#1
check ook kolanoot.. is ook gewoon een natuurlijke stimulant.. maar ook meer opgefokt dan euforie ofzo... wel vaak lachen :P
Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind?Angramar Temenos zei:Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.
Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.
iSmokex zei:Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind?Angramar Temenos zei:Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.
Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.![]()
iSmokex zei:Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind?Angramar Temenos zei:Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.
Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."