Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's of truffels...

Paddo's of truffels...

23 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deranged zei:
Je moet eens met paddo's de tv aanzetten je weet niet wat je ziet. Paddo's zijn een van de beste drugs die er zijn, niet verslavend. En of het schadelijk is weet ik niet. Maakt ook niet uit je kan het toch niet elke dag doen. Ik doe zoiets een of twee keer int jaar.
Klik om te vergroten...

Tv aan met paddos? ik vermaak me heel goed zonder tv, kwil zo weinig mogelijk van die dingen aan me hoofd hebben dan... laatste ervaring met paddo's had ik niks met tv... nee, neem dan het gordijn :mrgreen: wauw, maar zaterdag neem ik weer paddo's :) zal ik zeker een keer de tv aan doen, ALS ik er zin in heb tenminste... misschien ga ik wel uber bad :wink:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
shihuandgi zei:
ik ben toch eigenlijk wel bang om paddo's te nemen!
ik heb veel stress en houd van horror enzo!
dus wrs meer kans op een bad trip!
Klik om te vergroten...

Dan, als je van dat "bange" af wil, je beter laten informeren. Er is een boekje over paddo's, dat heet: "Paddo's onze kleine broeders" misschien iets voor jouw.
In ieder geval, mijn maten nemen deze zaterdag ook een hele portie en zijn ook een beetje bang. Ik heb al een hele portie gehad dus heb erg veel zin in die zaterdag omdat ik weet wat er kan gaan gebeuren. Je hoeft echt niet bang te zijn, als je de eerste keer paddo's neemt, de goedkoopste en daar de helft van, zo is mijn vriendenkring wel begonnen en tot nu toe is het goedgegaan. Toen een maat en ik net paddo's hadden gehaald uit leeuwarden en we in de bus zaten, konden we gewoon niet wachten om die dingen intenemen en te trippen, dus totaal geen angst!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waterpijp zei:
met paddo's had ik niks met tv... nee, neem dan het gordijn
Klik om te vergroten...
quote of the day!!!!!!! :mrgreen:

idd TV EN PADDOS IS echt af te raden hoor
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Moet je voor de gein eens een sneeuw kanaal opzetten, en dan bedenken dat die ruis eigenlijk achtergrondstraling is die is ontstaan door de bigbang. Universe in the making, gewoon op je tv! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."