Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEfedrine

Efedrine

27 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha dat wilde ik ook nog vragen ja. :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze mag naar de natuurlijke empathogenen...


Heb het vrij regelmatig gebruikt vroeger. Ik vond het altijd wel lekker als ik te veel gedronken had en weer wat nuchterder wilde worden. Zonder alcohol vond ik het overigens geen prettig middel en overheersten gevoelens van gejaagdheid en zenuwachtigheid.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heeft iemand dat weleens gebruikt?
Naar aanleiding van dat mijn vriend nu pillen slikt voor bij het afvallen. Niet dat daar efedrine in zit, die verkochten ze juist niet meer omdat dat tegenwoordig verboden is omdat het teveel op amfetamine leek?
Maar ik heb lopen googlen en volgens mij word het nog wel in een smartshop verkocht?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring en naar jullie kennis over efedrine, wat het precies is enzo;.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Efedrine, ephedra is een plant die je inderdaad kan gebruiken als op peppend middel. Toen het legaal was (voor 2004) werd het voor allerlei toepassingen verkocht, feesten, afvallen, sporten, noem maar op. Je kan inderdaad van ephedrine (of pseudo-ephedrine ?) zonder al te veel moeite meth maken, al gebeurd dat hier geloof ik niet.

Zelf heb ik t wel eens gebruikt, maar vond het niet fijn. Kreeg wel energie maar gepaard met zweten, trillen, onrustigheid. Dit geld echter lang niet voor iedereen, genoeg mensen die het wel fijn vinden om te gebruiken. In de meeste smartshops is het niet meer verkijgbaar maar soms duikt het zo hier en daar nog wel eens op.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een voorspelling: zodra je vriend stopt met die pillen, zal hij binnen een paar weken weer op zijn oude gewicht zitten, en misschien zelfs wel daarboven. Maar goed dat is op zich geen nieuws dat er zoiets als het jojo-effect bestaat. Als je er bv 20 jaar over hebt gedaan om 15 kg overgewicht te kweken, dan kan het naar mijn idee nooit gezond zijn om dat er in een paar weken af te halen.

De reden dat ik juist ooit met die ephedra dingen stopte was omdat ze dat vet-verbrandende effect hebben, terwijl ik eerder te licht was. Dat wist ik nog niet toen ik ze voor het eerst kocht.
De werking vond ik echt geweldig: vrolijkheid in een potje! Ik kreeg inspiratie, begon gedichten te schrijven, ging mijn kamer opruimen, en zag het leven weer zonnig in. Soms werd de energie wel wat teveel, en dan moest ik gewoon even op en neer springen, of in een lantaarnpaal klimmen...

Maar ik zag dus dat het niet gezond was voor mij, en ben toen overgestapt op guarana. Dat heeft een veel stabielere werking, en is voor zover ik weet ook niet echt slecht voor je gezondheid. Maar dit is allemaal wel iets van 8 jaar terug. En nu drink ik al jaren alleen nog maar af en toe een kopje koffie. Soms een enkele keer (juiste tijd en gesteldheid) heeft dat zelfs hetzelfde effect als ephedra: zoemmmmm hihaaa... :grin:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#6
kapitein-x zei:
Een voorspelling: zodra je vriend stopt met die pillen, zal hij binnen een paar weken weer op zijn oude gewicht zitten, en misschien zelfs wel daarboven. Maar goed dat is op zich geen nieuws dat er zoiets als het jojo-effect bestaat. Als je er bv 20 jaar over hebt gedaan om 15 kg overgewicht te kweken, dan kan het naar mijn idee nooit gezond zijn om dat er in een paar weken af te halen.

De reden dat ik juist ooit met die ephedra dingen stopte was omdat ze dat vet-verbrandende effect hebben, terwijl ik eerder te licht was. Dat wist ik nog niet toen ik ze voor het eerst kocht.
De werking vond ik echt geweldig: vrolijkheid in een potje! Ik kreeg inspiratie, begon gedichten te schrijven, ging mijn kamer opruimen, en zag het leven weer zonnig in. Soms werd de energie wel wat teveel, en dan moest ik gewoon even op en neer springen, of in een lantaarnpaal klimmen...


Maar ik zag dus dat het niet gezond was voor mij, en ben toen overgestapt op guarana. Dat heeft een veel stabielere werking, en is voor zover ik weet ook niet echt slecht voor je gezondheid. Maar dit is allemaal wel iets van 8 jaar terug. En nu drink ik al jaren alleen nog maar af en toe een kopje koffie. Soms een enkele keer (juiste tijd en gesteldheid) heeft dat zelfs hetzelfde effect als ephedra: zoemmmmm hihaaa... :grin:
Klik om te vergroten...

Dat klinkt als de perfecte drug!
ik ga een x ff alle smartshops langs hier in de buurt, hopen dat het nog ergens word verkocht.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#7
heroesss zei:
Dat klinkt als de perfecte drug!
ik ga een x ff alle smartshops langs hier in de buurt, hopen dat het nog ergens word verkocht.
Klik om te vergroten...

Als het niet van die nadelige lange termijn effecten zou hebben (extreme vetverbranding zou al een belletje moeten doen rinkelen) dan zou het idd wel een perfect middel zijn. Maar de werking neigt toch wel naar het amfetamine-achtige.
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#8
guarana is idd een stabielere "high" dan effedrine.. maar geen van 2 vind ik een "drugs" waar je van geniet.. ik word er alleen maar opgefokt van niks in vergelijking met speed, euforie ect..
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik alleen ephedra of ephedrine neem, krijg ik een gejaagd, onrustig gevoel. Met een voldoende drank en een biertje rebij vindt ik het wel uitermate r :P elext.

Met een blowtje erbij ga ik lekker tintelen en heb ik zin om de hele nacht te dansen. Maar zonder drank wordt ik dus erg onrustig. Echt zwaar a-relext, ondanks dat het uit de natuur komt.

Beeeb
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.

Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#11
check ook kolanoot.. is ook gewoon een natuurlijke stimulant.. maar ook meer opgefokt dan euforie ofzo... wel vaak lachen :P
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.

Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.
Klik om te vergroten...
Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind? :flushed:
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#13
word gebruikt als stacker voor bodybuilders he
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
iSmokex zei:
Angramar Temenos zei:
Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.

Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.
Klik om te vergroten...
Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind? :flushed:
Klik om te vergroten...

Afvallen maby..?
d
deventer_nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik gebruik stacker 4 ook om wat kilo"s kwijt te raken en voor een steuntje in de rug voor het sporten.alleen heb gister om half 2 smiddags zon pil genomen voor het eerst,en merk niets van :(
zelf 10 uur na inname nog niets.heeft iemand dit ook??
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeker als je wat zwaarder bent heb je misschien behoefte aan een hogere dosis.
Probeer er eens 2, en zo voorzichtig en verantwoord opbouwen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Efedrine lijkt qua structuur op amfetamine.

Het heeft weinig nut om het te gebruiken, valt zelfs makkelijk in de apotheek te verkrijgen. Zonder voorschrift.

De meeste mensen die het kopen maken er meth van.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
iSmokex zei:
Angramar Temenos zei:
Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.

Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.
Klik om te vergroten...
Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind? :flushed:
Klik om te vergroten...

Afvallen..
M
MissieNHLid
01-01-2024, 00:00
#19
Efedra mag nu alleen nog maar als geneesmiddel worden verkocht en mag dus niet meer in smartshops of drogisterijen worden verkocht. Ook niet in de apotheek dus zonder recept.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
MissieNH zei:
Efedra mag nu alleen nog maar als geneesmiddel worden verkocht en mag dus niet meer in smartshops of drogisterijen worden verkocht. Ook niet in de apotheek dus zonder recept.
Klik om te vergroten...

Ik de apotheek is het pseudo-efedrine.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."