Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over truffels

Vraagje over truffels

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of via een andere veel goedkopere site die je ook makkelijk kunt vinden. Ik heb een site gevonden waar je 36€ voor 100 gram atlantis kunt krijgen.

Vergis ik me nu en is er Atlantis en Psilocybe Atlantis of zijn dat dezelfde?
Klik om te vergroten...
Dit is hetzelfde.

En mijn eigen ervaring is dat er wel verschil tussen de soorten zit, maar als je harder wilt trippen je beter gewoon meer kunt nemen en de goedkoopste kunt kopen.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Xeloc zei:
Of via Azarius bestellen, scheelt je brandstofkosten :), kost je verzendkosten...
Klik om te vergroten...

Volgens mij verzenden ze v.a. 15 euro al gratis :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
atlantis is vrij sterk (in theorie) maar je hebt ook nog pajateros (dragons dynamite) deze zijn in theorie nog wat heviger. Heb laatst ongeveer 20 gram hier van op en dat was een lekkere trip :grin:

heb zowel met soep als gewoon kauwen lekker getript. Zorg voor een goede set en setting.

Telefoon uit, deurbel uit, geen verplichtingen, eten, drinken, wat te roken.
R
RetardedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja helaas is verzenden geen optie voor mij.

Had ook al gelezen over dragons dynamite ik denk dat we gewoon 2 bakjes kopen, Atlantis en Dragons Dynamite en die mixen we gewoon. Dat kan toch ?

De setting komt helemaal goed :wink:, even wachten op wat mooier weer.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik koop altijd de dragons dynamite en dan een bakje van 20gram.
Daar ga ik lekker genoeg op, alleen ik vind het te kort :) 3 uur lekker trippen en daarna zakt het snel weg. Ik vind langer trippen leuker, maar je kan ook iets meer nemen.
Of gewoon als je lekker in je trip zit, na 90min wat bijnemen. Dan verleng je de duur.

Als je in de buurt van Utrecht woonachtig bent kun je daar die DD's halen bij de smartshop.
R
RetardedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is idd best kort voor 20 gram, maar ik heb het ook maar 1 keer eerder gedaan, toen hebben we na 1,5 uur bijgesnoept en toen ging ik wel voor 5-6 uurtjes op 10 gram + nog wat.

Ik heb alleen bij mijn vorige trip alleen visuals gehad nu wil ik ook wel eens hallucineren, mijn vrienden doen het voor de eerste keer en beginnen met 8-9 gram, nou zat ik eraan te denken om12 gram van DD+Atlantis te nemen (2 bakjes van elk soortje bij elkaar doen) en na 1,5 uur bijsnoepen als alles lekker gaat. Dat is verder geen probleem toch? (2 soorten door elkaar)

En is het uberhaupt echt mogelijk hallucinaties te krijgen van truffels? Of zijn het meer extreme visuals?

Vorige trip (jaar geleden alweer): viewtopic.php?f=21&t=26192
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is thee zetten van truffels makkelijk en minder goor als kauwen? Is er een groot verschil in de sterkte van je trip?

Bij mijn tweede keer truffels moest ik tien minuten na het eten van de truffels overgeven. Mijn maag trok het niet. En dat terwijl de trip net langzaam insloeg. Eerste uur was dan ook best kut.
Vandaar dat ik een veiligere manier van innemen zoek :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallucineren ga je naar alle waarschijnlijkheid niet doen. De enige drugs waarvan je dingen gaat zien die er niet zijn, zijn MDA en Datura.

Je gaat geen dingen zien die er niet zijn van psilocybine, de dingen die er wel zijn worden mooier, anders, uit perspectief getrokken, heel lelijk of lijken nep. Roze olifanten en dansende kabouters blijven over het algemeen, bij een gezonde geestestoestand, uit.
Zie je die wel dan zou ik het even hier melden om vervolgens bij je maatschappelijk werker aan de bel te gaan hangen.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je in een compleet donkere kamer gaat zitten met genoeg gram dan ga je ook wel dingen zien, maar het is maar de vraag of je dit hallucinaties vindt of niet.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja maar dan kun je achter alles wel af gaan vragen of het een hallucinatie is.

Wake up, wake up. It's all a dream.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#11
lolnoob zei:
Als je in een compleet donkere kamer gaat zitten met genoeg gram dan ga je ook wel dingen zien, maar het is maar de vraag of je dit hallucinaties vindt of niet.
Klik om te vergroten...

dat klopt ook wel, maar dit zijn meestal toch maar wat kaleidoscopen en vage felgekleurde vormen. je zal geen groene kaboutertjes in het donker over de grond zien rennen, hoe hard je er ook aan denkt :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
kabouters en olifanten :beer:

Mensen die dat zien, sporen niet :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fresh zei:
kabouters en olifanten :beer:

Mensen die dat zien, sporen niet :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Alle verhalen die ik gehoord heb voordat ik me echt ging verdiepen in psychedelica bevatten een zeker element betreffende; olifanten, kabouters (of beide), wandelende aarbeien, dansende smurfen (die hielpen met dichtlikken van de enveloppen) en last but not least het bekende verhaal van blijven hangen en voor eeuwig denken dat je Jezus, Mohammed of een sinaasappel geworden bent (met een onredelijke angst voor aardappelschilmesjes).

Ik denk dat de mensen die dat soort dingen verzinnen niet sporen. Als je ze ziet ben je het station van 'niet sporen' al reddeloos gepasseerd en is het een enkeltje psychiatrie.
S
SpookeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik Heb nog een bakje truffels psylocibe atlantis liggen, nu deze zijn al 2 weken overtijd, maar het bakje is nog niet open geweest en de truffel is nog hermetisch afgesloten, zou het kwaad kunnen deze nog te gebruiken? mvg greg
R
RetardedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oké ik ben overtuigd dat je er geen olifanten etc. van gaat zien hoor :P.

Vroeg me gewoon af of het mogelijk was. En het kan dus geen kwaad 2 truffel soorten te mixen?

Nu nog wachten op mooi weer, dan gaan we ff naar amsterdam :)(ook gelijk even wat lekkere wietjes halen)

Iemand enige trip ervaring met koud weer ?:P het ziet er naar uit dat het trippen wordt bij 2 tot -1 graden. (we wachten wel op het zonnetje)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
als je perse buiten wilt trippen zou ik me goed aankleden en ergens buitenaf gaan chillen net zoals je dat weleens met smoken zou doen. Het lijkt me alleen kut als je het ineens heel warm krijgt en je van wat kleren af wilt.

Binnen of in de zon is gewoon ideaal en wil je echt een geslaagde trip, wacht dan tot het juiste moment, je krijgt er zoveel meer voor terug.
R
RetardedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ik heb komende week vakantie dus het wordt wel in die week. We hebben een zitplek binnen maar het leek mij leuker om naar buiten te kunnen (ik woon aan de rand van de duinen) als we het koud krijgen kunnen we altijd nog naar binnen. Met mijn vorige trip hadden we het in maart gedaan dat was ook koud maar er was buiten veel te veel te zien integenstelling tot we binnen waren.

Dus even de weerberichten afwachten voor komende week
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat ook leuk en lekker is; binnen achter het glas als het zonnetje schijnt! En dan midden in je trip je ogen sluiten :hearteyes: Probeer het eens. Geniaal :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Google mindfold, dat ding is gemaakt voor trips. Ogen open en toch compleet donker.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Google mindfold, dat ding is gemaakt voor trips. Ogen open en toch compleet donker.
Klik om te vergroten...
Heb je dat ding zelf ook? Ben benieuwd hoe het is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."