#1
als je perse buiten wilt trippen zou ik me goed aankleden en ergens buitenaf gaan chillen net zoals je dat weleens met smoken zou doen. Het lijkt me alleen kut als je het ineens heel warm krijgt en je van wat kleren af wilt.
Binnen of in de zon is gewoon ideaal en wil je echt een geslaagde trip, wacht dan tot het juiste moment, je krijgt er zoveel meer voor terug.
Binnen of in de zon is gewoon ideaal en wil je echt een geslaagde trip, wacht dan tot het juiste moment, je krijgt er zoveel meer voor terug.