#1
Haha dat wilde ik ook nog vragen ja. :P
kapitein-x zei:Een voorspelling: zodra je vriend stopt met die pillen, zal hij binnen een paar weken weer op zijn oude gewicht zitten, en misschien zelfs wel daarboven. Maar goed dat is op zich geen nieuws dat er zoiets als het jojo-effect bestaat. Als je er bv 20 jaar over hebt gedaan om 15 kg overgewicht te kweken, dan kan het naar mijn idee nooit gezond zijn om dat er in een paar weken af te halen.
De reden dat ik juist ooit met die ephedra dingen stopte was omdat ze dat vet-verbrandende effect hebben, terwijl ik eerder te licht was. Dat wist ik nog niet toen ik ze voor het eerst kocht.
De werking vond ik echt geweldig: vrolijkheid in een potje! Ik kreeg inspiratie, begon gedichten te schrijven, ging mijn kamer opruimen, en zag het leven weer zonnig in. Soms werd de energie wel wat teveel, en dan moest ik gewoon even op en neer springen, of in een lantaarnpaal klimmen...
Maar ik zag dus dat het niet gezond was voor mij, en ben toen overgestapt op guarana. Dat heeft een veel stabielere werking, en is voor zover ik weet ook niet echt slecht voor je gezondheid. Maar dit is allemaal wel iets van 8 jaar terug. En nu drink ik al jaren alleen nog maar af en toe een kopje koffie. Soms een enkele keer (juiste tijd en gesteldheid) heeft dat zelfs hetzelfde effect als ephedra: zoemmmmm hihaaa...![]()
heroesss zei:Dat klinkt als de perfecte drug!
ik ga een x ff alle smartshops langs hier in de buurt, hopen dat het nog ergens word verkocht.
Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind?Angramar Temenos zei:Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.
Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.
iSmokex zei:Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind?Angramar Temenos zei:Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.
Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.![]()
iSmokex zei:Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind?Angramar Temenos zei:Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.
Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.![]()
MissieNH zei:Efedra mag nu alleen nog maar als geneesmiddel worden verkocht en mag dus niet meer in smartshops of drogisterijen worden verkocht. Ook niet in de apotheek dus zonder recept.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."