Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaaraan ben je verslaafd?

Waaraan ben je verslaafd?

68 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
cunt zei:
SpacingBen zei:
dallandra zei:
ohja muziek ook nog ja...mn mp3 speler gaat overal mee naartoe,ook als ik naar de supermakrt ga die 5 min lopen ver is
Klik om te vergroten...

Precies hetzelfde hier! luister zeker zo'n 5 uur muziek per dag :)
Klik om te vergroten...
same here :)
lang leven m'n ipodje! :grin:
kan echt niet zonder muziek ..
Klik om te vergroten...

iPod is zoooo chill! :mrgreen: :hearteyes:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#2
mathijs zei:
cunt zei:
SpacingBen zei:
dallandra zei:
ohja muziek ook nog ja...mn mp3 speler gaat overal mee naartoe,ook als ik naar de supermakrt ga die 5 min lopen ver is
Klik om te vergroten...

Precies hetzelfde hier! luister zeker zo'n 5 uur muziek per dag :)
Klik om te vergroten...
same here :)
lang leven m'n ipodje! :grin:
kan echt niet zonder muziek ..
Klik om te vergroten...

iPod is zoooo chill! :mrgreen: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
zekerrr heheh :)
vind itunes alleen een beetje irritant .. ook dat je er alleen muziek kan opzetten en niet er vanaf halen is btje jmmr ..

maar voor de rest een top ding! :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Via iTunes kan je er gewoon muziek afhalen toch...?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben zelf ook muziekverslaafd en heb een Creative Zen Micro.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm, het is van Apple ja, maar het draait ook gewoon op windows hoor. ..
En om muziek van je iPod af te halen moet je dat programma installeren en daar je serienummer invoeren. En iemand anders heetf natuurlijk een ander serienummer ingevoerd. Die kan dan alleen zijn eigen iPod bewerken lijkt me...
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
mathijs zei:
Via iTunes kan je er gewoon muziek afhalen toch...?
Klik om te vergroten...
is mij nooit gelukt ..
niet op een andere computer dan die van jezelf iig
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
gewoon naar je bureaublad slepen.. bij Macintosh toch.. ofwel ergens je harde schijf
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
mja idd :confused: Wat is het probleem? :P

Of is dat i-tunes iets 'niet' windows ofzo? Lijkt me sterk :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
mmmz, maar gewoon wat mp'3's eraf halen moet gewoon kunnen? :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm, ik weet het niet, je haalt eigenlijk niet vaak mp3's van de iPod af. Maar ik geloof dat ik dat wel kan hoor....(heb eigenlijk geen zin om dat nu te gaan proberen, andere keer beter)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
hahaha, naja, opzich lijkt t me best een handig vervoersmiddel! Ff paar nummertjes aan je maat geven :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, maar dat kan dus niet, je kan niet nummers van de iPod op een andere computer zetten (zijn wel programma's voor op internet trouwens)
Ik dacht dat je bedoelde dat je er geen muziek af kan gooien...
Je kan overigens wel de iPod op een andere computer (met iTunes) aansluiten en dan de muziek van de iPod op die computer luisteren...
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
SpacingBen zei:
hahaha, naja, opzich lijkt t me best een handig vervoersmiddel! Ff paar nummertjes aan je maat geven :)
Klik om te vergroten...
ja is het ook :)
maar geloof dat ze het beveiligt hadden om te voorkomen dat je illegaal zo allemaal nummers aan andere mensen geeft ..
heb het zelf nooit geprobeerd maar heb van andere mensen gehoord dat je op een andere computer geen nummers van je ipod kan halen..
zal best op je eigen computer kunnen maar daar heb je geen reet aan..!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
ahhhhhhhhhz, natuurlijk :) Beveiligd :) Maja zoals matthijs zegt heb je altijd nog programmaatjes :)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#15
SpacingBen zei:
ahhhhhhhhhz, natuurlijk :) Beveiligd :) Maja zoals matthijs zegt heb je altijd nog programmaatjes :)
Klik om te vergroten...
yep, maar ach ..
heb het zelf niet nodig .. zou alleen handig zijn voor andere mensen ..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
m'n cd's mogen ze zo meenemen! Als ze me maar van me pc afblijven, daar staan ze namelijk allemaal op :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#17
SpacingBen zei:
haha, heb ik ook een beetje! Krijg je al een buikje? Of heb je die al?

valt gelukkig wel mee. moet een uur per dag fietsen voor werk en kinderen naar school brengen..dus wel genoeg beweging :)
Klik om te vergroten...
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#18
cunt zei:
SpacingBen zei:
hahaha, naja, opzich lijkt t me best een handig vervoersmiddel! Ff paar nummertjes aan je maat geven :)
Klik om te vergroten...
ja is het ook :)
maar geloof dat ze het beveiligt hadden om te voorkomen dat je illegaal zo allemaal nummers aan andere mensen geeft ..
heb het zelf nooit geprobeerd maar heb van andere mensen gehoord dat je op een andere computer geen nummers van je ipod kan halen..
zal best op je eigen computer kunnen maar daar heb je geen reet aan..!
Klik om te vergroten...

wat stom!
dat kan ik dus wel met mn gewone mp3 speler :mrgreen:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
kaalkopje zei:
SpacingBen zei:
haha, heb ik ook een beetje! Krijg je al een buikje? Of heb je die al?

valt gelukkig wel mee. moet een uur per dag fietsen voor werk en kinderen naar school brengen..dus wel genoeg beweging :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ow, heb je kinderen! Hoe oud?
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kben verslaafd aan cola en aan roken :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."