"d1g1tal1s zei:
Ik snap waar je het over hebt. Die bodyload kan vrij zwaar aankomen. Inmiddels zit ik zelf zo rond de 100 trips, en heb nog nooit een breakthrough gehad. Ook nog niet naar gezocht trouwens. In het begin vond ik die bodyload inderdaad heel zwaar. Ook de smaak van de dmt trouwens. blegh!!
Nu, een 100 tripjes verder proef ik de smaak eigenlijk niet meer. Het is voor mij hetzelfde geworden als een trekje van een joint nemen.
Klik om te vergroten...
Dit kan ik wel beamen , de smaak was het ook echt niet voor mij en was dan ook meer de schok van '3 seconde de rook inademen en de patronen vliegen al"
Wel moet ik toelichten dat ik soms 'uit het niets' die smaak ineens in mn mond heb.. raar maar waar!
d1g1tal1s zei:
Die smaak is gekoppeld aan een hoop fijne ervaringen en daarmee zelfs bij na lekker, alhoewel het me na 10+ trips op een avond wel aardig tegen kan staan om nog een hijs te nemen. Anyway, Punt dat ik probeer te maken is dat dat zelfde "wennen aan de smaak" ook geldt voor de bodyload. Waar deze eerst zwaar aanvoelde is het een instrument geworden. Bij een hele lichte trip blijft de bodyload practisch uit en is het eigenlijk alleen een visueel spectakel wat je van buitenaf aanschouwd.
Klik om te vergroten...
Wow! ik zelf heb bij een lage dosering juist meer body load en 'amper visuals' als in... ik zie de kamer normaal, voel me vaag en zie ... lichtjes bvb de gordijnen schaduwen iets verschuiven net zoals een lagere dosis LSD of shrooms! maar de bodyload/euphoria is meer aanwezig al is de euphoria heel subjectief tot de staat van de DMT! DMT-phoria
d1g1tal1s zei:
Ik bevind mij altijd op een vast punt in een ruimte vanwaaruit ik kan zien wat er achter mijn oogleden afspeelt. Alsof je door een raam kijkt en niet echt in die ruimte bent.
Klik om te vergroten...
Mooi omschreven! echt typerend voor dit spul! prachtig dat achter het raam aanschouwen ken ik wel alsof je gezicht en lichaam verdwenen zijn en je door glazen ogen kijkt en dat je maar 'int het moment' leeft ipv 'in de tijd' heel apart... kan het ook niet beter omschrijven dan jij dat hier heb gedaan uiteraard!
d1g1tal1s zei:
Rook ik echter stevig door wordt de bodyload steeds zwaarder. De pijp in mijn hand begint in water te veranderen en alles zit vol geometrische patronen. Het gebruik van de aansteker wordt steeds moeilijker en ik kan de rook in de pijp niet meer zien. die wordt transparant. Heel irritant want dan is de temperatuur (afstand aansteker tot pijp) niet goed meer te bepalen.
Klik om te vergroten...
Dit is dus ook echt een 'majeur factor' voor mij.. de angst dat je eerder weg ben dan dat je door heb dat je dat ding neer zet... blijken aardig wat pijpjes kapot te zijn gesneuveld door dit goedje! Maar of dit nou de sleutel is tot die primordiale angst betwijfel ik aangezien het echter meer 'instinctief' is dan zoon obvious obstakel als een pijp laten vallen! perfecte afstand is ook afzien als de wereld om je heen begint te dansen , patronen uit thin air verschijnen en je word omsloten door de geest van DMT zoals je al zegt!
d1g1tal1s zei:
Ik probeer mij zo veel mogelijk te verzetten tegen de bodyload om nog wat extra te roken. Het voelt dan alsof je jezelf in een kattapult achteruit trekt. Zet ik de pijp eenmaal neer dan laat ik los en doe ik mijn ogen dicht en wordt ik een soort van afgeschoten.
Klik om te vergroten...
zit je dan al volop in dat patronen spektakel met die zware buzz? is dat niet veeeelste overweldigend? ik had echt de neiging om maar 'te accepteren dat ik dood ging' omdat ik twijfelde over de kwaliteit van het product!
d1g1tal1s zei:
Eigenlijk direct begint dan een enorm sterke zoemtoon die mij volledig afsluit van de omgeving.
Klik om te vergroten...
Dit had ik dus ook! heel eigenaardig ik dacht dat dit al op kleinere doseringen was?
Over het algemeen deed die 'zoem' me denken aan de welbekende 'piep' die mensen wel eens uit het niets horen.. de frequentie van ons bewustzijn? Schuman Resonantie die zoveel word besproken laatste tijd?
More onderzoek needed!
d1g1tal1s zei:
de visuals zijn dan meer 3d en om mij heen en ik heb meer controle over mijn omgeving. De bodyload wordt hier dus een instrument om mij van de echte omgeving los te maken en door de dmt wereld te worden omsloten. Geluiden uit de echte wereld vallen weg. Hierdoor heb ik het idee dat ik dus echt in die wereld ben en wordt ik verplaatst. Het voelt als zweven. Ook krijg ik altijd het gevoel dat mijn mond wordt dichtgehouden door iets en mijn tong voelt heel raar metaalachtig, alsof die gemaakt is van bewegende raderen. Ik heb dan ook meer de mogelijkheid om echt rond te kijken en zweef van de ene ruimte naar de andere. Dat is dus anders dan bij een lichte trip, waarbij je als het ware door het raam kijkt en alleen ziet wat er door het raam is te zien.
Klik om te vergroten...
Gaaf he! ik kan niet wachten tot ik eindelijk een breakthrough krijg maar ik ben nog niet eens op dit punt gekomen!
Heel indrukwekkend!
d1g1tal1s zei:
De bodyload is eigenlijk alleen vervelend als je je er gedurende de hele trip tegen blijft verzetten. Je moet het accepteren en leren waarderen.
Klik om te vergroten...
DIT , DIT precies! De eerste les die de DMT mij gaf 'leer dit accepteren cause you are in for a ride and you dont wanna resist something that controls your brain!'
d1g1tal1s zei:
Het is namelijk geen vervelend gevoel dat je krijgt als bij werking op de dmt en mooie viauals, het is een instrument dat nodig is om je dieper die wereld in te krijgen. Na een paar keer begin je steeds meer te wennen aan het gevoel en begint het een soort van comfortabel te worden. Het omsluit je als een warme deken en neemt je mee op een manier die zonder die bodyload niet lukt.
Klik om te vergroten...
Intressant! frequentie als voertuig voor het onderbewuste!
d1g1tal1s zei:
Wil je echt hard gaan is het wel belangrijk dat je eerste hijs en een klap goed is. eigenlijk moet je target zijn om 70 mg in een hijs binnen te krijgen. voor een breakthrough moet je niet stapje voor stapje naar de drempel toe kruipen, je moet er met een enorme sprong overheen. Dit lukt niet goed in meerde hijsjes omdat je al dmt begint af te breken op het moment dat je nog aan het roken bent. 5 minuten roken door steeds bij te vullen verlengt de trip, maar brengt je dan niet meer dieper. Zelfde zie je ook met paddos. Eerste portie moet direct raak zijn.
Klik om te vergroten...
IVM Insta-tollerantie van DMT, dit kan wel tegen gewerkt worden door MAOi, niet elke MAOi maar dingen waar harmalas en een klein beetje harmaline(niet veel, dat is dodelijk) in voorkomt.
voornamelijk B. Caapi of Syrisch wijnruit blijken goed te werken! ook analogen voor ayahuasca maar werkt perfect als 'pharmahuasca'! aya in pil vorm!
Zelf ben ik echt groot fan van 'Changa', dit is een vorm van MAOi plant + DMT , dit maakt het dat de MAOi ook rookbaar actief is in de longen! deze kan je op eigen sterkte gewoon maken en met allerlei herbs vermengt worden waardoor je een nog plesantere smaak krijgt aan de rookbare DMT! zelfs long genezende planten zoals Verbascum thapsus (en: Mullein, nl: koningskaars?) en blijkt ook veel beter en geleidelijker op te komen met minder angsten als DMT puur te roken!
Ook zorgt dit dat de breakthrough iets makkelijker te bereiken is zeggen ze uiteraard
d1g1tal1s zei:
Ikzelf heb hem nog niet, maar ik ga hem zeker aanschaffen. Volgens de guru's op dmt-nexus (ander, engelstalig forum) is de heilige graal van het dmt roken de glass vapour genie. Kost een klap, maar dan heb je ook wat. Probleem is dat je hem uit de US moet laten overschepen.
Oke, negeer laatste zin. Azarius heeft hem inmiddels ook:
http://azarius.nl/vaporizers/portable_v ... nie-glass/
Klik om te vergroten...
Een glazen dildo was het eerste wat me vriendin zei! is dit echt geen HOAX van het DMT-Nexus denk je? :P ik dacht echt dat het gewoon een grap was van ze om je een dildo te laten aanschaffen!
d1g1tal1s zei:
Ook moet je er voor zorgen dat je DMT zo zuiver mogelijk is. Hoe witter de kristallen, hoe meer je er in een keer van kunt binnenkrijgen zonder te hoesten. beetje googlen en je kunt wel vinden hoe je het zuiverder krijgt.
Klik om te vergroten...
Pure kristallen! hehe de witte rookt tot nu toe het beste maar mn 1e keer het roken was toch met 'licht-beige' achtige dmt.. zullen vast andere alkaloïden inzitten maar het effect werd er in ieder geval niet minder op! het was een sterke vorm van want ik dee misschien 20mg erop als het niet minder is! en dat voor een 1e keer dat was best vrij heftig moet ik zeggen!
de zuiverheid ben ik dus niet zo heel erg van laatste tijd , niet koud genoeg
Bedankt voor de reacties het word ten zeerste gewaardeerd! hoe meer info we hier kunnen krijgen hoe beter , ik zelf zeg dat achter DMT veel meer ligt dan wat er in het verleden aan onderzoek is gedaan ernaar en vind dat de info de gemeente wat meer mag treffen! Laat dit stofje meer onderzoeken , er zit zeker een verband in tussen geest en onderbewustzijn wetenscappers!"
In: een primordiale DMT angst
1-1-2024