Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"maxdw1212 zei: Ik heb laatst voor het eerst echt getript op salvia. ik had de eerste x salvia gedroogde bladeren, maarja die sloegen niet echt in. dus dit x heb ik samen met m'n broer salvia x5 genomen. dit sloeg wel in: ik nam een hijs en wachte gewoon tot ik wat voelde. opeens sloeg het in. ik werd een beetje duizelig dus ik besloot maar te liggen. nu begon de trip pas echt. ik voelde iets heel raars op me nek ik besloot me hand erop te doen... dat was een soort knop. het voelde net of mijn bed omdraaide en ik naar beneden viel. ik probeerde m'n hand van mijn nek af te halen maar dat lukte niet. ik dus blijven proberen en uit eindelijk lukte het. toen stopte ik met vallen en was ik weer normaal (nog wel een beetje duizelig) nu wil ik natuurlijk weten: HOE WAS JOU EERSTE ERVARING en met welk extract ben jij begonnen? Klik om te vergroten... ervaring over trips hoort bij trip reports"
"Ik wil dus truffels gaan doen maar heb een zwakke maag :P ik heb genoeg voorlichting gehad erover en me besluit staat vast maar wat helpt tegen de nasmaak? En hoe kan ik misselijkheid het meeste voorkomen? Antwoord graag"
"BacingsPen zei: Dat is hoe dan ook lastig.... BAH ik heb er wel eens van gekost! Doe mij maar paddo's! Maarja die mogen niet meer! En de truffels van tegenwoordig zijn echt niet minder sterk, maarja de Nederlandse overheid is gewoon fucked en ze laten je liever kotsen op extra het zuur smakende truffels dan je laten trippen op paddo's... A fin... On topic: Eet het samen met yoghurt of verwerk er chocolade door heen! Klik om te vergroten... paddo's vind ik er super lekker uit zien vooral de cambodian ofzo en waarom maakt de overheid het illegaal? Ik mag toch zelf wel bepalen wat ik met me lichaam doen daar hoeft de overheid zicht toch niet mee te bemoeien. Ze zoude alle drugs legaal moeten maken dat is dan een heel probleem opgelost want dan is het in winkels te krijgen en niet meer bij dealers wat er zo gevaarlijk kan zijn aan sommige dealers is dat als je eenmaal verslaafd bent ben je in de macht van je dealer en kan hij je dingen later doen etc. en als het legaal is beginnen er heus niet meer mensen aan want de mensen die het kopen woude het echt doen en als het illegaal was hadden ze het alsnog via dealers gekocht."
"mijn broertje heeft op internet 2 gram 5x salvia besteld i.p.v truffels dat zou die eerst doen maar salvia was volgens hem veel leuker en intenser waar ik dus helemaal niks van geloof, maarja ik heb het nog nooit geprobeerd dus ik weet het niet wat vinden jullie?"
"Locatie: Me slaapkamer Drug: Weet niet hoeveel maar pijpje met 5x salvia Lichaamsgewicht: 51kg Gemoedstoestand: Niet super veel zin om te nemen en beetje onzeker 14:30 Ik had het pijpje in me handen met daar in de salvia ik was een beetje onzeker maar toch nam ik het en me broertje zat er naast als sitter 14:32 dit was het moment dat het ongeveer begon. ik lag op bed en toen sloeg het echt in me bed leek heel hard naar links te gaan en me kamer leek opeens veeeeeeel groter ik was heel duizelig en was volkomen weg ik hoorde allemaal stemmen in me hoofd wat ik best wel irritant vond en opeens was het pijpje dat ik vast had veranderd in een douchekop en zat ik in een badkamer met een heks ik wist ook echt niet meer waar ik was opeens kwam ik weer beetje bij maar toen leek het pijpje dat ik had op afval dus ik gooi het weg daarna moest ik naar de wc dus ging ff naar de wc en toen bij het handenwassen keek ik in de spiegel en het begon donker te worden en ik hoorde muziek: IN DE GLORIAAAA IN DE GLORIAAA HIEPERDEPIEPHOERA HIEPERDEPIEPHOERA het klonk echt als groep 3 toen klopte me broertje op wc deur waarom het zolang duurt dus ik legde het hem uit en toen moest ik ff wennen aan het idee dat het huis waar ik zat gewoon mijn huis was want me broertje leek gewoon een vriend van me te zijn en het huis van een vriend echt heeeel vaag maar toen begon ik weer nuchter te worden heb trouwens nog wel een mellow gevoel ik weetniet hoelang dat blijft SUPER MOOIE ERVARING"
"Sublimo zei: Salvia ervaringen schijnen, als ze werken, vrij heftig te zijn. Dit is daar maar weer eens een voorbeeld van. Wat ik niet snap, waarom neem je het nog als je eigenlijk al geen zin hebt om het te doen ? Met een verkeerde mindset kan een trip ook heel anders uitdraaien. En was het misschien een slechte ervaring geweest. Klik om te vergroten... ja maar ik las ooit een trip report waar iemand ook zei: ren nooit weg van je angsten daarmee maak je ze groter :P en het was omdat ik belofte had gedaan met broertje dus daarom moest ik als eerst"
"Sublimo zei: ganjaweed zei: Sublimo zei: Salvia ervaringen schijnen, als ze werken, vrij heftig te zijn. Dit is daar maar weer eens een voorbeeld van. Wat ik niet snap, waarom neem je het nog als je eigenlijk al geen zin hebt om het te doen ? Met een verkeerde mindset kan een trip ook heel anders uitdraaien. En was het misschien een slechte ervaring geweest. Klik om te vergroten... ja maar ik las ooit een trip report waar iemand ook zei: ren nooit weg van je angsten daarmee maak je ze groter :P en het was omdat ik belofte had gedaan met broertje dus daarom moest ik als eerst Klik om te vergroten... Je moet in zekere maten ook leren om je over je eigen angsten heen te zetten. Dat klopt. Maar salvia is wel iets waar je voorzichtig mee moet zijn. Als het gewoon het normale "angst" gevoel is, is het geen probleem. Dat is gezond, ik had dat ook wel toen ik vroeger met een nieuwe drug begon. Hoe oud ben jij ? En je broertje ? Klik om te vergroten... ik 16 me broertje 15 en ik doe bijna nooit dinge met drugs hoor ik leef gezond :P en het was een normale angst beetje nerveus"
"Sublimo zei: ganjaweed zei: ik 16 me broertje 15 en ik doe bijna nooit dinge met drugs hoor ik leef gezond :P Klik om te vergroten... Haha. Ik kan het niet laten om te zeggen dat ik je toch wat jong vindt voor een salvia ervaring. :P Heb je al andere ervaringen met drugs ? Klik om te vergroten... deed vroeger veel wiet echt heel veel ben er nu ontzettend mee geminderd want begon licht verslaafd te raken. zelf ook andere dingen gedaan en was al beetje ervaren met salvia had eerst gewoon salvia geen extract dat je al het dizzy gevoel kreeg heb verder ook niks echt gedaan zelfs niet met alchohol want daar vallen zoveel doden mee ik ben ooit 1 keer dronken geweest en dat hoeft even niet meer edit: morgen heb ik wel me truffels maar kan ze niet in de koelkast bewaren heb je enig idee waar wel? dat ze wel goed blijven"
"Sublimo zei: Hoelang wil je de truffels bewaren ? Klik om te vergroten... weet niet hoelang is mogelijk uit de koelkast?"
"Sublimo zei: ganjaweed zei: Sublimo zei: Hoelang wil je de truffels bewaren ? Klik om te vergroten... weet niet hoelang is mogelijk uit de koelkast? Klik om te vergroten... Geen idee eigenlijk. De datum op de achterkant van het doosje geldt als je ze koel bewaart. Het koel bewaren is echt een must. Het is veel te warm nu om ze gewoon op je kamer te laten liggen. Kun je ze niet gewoon halen op de dag dat je gaat trippen ? Klik om te vergroten... ik wou eigelijk morge doen maar ik kan ook dat een vriend van me ze even bewaard die trippen haat dus die eet ze niet zelf op:P maar voor truffels ben ik echt niet bang kijk er erg naar uit ik heb mexicana A gekocht 20 gram 10 gram per persoon daarna gaan we als we ze hebben ingenomen even aan de waterpijp tot het in werking gaat ik ben er op voorbereid dat je misselijk kan worde ik sla morgen ook het ontbijt over zodat ik kan beginnen als de post er is! ik had ze besteld op internet namelijk"