Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's of truffels...

Paddo's of truffels...

23 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zowel paddo's als truffels zijn Psilocybe paddenstoelen. Er zijn 3 actieve stoffen aanwezig in Psilocybe paddenstoelen (en traceamounts van andere acteive stoffen, maar in veel te kleine hoeveelheden).

De hoeveelheden per gram verschillen per soort Psilocybe paddenstoel.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb wel eens halve portie truffels op maar voelde echt letterlijk niks. De beste paddo's die ik ooit op heb waren hawaiaanse gedroogde. Ze waren gewoon niet erg om te eten en ook qua effect heb ik nooit zoiets meegemaakt. Ik weet dat ze zeggen dat gedroogde niet sterker zijn, maar toch. Ze waren wel behoorlijk sterk die middag. :smoke:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb eergister een flinke trip gehad van een halve portie truffels.

mn waarnemingen veranderden wel maar daar was ik niet echt mee bezig het zat allemaal in mn hoofd.

ze heette ook niet voor niks philosipher stones natuurlijk
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#4
zijn er nog mensen die van truffels nix voelen ?
ligt dit aan mij ???
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#5
truffels zijn voor mij eerdere hallucinatie trips,
paddos zijn eerder inerlijke zoektochten ..
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben toch eigenlijk wel bang om paddo's te nemen!
ik heb veel stress en houd van horror enzo!
dus wrs meer kans op een bad trip!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Je moet eens met paddo's de tv aanzetten je weet niet wat je ziet. Paddo's zijn een van de beste drugs die er zijn, niet verslavend. En of het schadelijk is weet ik niet. Maakt ook niet uit je kan het toch niet elke dag doen. Ik doe zoiets een of twee keer int jaar.
Klik om te vergroten...

Tv aan met paddos? ik vermaak me heel goed zonder tv, kwil zo weinig mogelijk van die dingen aan me hoofd hebben dan... laatste ervaring met paddo's had ik niks met tv... nee, neem dan het gordijn :mrgreen: wauw, maar zaterdag neem ik weer paddo's :) zal ik zeker een keer de tv aan doen, ALS ik er zin in heb tenminste... misschien ga ik wel uber bad :wink:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#8
shihuandgi zei:
ik ben toch eigenlijk wel bang om paddo's te nemen!
ik heb veel stress en houd van horror enzo!
dus wrs meer kans op een bad trip!
Klik om te vergroten...

Dan, als je van dat "bange" af wil, je beter laten informeren. Er is een boekje over paddo's, dat heet: "Paddo's onze kleine broeders" misschien iets voor jouw.
In ieder geval, mijn maten nemen deze zaterdag ook een hele portie en zijn ook een beetje bang. Ik heb al een hele portie gehad dus heb erg veel zin in die zaterdag omdat ik weet wat er kan gaan gebeuren. Je hoeft echt niet bang te zijn, als je de eerste keer paddo's neemt, de goedkoopste en daar de helft van, zo is mijn vriendenkring wel begonnen en tot nu toe is het goedgegaan. Toen een maat en ik net paddo's hadden gehaald uit leeuwarden en we in de bus zaten, konden we gewoon niet wachten om die dingen intenemen en te trippen, dus totaal geen angst!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waterpijp zei:
met paddo's had ik niks met tv... nee, neem dan het gordijn
Klik om te vergroten...
quote of the day!!!!!!! :mrgreen:

idd TV EN PADDOS IS echt af te raden hoor
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moet je voor de gein eens een sneeuw kanaal opzetten, en dan bedenken dat die ruis eigenlijk achtergrondstraling is die is ontstaan door de bigbang. Universe in the making, gewoon op je tv! :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bal0n zei:
Moet je voor de gein eens een sneeuw kanaal opzetten, en dan bedenken dat die ruis eigenlijk achtergrondstraling is die is ontstaan door de bigbang. Universe in the making, gewoon op je tv! :)
Klik om te vergroten...

whooohoo, je hebt me op een idee gebracht :) dan gaat het best wel raar in die kamertjes daarboven, tink? :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waterpijp zei:
Deranged zei:
Je moet eens met paddo's de tv aanzetten je weet niet wat je ziet. Paddo's zijn een van de beste drugs die er zijn, niet verslavend. En of het schadelijk is weet ik niet. Maakt ook niet uit je kan het toch niet elke dag doen. Ik doe zoiets een of twee keer int jaar.
Klik om te vergroten...

Tv aan met paddos? ik vermaak me heel goed zonder tv, kwil zo weinig mogelijk van die dingen aan me hoofd hebben dan... laatste ervaring met paddo's had ik niks met tv... nee, neem dan het gordijn :mrgreen: wauw, maar zaterdag neem ik weer paddo's :) zal ik zeker een keer de tv aan doen, ALS ik er zin in heb tenminste... misschien ga ik wel uber bad :wink:
Klik om te vergroten...
Hij zegt dat gewoon omdat de tv heel erg stuiken kan zijn qua kleuren enzo
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Heb altijd met veel plezier in het bos getript maar toen ik en een maat eens een keer de tv aanzette lagen we echt dubbel om de dingen die we zagen.
Klik om te vergroten...
Ja, heb ik laatst ook gedaan, paddo's gegeten, TV aangezet en maar afgeven op de presentatoren en de programma's :mrgreen:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gister paddo's gehad, ben niet meer toegekomen aan tv kijken, komt echt nog wel :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
tv aan (mtv/tmf/the box enz) geluid uit, radio/cd geluid aan. das pas maf
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
tv kan lachen zijn.... als die gezichten helkemaal uit proportie worden getrokken....en alle acteurs lijken het eht te neppen vind ik... alsof je er gewoon doorheenziet.. ga maar es naar je visualiser van winamp ofzo kijken, dsa pas lachen
b
bananenrokerLid
01-01-2024, 00:00
#17
toen ik tv zat te kijken duurde alles zo lang, ik keek family guy en toen er reclame kwam zapte we naar whale wars.. na een ogenblik dachten we KUT family guy is allang weer begonnen en de reclame was nog bezig... dat was heel droog

ik zou hem gwn uitlaten, het heet niet voor niets een idiotbox, je kan idd beter naar iets kijken waar je normaal niet naar zou kijken.
r
roeldehippie420Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Bollie zei:
zijn er nog mensen die van truffels nix voelen ?
ligt dit aan mij ???
Klik om te vergroten...
zelf heb ik 3 keer truffels gedaan, en de eerste 2 keer voelde ik er ook weinig tot niets van ook had ik de tweede keer redelijk veel geblowt, en oom bij beide keren een volledige dosis van 15g afgelopen week had ik echter een vrij heftige trip van een half bakje met een stuk of 4/5 joints. Het enige wat ik je kan aanraden is goed te kauwen op de truffels ook al zijn deze niet bijzonder lekker en niet te veel suiker eten/drinken. Ook helpt blowen wel om de trip iets intenser te maken mvg roel
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
roeldehippie420 zei:
zelf heb ik 3 keer truffels gedaan, en de eerste 2 keer voelde ik er ook weinig tot niets van ook had ik de tweede keer redelijk veel geblowt, en oom bij beide keren een volledige dosis van 15g afgelopen week had ik echter een vrij heftige trip van een half bakje met een stuk of 4/5 joints. Het enige wat ik je kan aanraden is goed te kauwen op de truffels ook al zijn deze niet bijzonder lekker en niet te veel suiker eten/drinken. Ook helpt blowen wel om de trip iets intenser te maken mvg roel
Klik om te vergroten...
Je reageert op een post uit 2005, denk niet dat de persoon in kwestie je reactie nog zal lezen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb altijd met veel plezier in het bos getript maar toen ik en een maat eens een keer de tv aanzette lagen we echt dubbel om de dingen die we zagen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."