Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bollie zei: zijn er nog mensen die van truffels nix voelen ? ligt dit aan mij ??? Klik om te vergroten... zelf heb ik 3 keer truffels gedaan, en de eerste 2 keer voelde ik er ook weinig tot niets van ook had ik de tweede keer redelijk veel geblowt, en oom bij beide keren een volledige dosis van 15g afgelopen week had ik echter een vrij heftige trip van een half bakje met een stuk of 4/5 joints. Het enige wat ik je kan aanraden is goed te kauwen op de truffels ook al zijn deze niet bijzonder lekker en niet te veel suiker eten/drinken. Ook helpt blowen wel om de trip iets intenser te maken mvg roel"