#1
ja .. het is zo makkelijk te krijgen, en niemand kijk je raar aan als je zat over straat loopt.
nee idd al kruip je
ja .. het is zo makkelijk te krijgen, en niemand kijk je raar aan als je zat over straat loopt.
ja .. het is zo makkelijk te krijgen, en niemand kijk je raar aan als je zat over straat loopt.SpacingBen zei:mja, dat zie je vaker! Die neiging heb ik ook als ik stop met blowen! Altijd maar weer die alcohol die als vervanger wordt genomen!
yep, maar ach ..SpacingBen zei:ahhhhhhhhhz, natuurlijkBeveiligd
Maja zoals matthijs zegt heb je altijd nog programmaatjes
![]()
SpacingBen zei:haha, heb ik ook een beetje! Krijg je al een buikje? Of heb je die al?
valt gelukkig wel mee. moet een uur per dag fietsen voor werk en kinderen naar school brengen..dus wel genoeg beweging![]()
cunt zei:ja is het ookSpacingBen zei:hahaha, naja, opzich lijkt t me best een handig vervoersmiddel! Ff paar nummertjes aan je maat geven![]()
maar geloof dat ze het beveiligt hadden om te voorkomen dat je illegaal zo allemaal nummers aan andere mensen geeft ..
heb het zelf nooit geprobeerd maar heb van andere mensen gehoord dat je op een andere computer geen nummers van je ipod kan halen..
zal best op je eigen computer kunnen maar daar heb je geen reet aan..!

kaalkopje zei:SpacingBen zei:haha, heb ik ook een beetje! Krijg je al een buikje? Of heb je die al?
valt gelukkig wel mee. moet een uur per dag fietsen voor werk en kinderen naar school brengen..dus wel genoeg beweging![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."