Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Supervet! Elke keer als ik de hond in de bekendelle uitlaat vind ik dat bos perfect om te trippen haha! Ik zal even kijken of een kameraad van me ook belangstelling heeft hierbij... Wie zijn alle winterswijkers die gaan dan? Wwijk is zo klein, daar moeten bekende gezichten bijzitten"
"haha, jammer :P Ik hoop dat ik die dag vrij heb/kan regelen, dan ben ik sowieso van de partij Mochten jullie trouwens in Winterswijk zelf de paddo's willen halen, zou ik naar de Inner Eye gaan. De eigenaar is een superrelaxte kerel, en hij verkoopt kwaliteitspul. De blauwe engel is een afrader!"
"haha ja Paddo hans wordt hij vaak genoemd hier"
"any dinsdag in januari, anders een maandag, die dagen komen mij het best uit aangezien ik dan niet hoef te werken.anders een zaterdag maar dan kan ik pas rond 9 uur savonds, dus kweenie of jullie smiddags smorgens of savonds willen beginnen. Als jullie smorgens beginnen op b.v. een zaterdag, wil ik daarna ook nog wel ergens een biertje drinken of ff naar de shop :P zo kut is de shop niet, wel relaxt zitten, alleen personeel is niet zo aardig... de wiet wordt beter :P"
"Heb trouwens ook nog een beetje 2cb waarmee ik wachtte tot een geschikt moment... daaruit kunnen zeker ook nog enkele porties gehaald worden... de meeting lijkt mij een perfect moment, haha ^^"
"Gaat prima met een gewone aansteker, maar pas wel op De laatste keer salvia kon ik mn eigen lichaam niet besturen"
"maarten wat ben je ook een junk"
"kheb ze gister ook gehad maar had geen grote pupillen en ikhad best wel kunne slape hoor hahah ik voelde me ook hetzelfde als een andere keer gewone paddos, dus ik neem aan het het wel echt paddo capsules zijn"
"fs180 zei: ExceptionalInsight zei: Haha mdma, I wish! Dan ging ik elke dag naar de smartshop >.< Klik om te vergroten... wie zegt dat ze van de smartshop komen? die capsules kun je gewon leeg kopen en vullen hoor.. enne gedroogden zijn ook bewerkt en tot kort bijna overal te halen Klik om te vergroten... ze komen bij de smartshop vandaan"
"Heb gisteren even aan de verkoper gevraagd hoe ze heten en wat er in zat.. hij had geen idee xD had ze van een vriend gekocht die ze misschien binnekort een keer op de markt brengt =p"