Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dan gebruik je toch stacker 4 is eigenlijk een soort afslankpil waardoor je echt een energiestoot krijgt.alleen merk ik niets als ik dat slik"
"Exceptional Insight zei: In Stackers zit Ephedra. Dat is al lang niet meer legaal! Klik om te vergroten... mijn stackers zijn Ephedra free en is dus legaal. vroeger waren ze met Ephedra en dat was illegaal."
"bierton zei: En waar haal je die dingen. Fitness centrum ofzo? Thanks Klik om te vergroten... ja of je ken het ook via een online internetwinkel kopen zo heb ik ze ook gekocht"
"ik gebruik stacker 4 ook om wat kilo"s kwijt te raken en voor een steuntje in de rug voor het sporten.alleen heb gister om half 2 smiddags zon pil genomen voor het eerst,en merk niets van zelf 10 uur na inname nog niets.heeft iemand dit ook??"