#1
Tja, die vraag is voor mij lastig te beantwoorden. Om zeker te zijn zou ik zeggen een paar weken nadat je je weer normaal voelt, maar misschien is het beter als hier iemand op antwoord die zelf ook nog wel eens blowt. :P
Narayani zei:Sowieso vaak gehoord én zelf meegemaakt dat je een lichte 'terugval', flashback, krijgt wanneer je een bepaalde drug (in dit geval wiet) combineert met truffels/paddo's en later die drug op zichzelf gebruikt.
Vb. Ik heb de eerste keer dat ik truffels gebruikte met m'n stomme kop daarna meteen xtc gebruikt (wat sowieso helemaal niks toevoegde aan de avond) en enkele lachgas ballonnen. Toen ik enkele maanden later weer xtc+lachgas gebruikte zag ik voor het eerst op xtc voortdurend overal gekke patroontjes en kleurtjes die ik enkel gewend was van die keer truffels. Typische xtc hallucinaties zijn wel echt heel anders bij mij. Ik snapte er niks van dat ik ze ineens zag en werd daar zelfs iets angstig van. Ik was bang dat ik de verkeerde pillen had ook al was het dezelfde batch waar ik al een paar keer mee had gedaan. Sindsdien eigenlijk altijd op xtc maar ook wanneer ik in mijn ogen iets te veel heb geblowd zie ik patronen die ik voordat ik truffels had gedaan nooit had gezien. Het blijft terug komen. Hoewel ik het nu wel kan waarderen (gratis en voor niks een trippy effect erbij) is dit voor mij het bewijs dat je zeker flashbacks kan krijgen van een drug.
Dank je maar wat raar is ik heb alles uitgekotst tijdens men bad trip en heb zelf niet eens gehalucineert wat je normaal wel doet van truffels ,het licht was alleen wat scherper als ik lees wat voor bad trips mensen met wiet en truffels (combinatie) is mijn bad trip eigenlijk niet zo erg ik was. Gewoon super negatief en heel erg emotioneel
Omdat jij wiet rookte tijdens je bad trip zou ik er wel echt mee oppassen. Het hoeft niet per se te gebeuren maar de kans is er wel dat je wederom angstig wordt. Wil je het per se proberen wacht er zo lang mogelijk mee en begin rustig, niet gelijk full on zo stoned als een garnaal. En liefst hou je wat CBD olie bij de hand, dit kan je weer rustig krijgen mocht het toch verkeerd vallen.
Saynotodrugs zei:Dank je maar wat raar is ik heb alles uitgekotst tijdens men bad trip en heb zelf niet eens gehalucineert wat je normaal wel doet van truffels ,het licht was alleen wat scherper als ik lees wat voor bad trips mensen met wiet en truffels (combinatie) is mijn bad trip eigenlijk niet zo erg ik was. Gewoon super negatief en heel erg emotioneel
Ik voel me aal heel wat beter enn voel me klaar om terug een klein joint te rollen wat kan er fout gaan?Narayani zei:Sowieso vaak gehoord én zelf meegemaakt dat je een lichte 'terugval', flashback, krijgt wanneer je een bepaalde drug (in dit geval wiet) combineert met truffels/paddo's en later die drug op zichzelf gebruikt.
Vb. Ik heb de eerste keer dat ik truffels gebruikte met m'n stomme kop daarna meteen xtc gebruikt (wat sowieso helemaal niks toevoegde aan de avond) en enkele lachgas ballonnen. Toen ik enkele maanden later weer xtc+lachgas gebruikte zag ik voor het eerst op xtc voortdurend overal gekke patroontjes en kleurtjes die ik enkel gewend was van die keer truffels. Typische xtc hallucinaties zijn wel echt heel anders bij mij. Ik snapte er niks van dat ik ze ineens zag en werd daar zelfs iets angstig van. Ik was bang dat ik de verkeerde pillen had ook al was het dezelfde batch waar ik al een paar keer mee had gedaan. Sindsdien eigenlijk altijd op xtc maar ook wanneer ik in mijn ogen iets te veel heb geblowd zie ik patronen die ik voordat ik truffels had gedaan nooit had gezien. Het blijft terug komen. Hoewel ik het nu wel kan waarderen (gratis en voor niks een trippy effect erbij) is dit voor mij het bewijs dat je zeker flashbacks kan krijgen van een drug.
Omdat jij wiet rookte tijdens je bad trip zou ik er wel echt mee oppassen. Het hoeft niet per se te gebeuren maar de kans is er wel dat je wederom angstig wordt. Wil je het per se proberen wacht er zo lang mogelijk mee en begin rustig, niet gelijk full on zo stoned als een garnaal. En liefst hou je wat CBD olie bij de hand, dit kan je weer rustig krijgen mocht het toch verkeerd vallen.
Ik kan zonder wiet maar ik wil niet echt stoppen heb net wat hash op en ik las voor het rollen en nu zelf weer op forums hoe slecht mensen hun ervaringen waren en ik denk dat dit me angst geeft.Tekzor668 zei:Door die joint kan je jou net terug slechter gaan voelen maar dat kan ook niet. Ligt aan jezelf als je dat risico wil nemen of liever nog even wacht en het positieve herstellende gevoel aanhoud. Je kan er nog wat uit leren.
Heb je het dan zo moeilijk om zonder iets van verdovende middelen (ja alcohol hoort daar ook bij volgens mij) door het leven te gaan?
Saynotodrugs zei:Ik kan zonder wiet maar ik wil niet echt stoppen heb net wat hash op en ik las voor het rollen en nu zelf weer op forums hoe slecht mensen hun ervaringen waren en ik denk dat dit me angst geeft.Tekzor668 zei:Door die joint kan je jou net terug slechter gaan voelen maar dat kan ook niet. Ligt aan jezelf als je dat risico wil nemen of liever nog even wacht en het positieve herstellende gevoel aanhoud. Je kan er nog wat uit leren.
Heb je het dan zo moeilijk om zonder iets van verdovende middelen (ja alcohol hoort daar ook bij volgens mij) door het leven te gaan?
ik heb wel flashbacks maar die komen op als ik me wat down voel ik heb ook 1 nachtmerry gehad waarvan ik een paar dingen van kan herineren en soms effe opkomen.
Ik denk dat het komt door de afkick van wiet.
Op de moment na een beetje hash voel ik me tog goed dus niet slecht behalve dat mijn hartsag wat sneller gaat maar dat komt door al die forums dat ik bezocht om ervaringen van anderen te lezen.
De angst die ik heb is gewoon dat ik bang ben dat ik mijn geest heb beschadigt.
Ik pieker over de mensen die vertelden dat ze er na maanden nog probelemen van hadden
Dit moet ik tog even laten weten mischien weten jullie raad ik maak me weer zorgen omdat ik een deuntje van een nummer van bob sinclar niet uit mijn hoofd kan halen?Psychedelibee zei:Lees het topic nog eens goed door, want de vragen die je nu stelt en wat je beschrijft bij blowen is hier allemaal al uitvoerig besproken.
Wat versta jij precies onder je geest? Normaal wordt daaronder het verstand (gedachten) verstaan. Je kunt gedachten niet beschadigen.Saynotodrugs zei:De angst die ik heb is gewoon dat ik bang ben dat ik mijn geest heb beschadigt.
Ik pieker over de mensen die vertelden dat ze er na maanden nog probelemen van hadden
De flashback IS de gedachte(+ gevoel) eraan. Maar gedachten zijn een enorm krachtig iets áls jij erin gaat geloven. Wederom: de oplossing is dus om je aandacht niet zo op je (angstige) gedachten te richten. Ga leuke dingen doen, ga mediteren, enzovoort. Alles behalve het internet op gaan en jezelf bang maken door horrorverhalen van anderen te lezen.Saynotodrugs zei:Ik denk ook zo van heb ik nu echt een flashback of is het gewoon omdat ik er aan denk ik pieker teveel meer kan ik niet zeggen.
dank u voor de raad vandaag ga het al beter waarom heb ik eigenlijk nachtmeries? en waarom heriner ik me ze zo erg?Tekzor668 zei:Nog even een toevoeging maar op Partyflock heb je ook al 3 topics geopend waar je een goede raad van leden in de wind slaat. In je 3de topic daar krijg je volledig geen begrip meer omdat je telkens je eigen zin doet.
Dit is mijn laatste boodschap voor jou en dan laat ik dit topic voor wat het is. Stop met piekeren, stop het denken hoe, wat, waarom,..!
Ga niet alles nodeloos van het internet inprenten. Concentreer je op plezierige dingen in het leven.
Stop ook een tijd met drugsgebruik en zoals ik al zei concentreer je op je eigen positieve herstellende persoon.
Succes verder en hopelijk houd je dit in gedachte. Doe je verder jou eigen zin dan moet je daar de gevolgen van dragen...
dank u voor het antwoord blijft dit of kan dit voor maanden blijven?Fool zei:Kappen met regelmatig blowen resulteert in hevige, realistische dromen/nachtmerries.![]()
Drugs are bad, m'kaybobsacamano zei:Drugs zijn slecht hoor...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."