Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaaraan ben je verslaafd?

Waaraan ben je verslaafd?

68 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja .. het is zo makkelijk te krijgen, en niemand kijk je raar aan als je zat over straat loopt.
Klik om te vergroten...

nee idd al kruip je :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
mja, dat zie je vaker! Die neiging heb ik ook als ik stop met blowen! Altijd maar weer die alcohol die als vervanger wordt genomen!
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#3
SpacingBen zei:
mja, dat zie je vaker! Die neiging heb ik ook als ik stop met blowen! Altijd maar weer die alcohol die als vervanger wordt genomen!
Klik om te vergroten...
ja .. het is zo makkelijk te krijgen, en niemand kijk je raar aan als je zat over straat loopt.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
klopt, er is vrij weinig sociale controle op alcohol :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn verslaving is roken en cola-light
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
snoepen :( nog erger dan mijn thc verslaving
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha, heb ik ook een beetje! Krijg je al een buikje? Of heb je die al?

Ik zit al weer op de Red Bull Vandaag...
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#8
uhm roken,maar meer uit verveling denk ik.
hm alcohol ook wel,al kan ik als ik thuis zit best zonder.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
k :)

Iets uit verveling doen is ook een vorm van verslaving toch? Volgens mij kan stoppen trouwens ook nog wel eens moeilijk worden als je je geen moment verveelt :confused:

Ben trouwens echt wel een beetje verslaafd aan dit forum. Zou gaan leren, maar ben hier nog steeds :P Eigenlijk zou ik de computer gewoon direct uit moeten doen, maar nu heb ik tenminste veel verschillende soorten muziek :) :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja, je kan ze dus alleen afspelen.
Maar als je even op internet zoekt kan je wel programma's vinden waarmee je die nummers er wel af kan halen.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacingBen zei:
ahhhhhhhhhz, natuurlijk :) Beveiligd :) Maja zoals matthijs zegt heb je altijd nog programmaatjes :)
Klik om te vergroten...
yep, maar ach ..
heb het zelf niet nodig .. zou alleen handig zijn voor andere mensen ..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
m'n cd's mogen ze zo meenemen! Als ze me maar van me pc afblijven, daar staan ze namelijk allemaal op :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
SpacingBen zei:
haha, heb ik ook een beetje! Krijg je al een buikje? Of heb je die al?

valt gelukkig wel mee. moet een uur per dag fietsen voor werk en kinderen naar school brengen..dus wel genoeg beweging :)
Klik om te vergroten...
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
cunt zei:
SpacingBen zei:
hahaha, naja, opzich lijkt t me best een handig vervoersmiddel! Ff paar nummertjes aan je maat geven :)
Klik om te vergroten...
ja is het ook :)
maar geloof dat ze het beveiligt hadden om te voorkomen dat je illegaal zo allemaal nummers aan andere mensen geeft ..
heb het zelf nooit geprobeerd maar heb van andere mensen gehoord dat je op een andere computer geen nummers van je ipod kan halen..
zal best op je eigen computer kunnen maar daar heb je geen reet aan..!
Klik om te vergroten...

wat stom!
dat kan ik dus wel met mn gewone mp3 speler :mrgreen:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
kaalkopje zei:
SpacingBen zei:
haha, heb ik ook een beetje! Krijg je al een buikje? Of heb je die al?

valt gelukkig wel mee. moet een uur per dag fietsen voor werk en kinderen naar school brengen..dus wel genoeg beweging :)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ow, heb je kinderen! Hoe oud?
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kben verslaafd aan cola en aan roken :smoke:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ipod vind ik zwaar mooi ding
maar als je beter nadenkt is het gewoon weer een trend
iedereen wil dr 1 tegenwoordig :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm, het is misschien wel een trend, maar wle ene handige...ik had hem ook wel gekocht als het geen trend was...
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
is mischien waar. maar zo super handig is hij nou ook weer niet
zijn ook wel goedkopere mp3 spelers met net zoveel gb als een ipod :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
hmm, geloof het niet hoor, alleen zen van creative, en die is niet zo heel erg veel goedkoper, en je kan geen foto's kijken op andere mp3 spelers :wink: . Maargoed, het is wel een hele grote aanschaf, zeker als je neit veel muziek luistert. Maar ik ben altijd zo bang dat op vakantie al mijn cd's gestolen worden ofzo, en dat zijn er nogal wat. Als de iPod gestolen wordt is dat klote omdat er 309 euen weg zijn, maar goed, dat maakt me minder uit dan de cd's...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."