#1
Eerste keer ben ik op de grond gevallen en heb ik ca 15 minuten lang niks gedaan alleen maar gestaard en op adem komen. Geen psychedelische ervaring, maar gewoon kapot gaan van te veel rook.
Eerst keer dat het werkte heb ik eerst extreem gefacineerd gekeken naar een druppel op m'n arm. Vervolgens heb ik een paar minuten lang in een soort delirium gezeten dat eindigde met ik die passed out ging. Vervolgens werd ik wakker gemaakt door een vriend van me die vroeg of ik een broodje wilde, ik nam het broodje in ontvangst en ben toen weer in slaap gevallen. Vervolgens ben ik weer wakker geworden, ben ik enorm over me nek heen gegaan, heb ik het broodje opgegeten en ben ik weer gaan slapen.
Het was zeker niet een leuke ervaring, maar uiterst interessant.
Eerst keer dat het werkte heb ik eerst extreem gefacineerd gekeken naar een druppel op m'n arm. Vervolgens heb ik een paar minuten lang in een soort delirium gezeten dat eindigde met ik die passed out ging. Vervolgens werd ik wakker gemaakt door een vriend van me die vroeg of ik een broodje wilde, ik nam het broodje in ontvangst en ben toen weer in slaap gevallen. Vervolgens ben ik weer wakker geworden, ben ik enorm over me nek heen gegaan, heb ik het broodje opgegeten en ben ik weer gaan slapen.
Het was zeker niet een leuke ervaring, maar uiterst interessant.