#1
Dit is iets wat denk ik bij de meeste mensen tot angst en soms een lichte derealisatie leidt na het gebruikt van psychedelica, ik herken dit zelf ook en het is daarom ook goed om hier een algemeen begrip van te maken. De realiteit is fascinerend en gek, neem niet alles van voor zelf sprekend en maak je ook niet al te druk over existentiële angsten. We zijn nu hier en ieder van ons erkent dat ook, maar ons referentie kader met van alles waar we mee bekend zijn is veels te klein om sommige inzichten van de totale realiteit te bevatten. Dit is misschien ook de reden om evenwichtig in het nu te leven, maak je niet al te druk om de toekomst of het verleden, maar heb plezier van/in het nu (niet op een yolo manier maar wel met intellecte keuzes.Fool zei:De eerste paar dagen was ik een beetje afwezig, een beetje angstig en vooral aan het terugdenken en niet zo zeker meer van wat nou echt was en wat het begrip realiteit nou eigenlijk inhoud.
).Zoals de woorden van vele verlichten luiden