Ik heb laatst voor het eerst echt getript op salvia.
ik had de eerste x salvia gedroogde bladeren, maarja die sloegen niet echt in.
dus dit x heb ik samen met m'n broer salvia x5 genomen.
dit sloeg wel in:
ik nam een hijs en wachte gewoon tot ik wat voelde.
opeens sloeg het in. ik werd een beetje duizelig dus ik besloot maar te liggen.
nu begon de trip pas echt. ik voelde iets heel raars op me nek ik besloot me hand erop te doen...
dat was een soort knop. het voelde net of mijn bed omdraaide en ik naar beneden viel.
ik probeerde m'n hand van mijn nek af te halen maar dat lukte niet.
ik dus blijven proberen en uit eindelijk lukte het.
toen stopte ik met vallen en was ik weer normaal (nog wel een beetje duizelig)
nu wil ik natuurlijk weten: HOE WAS JOU EERSTE ERVARING
en met welk extract ben jij begonnen?