Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is jou eerste ervaring met salvia??

wat is jou eerste ervaring met salvia??

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Een maand geleden had ik Salvia 5x extract gehaald, 1g. Ik heb in 2 minuten tijd wel 0.5g opgerookt maar ik werd er alleen erg duizelig van en ik voelde me erg vaag, en dat duurde zo'n 5 minuten. Heb de laatste 0.5g maar weggeflikkerd. Dat spul stinkt joh als je 't rookt! Niet normaal.... Moest bijna kotsen toen ik dat spul oprookte.

Misschien volgende keer 20x extract ofzo proberen :)
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#2
dexdude2 zei:
Dat spul stinkt joh als je 't rookt! Niet normaal.... Moest bijna kotsen toen ik dat spul oprookte.
Klik om te vergroten...
Ik vond het juist wel lekker :P Misschien nog wel lekkerder dan wiet of tabak. Aparte smaak, dat wel.

dexdude2 zei:
Misschien volgende keer 20x extract ofzo proberen :)
Klik om te vergroten...
Kijk daar maar mee uit. Bij salvia treedt omgekeerde tolerantie op: als je snel achter elkaar aan de salvia gaat ga je de tweede keer een stuk harder dan de eerste keer.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat spul stinkt joh als je 't rookt! Niet normaal.... Moest bijna kotsen toen ik dat spul oprookte.
Klik om te vergroten...

Lol salvia riekt gewoon een beetje verbrand, wacht maar tot je DMT rookt. Dan weet je pas hoe hard een drug kan stinken.
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#4
spacelord zei:
Dat spul stinkt joh als je 't rookt! Niet normaal.... Moest bijna kotsen toen ik dat spul oprookte.
Klik om te vergroten...

Lol salvia riekt gewoon een beetje verbrand, wacht maar tot je DMT rookt. Dan weet je pas hoe hard een drug kan stinken.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik daar maar van af blijf.. :rolleyes: :mrgreen:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerste keer (en de twee keren daarna) dus amper wat, en hoop dus dat ik met een hoger extract er wel wat van ga voelen, want het lijkt me een zeer interessante drug.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#6
dexdude2 zei:
spacelord zei:
Dat spul stinkt joh als je 't rookt! Niet normaal.... Moest bijna kotsen toen ik dat spul oprookte.
Klik om te vergroten...

Lol salvia riekt gewoon een beetje verbrand, wacht maar tot je DMT rookt. Dan weet je pas hoe hard een drug kan stinken.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik daar maar van af blijf.. :rolleyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Moet je zelf weten, ik vind het zeker de moeite het een keer te proberen, 'the spirit molecule' :hearteyes:
B
BalanceLid
01-01-2024, 00:00
#7
De eerste keer dat ik salvia divinorum rookte kreeg ik een hele hele harde lachkick. Dat was echt geniaal :grin:. Ik was bij vrienden en rookte de salvia in de tuin in een pijpje. Ik liep of strompelde naar binnen en toen barste ik in lachen uit. Ik kan me niet herinneren dat ik nog een keer een lachkick op salvia heb gehad. Nu ik me dat zo bedenk merk ik op dat salvia trips echt álle kanten op kunnen gaan.
S
SjarelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerste keer, aleen een extreem stoned gevoel, kon niet meer recht lopen en had lichte close eye visuals.

2e keer verdwaald in een donkere kamer van 3 bij 3 meter :confused:, kon er niet meer uithalen hoe mijn kamer in elkaar zat en liep herhaald tegen allerlei meubels en muren.. met salvia ga ik meestal douchen, dat is geweldig! vooral in het donker heb je dan die visuals en dan dat warme water :stoned:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#9
zoals velen werkte het niet echt goed, bij alle 3 de betrokken personen trouwens niet. we ervaarden allemaal dat direct na het roken de wereld naar achter rolde (alsof je heel langzaam op de achterpoten van je stoel naar achter balanceerd) en naderhand dan met n stoned gevoel tv gaan kijken. uiteindelijk hebben ik en een andere dan toch alsnog wat gemerkt, hij zag namelijk de tv in 3d. en ik zag de hele tijd iets achter me wegflitsen maar als ik keek was er niks.

daarna ging ik et 3e persoon zoeken in huis en dacht ik achter elke deur hem te horen, bleek dat ik gewoon langs m was gelopen en opeens verbaasd na een wkartier zoeken in dezelfde kamer stond zonder te weten hoe ik daar terecht kwam :) wel leuk maar niet wat we wilden ervaren

(puurpijpje, stormaansteker en salvia x5 of 10 extract meen ik)
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn eerste Salvia trip was de enige die echt goed gewerkt heeft.
Ik was net samen met wat vrienden aan het overwegen om voor het eerst truffels te nemen, maar het leek ons leuk om eerst Salvia te proberen. Dus met een stormaansteker uit de bong gedaan, en hij sloeg in als een bom. Omdat dit mijn eerste trip-ervaring was, was ik helaas te druk met keihard lachen om het feit dat ik van plastic werd, en zat de rest van de tirp een beetje verdwaasd van me af te spacen. Later wou ik dus nog eens Salvia roken en proberen voor een meer innerlijke trip te gaan. Maar helaas is m'n bong kapot, dus gebruikte ik m'n stenen pijpje. Ik heb het een stuk of 3 keer daaruit geprobeerd maar geen enkele keer meer een goed effect gehad. Komt waarschijnlijk omdat er maar weinig in het pijpje kan, en omdat de rook veel heter is was het ook moeilijker een dikke hijs te nemen en lang in te houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."