Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Marla Singer zei: Deze mag alleen wel even naar de natuurlijke empathogenen... Klik om te vergroten... sry, ik zag nog een topic over eerste keer truffels dus dacht goed te zitten."
"Hallo, Ik ben aardig nieuw op dit forum, en zoals je leest ben ik nieuwsgierig naar truffels... Ik en 4 andere vrienden willen het allemaal voor het eerst doen op 1 na. Ik heb al aardig wat gelezen op het forum maar ik ben toch even benieuwd ! Ik heb een keer gedroogde paddo's gegeten maar heb er niks van gevoeld pas na erbij blowen leek het me eerste jointje. Nou ben ik 18 en ik blowde regelmatig (ben nu een jaar gestopt) verder nog niet erg veel ervaring met tripmiddelen.. Nou heb ik even een aantal vragen... 1: Ik lees dat je een halfe portie moet nemen maar ik wil wel een goede trip meemaken en het is niet dat ik helemaal nieuw ben op het gebied van drugs... En veel vrienden (die al wel truffels hebben gedaan) zeggen dat ze achteraf wel 3/4 of een heel bakje hadden willen eten.. Wat raden jullie aan? 2: Ik ben benieuwd zijn er bepaalde truffels waar je van halicuneerd en dan weer bepaalde truffels waar je bijvoorbeeld van gaat lachen? 3: Als ik ze wil kopen is de locale smartshop prima toch? Mvg,"
"Dankuu ! ik weet genoeg"
"Oké bedankt, ik kijk al best lang uit naar een trip middel... de paddo's waren daar niet echt in geslaagd en aangezien ze nu illegaal zijn gaan we voor de truffels. We zijn allemaal beginnende trippers. We doen het met zijn 4e en nog 2 nuchtere vrienden erbij eentje daar van heeft al eerdere trip ervaring. Dus een halfe portie (10 gram) zal wel genoeg zijn als we ons dan goed voelen en we willen meer nemen we na een uurtje nog wel wat bij. Het gene wat me denk ik tegen zou houden is het feit dat ik nog niet eerder een echte trip ervaring heb gehad dus apart van andere mensen hun ervaringen ik niet weet hoe ik het zelf op dat moment ervaar, dus dat ik misschien te hard ga ofzo. Ik heb al wat tripreports gelezen (vind het zelfs leuk om te lezen). Maar die vriend met eerdere trip ervaring zij wel dat het hem opviel dat de truffels van mexicaanse afkomst meer een lach effect hadden bij het groepje waarbij hij het deed en de hawaiiaanse wat meer visueel waren. Hij wist een goede shop in Amsterdam dus daar wou hij morgen (vandaag) naar toe met ons. Nu nog hopen dat het weer mee zit !"
"Was een geweldige trip ;D"
"Oké ik ben overtuigd dat je er geen olifanten etc. van gaat zien hoor :P. Vroeg me gewoon af of het mogelijk was. En het kan dus geen kwaad 2 truffel soorten te mixen? Nu nog wachten op mooi weer, dan gaan we ff naar amsterdam (ook gelijk even wat lekkere wietjes halen) Iemand enige trip ervaring met koud weer ?:P het ziet er naar uit dat het trippen wordt bij 2 tot -1 graden. (we wachten wel op het zonnetje)"
"Ja ik heb komende week vakantie dus het wordt wel in die week. We hebben een zitplek binnen maar het leek mij leuker om naar buiten te kunnen (ik woon aan de rand van de duinen) als we het koud krijgen kunnen we altijd nog naar binnen. Met mijn vorige trip hadden we het in maart gedaan dat was ook koud maar er was buiten veel te veel te zien integenstelling tot we binnen waren. Dus even de weerberichten afwachten voor komende week"
"Haha geniaal naja ik leg wel gewoon een kussen op mijn hoofd. Als het zonnetje schijnt ga ik er zeker van genieten hoor (h)."
"Ik ga dit jaar voor het eerst vorig jaar zijn al wel een paar maten heen geweest, heb ticket en teinticket al klaar liggen, iemand enig idee hoe het zit met controle in de trein etc? Ik wil sowieso wiet mee nemen maar ook pillen. En bij de ingang verder niet echt een zware controle heb ik gehoord."
"In de efteling, oh man."