#1
Een maand geleden had ik Salvia 5x extract gehaald, 1g. Ik heb in 2 minuten tijd wel 0.5g opgerookt maar ik werd er alleen erg duizelig van en ik voelde me erg vaag, en dat duurde zo'n 5 minuten. Heb de laatste 0.5g maar weggeflikkerd. Dat spul stinkt joh als je 't rookt! Niet normaal.... Moest bijna kotsen toen ik dat spul oprookte.
Misschien volgende keer 20x extract ofzo proberen![:)]()
Misschien volgende keer 20x extract ofzo proberen

