Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEfedrine

Efedrine

27 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#1
check ook kolanoot.. is ook gewoon een natuurlijke stimulant.. maar ook meer opgefokt dan euforie ofzo... wel vaak lachen :P
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.

Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.
Klik om te vergroten...
Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind? :flushed:
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#3
word gebruikt als stacker voor bodybuilders he
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
iSmokex zei:
Angramar Temenos zei:
Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.

Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.
Klik om te vergroten...
Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind? :flushed:
Klik om te vergroten...

Afvallen maby..?
d
deventer_nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik gebruik stacker 4 ook om wat kilo"s kwijt te raken en voor een steuntje in de rug voor het sporten.alleen heb gister om half 2 smiddags zon pil genomen voor het eerst,en merk niets van :(
zelf 10 uur na inname nog niets.heeft iemand dit ook??
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeker als je wat zwaarder bent heb je misschien behoefte aan een hogere dosis.
Probeer er eens 2, en zo voorzichtig en verantwoord opbouwen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Efedrine lijkt qua structuur op amfetamine.

Het heeft weinig nut om het te gebruiken, valt zelfs makkelijk in de apotheek te verkrijgen. Zonder voorschrift.

De meeste mensen die het kopen maken er meth van.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
iSmokex zei:
Angramar Temenos zei:
Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.

Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.
Klik om te vergroten...
Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind? :flushed:
Klik om te vergroten...

Afvallen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."