te vergroten...

Betwijfel ik sterk want ik ben net degene die amper iets voelt..
Bijvoorbeeld bij paddo's ben ik diegene die het niet zo hard voel
en mijn vriend dan wel (zelfde dosis)
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#13
mss was je pitta gewoon te warm als je die al trippen
aan het vreten waard :wink:
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#14
taurus zei:
mss was je pitta gewoon te warm als je die al trippen
aan het vreten waard :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is mogelijk( had ik nog niet over nagedacht lol)

maar hoe verklaar je dan dat ik het terug heb gehad?
mss gewoon omdat ik eraan dacht?

edit:
heb ook zo zitten denken,
kan het ook niet gewoon zijn omdat ik ziek ben geweest?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je zoekt het wat te ver.

Medicatie in de vorm van ibuprofen kun je 100% wegstrepen.
Eveneens je pijnlijke zenuw.

Waar je wel eens zou kunnen checken is tussen je oren.
Daar zit namelijk een heel ingewikkeld systeem, die de meest rare dingen kan producren, zeker als het geholpen word door een psycho actief middel.

Nee zonder gekkigheid, je nam voor je eerste keer x35 ( een van de sterkste, misschien wel het sterkste) extract. Dan kan het vrij heftig zijn..

Maar als ik de effecten zo lees, dan gaat er afgezien van de geluiden die je hoorde niet echt een belletje rinkelen. Ook heb ik nog nooit iemand in een ''effectieve'' salvia trip een broodje kebap zien eten. Dat is in mijn ogen zelfs onmogelijk bij salvia.

Mijn theorien:

1. Heb je misschien iets in de zin van Mao-remmers gehad?

2. Je hebt wel degelijk getript, maar doordat de ervaring zo intens was en je wat ziekig bent geweest is de comedown wat langer en harder blijven hangen. Op het moment dat je denkt dat het niet normaal is dat je nu nog tript gaat het balletje al rollen en beginnen je eigen hersenen een beetje met je te dollen. Als je dan nog een warm broodje naar binnen werkt ( misschien niet goed gekauwd of te warm) dan kan je wel last krijgen van je keel.

Ik heb niet zo gek veel ervaring met salvia ( alleen 5x) maar ik ben me nooit bewust van de mensen om me heen, kan zolang ik echt trip niet lopen en als ik een broodje in me hand zou krijgen gedouwd, zou je misschien nog iets grappigs te zien krijgen.

Dat als je een jointje rookt en het gevoel weer terug krijgt is een stuk minder vreemd dan dat je zo lang tripte. Het is bekend dat wiet weleens voor flashbacks kan zorgen, dat er bepaalde elementen, emoties of gevoelens uit een trip weer terug naar boven komen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
PepTalk zei:
Waar je wel eens zou kunnen checken is tussen je oren.
Daar zit namelijk een heel ingewikkeld systeem, die de meest rare dingen kan producren, zeker als het geholpen word door een psycho actief middel.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#17
bij slavia 35x kan je geen kebab meer eten hoor!
bij 10x heb ik iemand gezien die dacht dat hij een ventilator was..
en iemand zien kwijlen en ze dacht dat ze een waterval was...
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#18
PepTalk zei:
Je zoekt het wat te ver.

Nee zonder gekkigheid, je nam voor je eerste keer x35 ( een van de sterkste, misschien wel het sterkste) extract. Dan kan het vrij heftig zijn..
Klik om te vergroten...

ja sorry was vergeten te vermelden dat ik x10 en x15 ook al had gedaan maar geen effect toen..


En dat van tussen je oren, ik denk dat je er gelijk mee hebt hoor :)
is nu volledig over..

En bedankt voor dat flashback gedeelte :)

Ik moest gewoon bevestiging hebben :), want wist het niet meer zeker

ik ben terug volledig in orde, kan terug helder nadenken.. en vooral gewoon leven
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fijn dat te horen:)
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is denk ik min of meer toch blijven hangen :)
want als ik eraan denk dan voel ik dat precies terug
best raar maarja :grin:
ik kan er met leven :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."