Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 2 maand geleden truffels gebruiktnen had een bad trip en heeft mijn depressienemoties erger gemaakt zegt de dokter me. Nu na 2 maand ben ik nog steeds depressief ik heb alles gedaann wat mensen mij aangeraden hebben. Ik neem medicatie (quetiapin sandoz 25mg) Ik heb nu nog steeds deze symtomen. Aub kunne jullie mij aub vertellen wat deze lijst is en waarom en of het weg gaat aub. Er komen nu ook somige dingen bij in de plaats van weg te gaan. -moeilijk om te concentreren en om mijn gedachte zoals (is dit nu realiteid ,ben ik ok? Enz) te veranderen bv ik denk teveel na en pieker teveel mijn geest denkt teveel na. -Een zware depresie. -Mezelf de vraagvstellen of ik nu wel in de realiteid ben?(heb ik af en toe niet dagenlijks )wat raar is ik weet en voel dat ik nog in de realiteid ben. - gevoel dat ik alleen in de bus ben terwijl er mensen zijn.(niet dagenlijks maar soms heb dit pas na 2 maand na de bad trip. -gezichten van mensen lijkennprecies anders en precies dieren (begint te minderen eerste week'of 2 na bad trip was het ergste) maar komt denk ik terug. -moeilijk om te conventreren en vergeet snel. -bang dat het op een dag teveel gaat worden dat ik zelfmoord pleeg zonder dat ik het wil. -mijn hart is waarschijnlijk gebroken door alle zware stress emoties enz(kan je een gebroke hart herstellen?) -emoties zijn nog steeds sterker. -moe aanvallen ineens super uitgeput dan weer niet. -voel me soms een nietsnut een ongelukkige persoon en als ik naar fotos van mezelf kijk word ik zo droevig.(niet altijd) -ik keek deze morgen in de spiegel en dacht , ik ben verandert?(ik heb dit nog niet zo heftig gehad wel al eens maar niet zo heftig."
"Saynotodrugs zei: MeejheM zei: Pittig, klinkt of je flink in de war bent, bij gebrek aan een betere beschrijving. Quetiapine zou zeker moeten werken tegen de klachten die je opsomd, maar ik lees dat je 25mg tabletjes(die kleine roze) gebruikt, ik hoop wel een stuk of 8 of meer per dag. Als je wilt dat deze fase overgaat kun je het beste de aanwijzingen van de hulpverleneners opvolgen, en zelf gezond proberen leven. ps: duf zijn, vermoeidheid en soortgelijke gevoelens kunnen door de quetiapine komen, maar dat gaat vanzelf over. eigenlijk zou je na 2 maanden er wel al aan gewend moeten zijn. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Dus ik zou er beter meer nemen per dag? En ik begin nu symtomen te krijgen van derealisatie en depersonalisatie ik had dit eerst niet!!! Ik werd wakker vandaag precies dat ik nog steeds droomde terwijl ik goed genoeg weet dat ik inn'de realiteid ben of voel mij gedeconecteerd /quote]"
"Mijn vragen zijn eigenlijk of dit allemaal vanzelf weg gaat en hoe lang het kan duren en waarom ik dit allemaal heb."
"MeejheM zei: Pittig, klinkt of je flink in de war bent, bij gebrek aan een betere beschrijving. Quetiapine zou zeker moeten werken tegen de klachten die je opsomd, maar ik lees dat je 25mg tabletjes(die kleine roze) gebruikt, ik hoop wel een stuk of 8 of meer per dag. Als je wilt dat deze fase overgaat kun je het beste de aanwijzingen van de hulpverleneners opvolgen, en zelf gezond proberen leven. ps: duf zijn, vermoeidheid en soortgelijke gevoelens kunnen door de quetiapine komen, maar dat gaat vanzelf over. eigenlijk zou je na 2 maanden er wel al aan gewend moeten zijn. Klik om te vergroten... Dus ik zou er beter meer nemen per dag? En ik begin nu symtomen te krijgen van derealisatie en depersonalisatie ik had dit eerst niet!!! Ik werd wakker vandaag precies dat ik nog steeds droomde terwijl ik goed genoeg weet dat ik inn'de realiteid ben"
"MeejheM zei: een normale dosis quetiapine is zeker 200mg of meer. kijk even op de sticker op je doosje, daar staat hoeveel en hoevaak je de tabletten in moet nemen. als je die kleine roze tabletjes(25mg) hebt is het vrij aannemelijk dat je 4x per dag 2 stuks in moet nemen bijvoorbeeld. wel is het belangrijk dat je rustg opbouwd, dus het zou kunnen dat je dosering 1x 25mg per dag is. dat staat op de sticker op je doosje. als dat niet duidelijk is moet je even de arts bellen die het voorschrijft. Klik om te vergroten... Ik wil meer infi hebben over mijn toestand of dit weg gaat of niet en waarom ik altijd pieker"
"Saynotodrugs zei: MeejheM zei: een normale dosis quetiapine is zeker 200mg of meer. kijk even op de sticker op je doosje, daar staat hoeveel en hoevaak je de tabletten in moet nemen. als je die kleine roze tabletjes(25mg) hebt is het vrij aannemelijk dat je 4x per dag 2 stuks in moet nemen bijvoorbeeld. wel is het belangrijk dat je rustg opbouwd, dus het zou kunnen dat je dosering 1x 25mg per dag is. dat staat op de sticker op je doosje. als dat niet duidelijk is moet je even de arts bellen die het voorschrijft. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ik heb een heele lijst gemaakt en zou graag op elke symtoom weten wrm ik zo ben en of het vanzekf weg gaat"
"Ik heb een bad trip gehad van magic truffels uit rotterdam heb 7g van de sterkste soort genomen 'eerste keer' en ben heel erg emotioneel geworden op het einde van de trip had ik zelf zelfmoord gedachtes wat ik nog nooit heb gehad. ik heb tijdens de trip ook veel wiet gebruikt. ben de dag erna heel negatief en angstig geweest dat dit zou blijven. ben naar een dokter gegaan en heeft mij quetiapin sandoz 25 voorgescrhreven,voelde me veeel beter. maar ik heb 3-4 dagen na de bad trip geprobeert een beetje wiet te roken en mijn hart begon heel erg hard te gaan en voelde me weer heel erg deprsief. dus ben ik gestopt voor 1 week en 4 dagen. ik voelde me weer beter dus probeerde weer een klein beetje hash en boom weer ging mijn hart super hard dit ging weg toen ik wakker werd de dag erna. en telkes als ik tv kijk lijkt alles altijd voor mij bedoelt en altijd toeval ik had dit ook tijdens de bad trip nu vandaag 19 dagen na mijn bad trip heb ik nog steeds negatieve gedachten en blijf meestal thuis heb nergens meer zin in en denk teveel over of ik weer normaal word. ik eet niet echt gezond meestal 1 stokbrood per dag en rook veel sigaretten maar ben nu wel gestopt met joints. ik ga ook laat slapen meestal elke dag rond 1-3 uur in de morgen en word wakker rond 14 uur. ik had vroeger altijd plezier in een serie maar nu amper nog zin in iets. ik heb ook precies het gevoel dat ik niet in de realiteid ben ale eigenlijk wel maar precies dat ik mezelf niet meer ben... moeilijk om uitteleggen. ik heb nogsteeds soms zelfmoord gedachtes maar ben er zeker van dat ik het nooit ga doen. gaan deze negatieve gedachten weg gaan? waneer?."
"psychedelicmind zei: Als ik jou was, zou ik hulp gaan zoeken. Raadpleeg een psycholoog of dergelijke. Klik om te vergroten... gaan deze gedachtes en negatieve gedachtes dus niet weg?"
"Mindless zei: In de meeste gevallen gaan die gedachten vanzelf weg. Maar je houdt ze wel in stand als je ze steeds veel aandacht geeft. Zoek dus afleiding. Ga niet zitten wachten tot ze weggaan, want dan geef je ze nog steeds aandacht. En het zou inderdaad misschien een goed idee zijn om naar een psycholoog te stappen. Misschien spelen er dieperliggende kwesties bij jou? Klik om te vergroten... hoezo dieliggende kwesties? en hoe lang duren deze gedachtes dan? 1 maand of meer?"
"Tekzor668 zei: Dat is raar, zijn jou sigaretten lichter dan? Klik om te vergroten... Neen"