Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad trip truffels

Bad trip truffels

57 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja, die vraag is voor mij lastig te beantwoorden. Om zeker te zijn zou ik zeggen een paar weken nadat je je weer normaal voelt, maar misschien is het beter als hier iemand op antwoord die zelf ook nog wel eens blowt. :P
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou niet zozeer in weken denken, maar gewoon kijken naar hoe je je voelt. Nou ja, blijf er in ieder geval wel een paar weekjes vanaf. Maar kijk daarna vooral naar je gevoel. Ben je voor je gevoel weer helemaal de oude en denk je niet meer aan die "bad trip", dan kun je het weer eens gebruiken. Wees hier vooral eerlijk in tegen jezelf.

Ik heb van meerdere mensen om mij heen gehoord dat wiet heel makkelijk het nare gevoel van een bad trip weer omhoog kan halen. Wiet is sowieso wat een aparte drug, omdat het vaak zo onschuldig lijkt, maar dan soms ineens heftige nare gevoelens naar boven kan laten komen. Het heeft er ook alles mee te maken hoeveel jij nare ervaringen in het dagelijkse leven op hebt zitten kroppen (of niet). Een aan de oppervlakte vrolijk en onbezorgd mens kan een heleboel opgekropte gevoelens hebben zitten in het onderbewuste en wiet en psychedelica zijn dé middelen die dat omhoog kunnen halen. Dat is en blijft gewoon een risico bij gebruik.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sowieso vaak gehoord én zelf meegemaakt dat je een lichte 'terugval', flashback, krijgt wanneer je een bepaalde drug (in dit geval wiet) combineert met truffels/paddo's en later die drug op zichzelf gebruikt.

Vb. Ik heb de eerste keer dat ik truffels gebruikte met m'n stomme kop daarna meteen xtc gebruikt (wat sowieso helemaal niks toevoegde aan de avond) en enkele lachgas ballonnen. Toen ik enkele maanden later weer xtc+lachgas gebruikte zag ik voor het eerst op xtc voortdurend overal gekke patroontjes en kleurtjes die ik enkel gewend was van die keer truffels. Typische xtc hallucinaties zijn wel echt heel anders bij mij. Ik snapte er niks van dat ik ze ineens zag en werd daar zelfs iets angstig van. Ik was bang dat ik de verkeerde pillen had ook al was het dezelfde batch waar ik al een paar keer mee had gedaan. Sindsdien eigenlijk altijd op xtc maar ook wanneer ik in mijn ogen iets te veel heb geblowd zie ik patronen die ik voordat ik truffels had gedaan nooit had gezien. Het blijft terug komen. Hoewel ik het nu wel kan waarderen (gratis en voor niks een trippy effect erbij) is dit voor mij het bewijs dat je zeker flashbacks kan krijgen van een drug.

Omdat jij wiet rookte tijdens je bad trip zou ik er wel echt mee oppassen. Het hoeft niet per se te gebeuren maar de kans is er wel dat je wederom angstig wordt. Wil je het per se proberen wacht er zo lang mogelijk mee en begin rustig, niet gelijk full on zo stoned als een garnaal. En liefst hou je wat CBD olie bij de hand, dit kan je weer rustig krijgen mocht het toch verkeerd vallen.
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Narayani zei:
Sowieso vaak gehoord én zelf meegemaakt dat je een lichte 'terugval', flashback, krijgt wanneer je een bepaalde drug (in dit geval wiet) combineert met truffels/paddo's en later die drug op zichzelf gebruikt.

Vb. Ik heb de eerste keer dat ik truffels gebruikte met m'n stomme kop daarna meteen xtc gebruikt (wat sowieso helemaal niks toevoegde aan de avond) en enkele lachgas ballonnen. Toen ik enkele maanden later weer xtc+lachgas gebruikte zag ik voor het eerst op xtc voortdurend overal gekke patroontjes en kleurtjes die ik enkel gewend was van die keer truffels. Typische xtc hallucinaties zijn wel echt heel anders bij mij. Ik snapte er niks van dat ik ze ineens zag en werd daar zelfs iets angstig van. Ik was bang dat ik de verkeerde pillen had ook al was het dezelfde batch waar ik al een paar keer mee had gedaan. Sindsdien eigenlijk altijd op xtc maar ook wanneer ik in mijn ogen iets te veel heb geblowd zie ik patronen die ik voordat ik truffels had gedaan nooit had gezien. Het blijft terug komen. Hoewel ik het nu wel kan waarderen (gratis en voor niks een trippy effect erbij) is dit voor mij het bewijs dat je zeker flashbacks kan krijgen van een drug.
Dank je maar wat raar is ik heb alles uitgekotst tijdens men bad trip en heb zelf niet eens gehalucineert wat je normaal wel doet van truffels ,het licht was alleen wat scherper als ik lees wat voor bad trips mensen met wiet en truffels (combinatie) is mijn bad trip eigenlijk niet zo erg ik was. Gewoon super negatief en heel erg emotioneel
Omdat jij wiet rookte tijdens je bad trip zou ik er wel echt mee oppassen. Het hoeft niet per se te gebeuren maar de kans is er wel dat je wederom angstig wordt. Wil je het per se proberen wacht er zo lang mogelijk mee en begin rustig, niet gelijk full on zo stoned als een garnaal. En liefst hou je wat CBD olie bij de hand, dit kan je weer rustig krijgen mocht het toch verkeerd vallen.
Klik om te vergroten...
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saynotodrugs zei:
Dank je maar wat raar is ik heb alles uitgekotst tijdens men bad trip en heb zelf niet eens gehalucineert wat je normaal wel doet van truffels ,het licht was alleen wat scherper als ik lees wat voor bad trips mensen met wiet en truffels (combinatie) is mijn bad trip eigenlijk niet zo erg ik was. Gewoon super negatief en heel erg emotioneel
Klik om te vergroten...

Niet iedereen hallucineert ervan hoor. Dat verschilt per persoon en per soort. Al dan niet kotsen heeft vaak geen invloed meer op je trip. Blowen is op eigen risico, jij noemt je bad trip 'niet zo erg' in vergelijking met die van anderen maar in andere berichten ben je goed van slag. Hoe jij het voor jezelf ervaart is belangrijker dan of anderen het erger hebben gehad. Daarom zou ik nog even lekker rustig aan doen als ik jou was :)
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Narayani zei:
Sowieso vaak gehoord én zelf meegemaakt dat je een lichte 'terugval', flashback, krijgt wanneer je een bepaalde drug (in dit geval wiet) combineert met truffels/paddo's en later die drug op zichzelf gebruikt.

Vb. Ik heb de eerste keer dat ik truffels gebruikte met m'n stomme kop daarna meteen xtc gebruikt (wat sowieso helemaal niks toevoegde aan de avond) en enkele lachgas ballonnen. Toen ik enkele maanden later weer xtc+lachgas gebruikte zag ik voor het eerst op xtc voortdurend overal gekke patroontjes en kleurtjes die ik enkel gewend was van die keer truffels. Typische xtc hallucinaties zijn wel echt heel anders bij mij. Ik snapte er niks van dat ik ze ineens zag en werd daar zelfs iets angstig van. Ik was bang dat ik de verkeerde pillen had ook al was het dezelfde batch waar ik al een paar keer mee had gedaan. Sindsdien eigenlijk altijd op xtc maar ook wanneer ik in mijn ogen iets te veel heb geblowd zie ik patronen die ik voordat ik truffels had gedaan nooit had gezien. Het blijft terug komen. Hoewel ik het nu wel kan waarderen (gratis en voor niks een trippy effect erbij) is dit voor mij het bewijs dat je zeker flashbacks kan krijgen van een drug.

Omdat jij wiet rookte tijdens je bad trip zou ik er wel echt mee oppassen. Het hoeft niet per se te gebeuren maar de kans is er wel dat je wederom angstig wordt. Wil je het per se proberen wacht er zo lang mogelijk mee en begin rustig, niet gelijk full on zo stoned als een garnaal. En liefst hou je wat CBD olie bij de hand, dit kan je weer rustig krijgen mocht het toch verkeerd vallen.
Klik om te vergroten...
Ik voel me aal heel wat beter enn voel me klaar om terug een klein joint te rollen wat kan er fout gaan?
En kan je na een bad trip 5 dagen erna alchohol drinken strerke drank bv of bier?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Door die joint kan je jou net terug slechter gaan voelen maar dat kan ook niet. Ligt aan jezelf als je dat risico wil nemen of liever nog even wacht en het positieve herstellende gevoel aanhoud. Je kan er nog wat uit leren.

Heb je het dan zo moeilijk om zonder iets van verdovende middelen (ja alcohol hoort daar ook bij volgens mij) door het leven te gaan?
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tekzor668 zei:
Door die joint kan je jou net terug slechter gaan voelen maar dat kan ook niet. Ligt aan jezelf als je dat risico wil nemen of liever nog even wacht en het positieve herstellende gevoel aanhoud. Je kan er nog wat uit leren.

Heb je het dan zo moeilijk om zonder iets van verdovende middelen (ja alcohol hoort daar ook bij volgens mij) door het leven te gaan?
Klik om te vergroten...
Ik kan zonder wiet maar ik wil niet echt stoppen heb net wat hash op en ik las voor het rollen en nu zelf weer op forums hoe slecht mensen hun ervaringen waren en ik denk dat dit me angst geeft.
ik heb wel flashbacks maar die komen op als ik me wat down voel ik heb ook 1 nachtmerry gehad waarvan ik een paar dingen van kan herineren en soms effe opkomen.
Ik denk dat het komt door de afkick van wiet.
Op de moment na een beetje hash voel ik me tog goed dus niet slecht behalve dat mijn hartsag wat sneller gaat maar dat komt door al die forums dat ik bezocht om ervaringen van anderen te lezen.
De angst die ik heb is gewoon dat ik bang ben dat ik mijn geest heb beschadigt.
Ik pieker over de mensen die vertelden dat ze er na maanden nog probelemen van hadden
Oke ik ga nu tog wel stoppen met wiet krijg weer precies een heele lzding gedachtes ik pieker weer dus ik ga hash aan de kant laten voor een langere tijd.
Op dit moment denk ik weer aan die nachtmerrie die ik had en ja ik pieker wee precies meer mischien is het omdat ik me op voorhand al druk maakte of ik na de joint goed ging gaan of slecht.
Nu kan ik mijn gedachtes weer niet verzetten ik heb ook al sinds gisteren geen rust gehad heel de dag opgebleven en ik bed gelegen.
Ik denk ook zo van heb ik nu echt een flashback of is het gewoon omdat ik er aan denk ik pieker teveel meer kan ik niet zeggen.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Saynotodrugs zei:
Tekzor668 zei:
Door die joint kan je jou net terug slechter gaan voelen maar dat kan ook niet. Ligt aan jezelf als je dat risico wil nemen of liever nog even wacht en het positieve herstellende gevoel aanhoud. Je kan er nog wat uit leren.

Heb je het dan zo moeilijk om zonder iets van verdovende middelen (ja alcohol hoort daar ook bij volgens mij) door het leven te gaan?
Klik om te vergroten...
Ik kan zonder wiet maar ik wil niet echt stoppen heb net wat hash op en ik las voor het rollen en nu zelf weer op forums hoe slecht mensen hun ervaringen waren en ik denk dat dit me angst geeft.
ik heb wel flashbacks maar die komen op als ik me wat down voel ik heb ook 1 nachtmerry gehad waarvan ik een paar dingen van kan herineren en soms effe opkomen.
Ik denk dat het komt door de afkick van wiet.
Op de moment na een beetje hash voel ik me tog goed dus niet slecht behalve dat mijn hartsag wat sneller gaat maar dat komt door al die forums dat ik bezocht om ervaringen van anderen te lezen.
De angst die ik heb is gewoon dat ik bang ben dat ik mijn geest heb beschadigt.
Ik pieker over de mensen die vertelden dat ze er na maanden nog probelemen van hadden
Klik om te vergroten...

verklaar je nader :confused: .
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Lees het topic nog eens goed door, want de vragen die je nu stelt en wat je beschrijft bij blowen is hier allemaal al uitvoerig besproken.
Klik om te vergroten...
Dit moet ik tog even laten weten mischien weten jullie raad ik maak me weer zorgen omdat ik een deuntje van een nummer van bob sinclar niet uit mijn hoofd kan halen?
En na het bekijken van een filmpje wat psychose is beeld ik me precies zo van die stemmen in is dit puur gewoon piekeren of??of denk ik mischien tevaal na en dat hrt daarom komt?
Ik hoor ook precies muziek in mij maar niet dat ik het echt hoor het is zo raar ik heb dit na de joint gekregen gvd!
Ik hoorde net een alarm afgaan en ik dachg direct dat het een teken was dat er iets fout is wtf?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoals ik en anderen al hadden benoemd is het belangrijk je niet zo druk te maken, daarmee voed je telkens de negatieve gevoelens waardoor je het in stand in houd. Verder lijkt het dus ook zoals al benoemd dat het blowen weer het een en ander heeft terug gehaald.

Begrijp me niet verkeerd, je mag hier alles posten hoor. Maar het heeft denk ik niet zoveel zin als wij telkens de adviezen herhalen en jij er vervolgens niet veel mee doet en dan weer opnieuw dezelfde dingen gaat vragen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saynotodrugs zei:
De angst die ik heb is gewoon dat ik bang ben dat ik mijn geest heb beschadigt.
Ik pieker over de mensen die vertelden dat ze er na maanden nog probelemen van hadden
Klik om te vergroten...
Wat versta jij precies onder je geest? Normaal wordt daaronder het verstand (gedachten) verstaan. Je kunt gedachten niet beschadigen. :wink: Maar je kunt jezelf wel angstig maken door je veel teveel bezig te houden met dit alles (zoals anderen hier ook al hebben gezegd). Stop dus met bad trip reports en dergelijke te lezen en hou je een tijd lang helemaal niet (liever: nooit meer) bezig daarmee.

Saynotodrugs zei:
Ik denk ook zo van heb ik nu echt een flashback of is het gewoon omdat ik er aan denk ik pieker teveel meer kan ik niet zeggen.
Klik om te vergroten...
De flashback IS de gedachte(+ gevoel) eraan. Maar gedachten zijn een enorm krachtig iets áls jij erin gaat geloven. Wederom: de oplossing is dus om je aandacht niet zo op je (angstige) gedachten te richten. Ga leuke dingen doen, ga mediteren, enzovoort. Alles behalve het internet op gaan en jezelf bang maken door horrorverhalen van anderen te lezen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog even een toevoeging maar op Partyflock heb je ook al 3 topics geopend waar je een goede raad van leden in de wind slaat. In je 3de topic daar krijg je volledig geen begrip meer omdat je telkens je eigen zin doet.

Dit is mijn laatste boodschap voor jou en dan laat ik dit topic voor wat het is. Stop met piekeren, stop het denken hoe, wat, waarom,..!
Ga niet alles nodeloos van het internet inprenten. Concentreer je op plezierige dingen in het leven.
Stop ook een tijd met drugsgebruik en zoals ik al zei concentreer je op je eigen positieve herstellende persoon.

Succes verder en hopelijk houd je dit in gedachte. Doe je verder jou eigen zin dan moet je daar de gevolgen van dragen...
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tekzor668 zei:
Nog even een toevoeging maar op Partyflock heb je ook al 3 topics geopend waar je een goede raad van leden in de wind slaat. In je 3de topic daar krijg je volledig geen begrip meer omdat je telkens je eigen zin doet.

Dit is mijn laatste boodschap voor jou en dan laat ik dit topic voor wat het is. Stop met piekeren, stop het denken hoe, wat, waarom,..!
Ga niet alles nodeloos van het internet inprenten. Concentreer je op plezierige dingen in het leven.
Stop ook een tijd met drugsgebruik en zoals ik al zei concentreer je op je eigen positieve herstellende persoon.

Succes verder en hopelijk houd je dit in gedachte. Doe je verder jou eigen zin dan moet je daar de gevolgen van dragen...
Klik om te vergroten...
dank u voor de raad vandaag ga het al beter waarom heb ik eigenlijk nachtmeries? en waarom heriner ik me ze zo erg?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kappen met regelmatig blowen resulteert in hevige, realistische dromen/nachtmerries. :wink:
S
SaynotodrugsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fool zei:
Kappen met regelmatig blowen resulteert in hevige, realistische dromen/nachtmerries. :wink:
Klik om te vergroten...
dank u voor het antwoord blijft dit of kan dit voor maanden blijven?
omdat thc tog heel lang duurt eer het weg is
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat gaat vanzelf weer weg, hoe lang dat duurt is nogal persoonlijk en hangt vooral af van hoe lang je geblowd hebt.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
Just say no to drugs...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."