Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over truffels

Vraagje over truffels

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
als je perse buiten wilt trippen zou ik me goed aankleden en ergens buitenaf gaan chillen net zoals je dat weleens met smoken zou doen. Het lijkt me alleen kut als je het ineens heel warm krijgt en je van wat kleren af wilt.

Binnen of in de zon is gewoon ideaal en wil je echt een geslaagde trip, wacht dan tot het juiste moment, je krijgt er zoveel meer voor terug.
R
RetardedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ik heb komende week vakantie dus het wordt wel in die week. We hebben een zitplek binnen maar het leek mij leuker om naar buiten te kunnen (ik woon aan de rand van de duinen) als we het koud krijgen kunnen we altijd nog naar binnen. Met mijn vorige trip hadden we het in maart gedaan dat was ook koud maar er was buiten veel te veel te zien integenstelling tot we binnen waren.

Dus even de weerberichten afwachten voor komende week
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ook leuk en lekker is; binnen achter het glas als het zonnetje schijnt! En dan midden in je trip je ogen sluiten :hearteyes: Probeer het eens. Geniaal :sunglasses:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Google mindfold, dat ding is gemaakt voor trips. Ogen open en toch compleet donker.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Google mindfold, dat ding is gemaakt voor trips. Ogen open en toch compleet donker.
Klik om te vergroten...
Heb je dat ding zelf ook? Ben benieuwd hoe het is.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fresh zei:
Drientje zei:
Google mindfold, dat ding is gemaakt voor trips. Ogen open en toch compleet donker.
Klik om te vergroten...
Heb je dat ding zelf ook? Ben benieuwd hoe het is.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb hem zelf ook en ik vind hem briljant! Zit heel comfortabel en het is echt compleet donker met je ogen open.

Laatste keer met 250mg keta, op de bank liggen, muziekje aan, mindfold op en ik zat in een organisch soort rollercoaster die me een uur lang op de bank liet golven en rollen.

Vet.
R
RetardedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha geniaal naja ik leg wel gewoon een kussen op mijn hoofd. Als het zonnetje schijnt ga ik er zeker van genieten hoor (h).
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Spookey zei:
Ik Heb nog een bakje truffels psylocibe atlantis liggen, nu deze zijn al 2 weken overtijd, maar het bakje is nog niet open geweest en de truffel is nog hermetisch afgesloten, zou het kwaad kunnen deze nog te gebruiken? mvg greg
Klik om te vergroten...

Ik neem aal dat je zo'n sealzakje bedoeld die vacuüm is getrokken?
Zolang er geen schimmel op staat maakt het niet uit. Tenminste, ik had eens een truffel waar wat schimmel op stond, een heel klein beetje. Heb het toen gewoon met warm water en een borsteltje schoongemaakt en vervolgens gegeten.
Maar ik zal er niet nog weken mee wachten om ze te nuttigen. Gewoon "lekker" happen :grin:
Het blijft een vers product namelijk.
S
SpookeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aight, ja thanx dan zal ik er eens werk van maken, men eerste keer psylocibe atlantis, visuals zijn naar het schijnt zeer goed bij de deze :)
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Ja maar dan kun je achter alles wel af gaan vragen of het een hallucinatie is.

Wake up, wake up. It's all a dream.
Klik om te vergroten...
Wake up??? Oh nee toch, doet me denken aan die film Inception!
Ik droom nu, toch?
I'm waiting for a train...
A train that will take me far away...
You know where you hope this train will take you...
But, you can't know for sure...

Guess i'll just keep on dreaming then...


Best een erg goede film, maar ik zou het knap vinden als je het verhaal onder invloed nog kan volgen :P Keek hem eerst stoned, niets van begrepen, eergister nuchter, geweldige film!


sorry voor offtopic :flushed:
g
gefeliciteerdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vandaag kwam een vriend van me langs, die vaker drugs gebruikt. Hij vertelde mij (heb alleen heel af en toe wel eens geblowd) dat ik de Dragon's Dynamite moest proberen, omdat je daar keihard van gaat trippen.
Hij heeft me van tevoren niet gewaarschuwd dat ik niks moest eten, waardoor ik, toen hij langskwam, 2 flinke borden spaghetti in m'n maag had zitten.
Hij had 1 portie, in een afgesloten zakje in een afgesloten bakje.
Tussen 20.00 uur en 24.00 uur heb ik dit bakje in m'n eentje leeggegeten (4 of 5 stukjes zaten erin), dat wil zeggen: gekauwd tot ik het niet fijner kreeg, daarna doorgeslikt met water of bier. Maar... ik heb -op een toiletpot die een stuk dieper leek na- totaal geen effect gemerkt. Kan dit puur en alleen komen door het feit dat ik van tevoren flink heb gegeten? Of heeft het te maken met een redelijke hoeveelheid bier die ik van tevoren en tijdens heb gedronken?
Waarom deed deze portie me niks?

Ps: ook de twee lijntjes speed die hij me gaf hadden geen effect. Hoe kan dit? :confused: Ik vind het flauw...
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Retarded zei:
Oké ik ben overtuigd dat je er geen olifanten etc.
Klik om te vergroten...
Niet dat je gewoon door het bos een olifant ziet lopen nee :P
Maar ik heb toch echt wel goed gehallucineerd toen ik truffels had gebruikt :wink:
TIP: ga in het gras liggen en naar de wolken kijken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."