Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeet niet wat het is met me

Weet niet wat het is met me

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uit jouw ervaring blijkt dus hoe sterker het extract, hoe langer de trip duurt?
Of had het denk je meer met heftigheid te maken?

Vooral de sterkere extracten zijn erg duur ja!
Je kan een paar ons bladeren kopen, en het zelf extraheren.
Of het de moeite waard is? Geen idee, nog nooit iets over gelezen eigenlijk.
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#2
zou het niet weten

maar ik weet in ieder geval dat ik ooit nog eens een lachkick heb gehad van ongeveer 1uur en half op salvia (was toen 15x als ik me kan herinneren)
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#3
lol nee
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Onlangs een weekje geleden
Heb ik eens iets nieuws geprobeert (voor mij toch)
Salvia 35x

had niet zo'n leuke trip, hoewel het normaal ongeveer 15 minuten duurt , duurde hij bij mij 4u
had niets van andere drug erbij genomen.
Ik kan enkel denken aan(voor redenen):
-Mijn pijnlijke zenuw in mijn tand
-Medicatie die ik moest pakken deze maand (ibuprofen)
-Mijn pa had die dag zitten verven op mijn kamer en heb daar gezeten (primer)

Trip:
Het begint met een zachte stijging (zoals bij een vlieger)
dan begin ik gepiep gaan te horen en dat wordt steeds erger en erger
ineens voelde ik mij zoals een robot, ik voelde me zoals een robot wandelen, ik at een kebab en voelde die milimeter per milimeter zakken en toen krijg ik een stikkend gevoel ben ik maar naar buiten gelopen heb daar gezeten toen kreeg ik een geluidje van ERROR ERROR ERROR soms harder soms zachter en toen kreeg ik rood beeld met cijfers in. Ik was compleet bewust dat de mensen rond me zaten dat voelde ik nog goed aan.
Ik evenaarde mij met de natuur (enigste pluspunt :) )
Als ik mijn keel aanraakte verbrandde ik die precies alsof mijn hand 100 °C had. Achteraf nog keelpijn van gehad (zal gewoon een gedacht geweest zijn)
als ik mijn hand op mijn voorhoofd legde kon ik door mijn hoofd...

Maar nu is het probleem dat ik als ik gewoon een jointje rook het gevoel van die verbrande keel terug krijg.. (ik denk dat het puur in mijn hoofd zit)

Of heeft iemand een andere verklaring hiervoor?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je toevallig blonde krullen?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je bent geen Belg?
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Je bent geen Belg?
Klik om te vergroten...
Jawel hoor :)
J
JerreeLid
01-01-2024, 00:00
#8
4u effectief

ja ik vond het ook nogal raar

ik ben echt alles aan het uitzoeken wat ik die dag heb gedaan...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."