Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaaraan ben je verslaafd?

Waaraan ben je verslaafd?

68 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon naar je bureaublad slepen.. bij Macintosh toch.. ofwel ergens je harde schijf
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
mja idd :confused: Wat is het probleem? :P

Of is dat i-tunes iets 'niet' windows ofzo? Lijkt me sterk :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
mmmz, maar gewoon wat mp'3's eraf halen moet gewoon kunnen? :confused:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm, ik weet het niet, je haalt eigenlijk niet vaak mp3's van de iPod af. Maar ik geloof dat ik dat wel kan hoor....(heb eigenlijk geen zin om dat nu te gaan proberen, andere keer beter)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahaha, naja, opzich lijkt t me best een handig vervoersmiddel! Ff paar nummertjes aan je maat geven :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, maar dat kan dus niet, je kan niet nummers van de iPod op een andere computer zetten (zijn wel programma's voor op internet trouwens)
Ik dacht dat je bedoelde dat je er geen muziek af kan gooien...
Je kan overigens wel de iPod op een andere computer (met iTunes) aansluiten en dan de muziek van de iPod op die computer luisteren...
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacingBen zei:
hahaha, naja, opzich lijkt t me best een handig vervoersmiddel! Ff paar nummertjes aan je maat geven :)
Klik om te vergroten...
ja is het ook :)
maar geloof dat ze het beveiligt hadden om te voorkomen dat je illegaal zo allemaal nummers aan andere mensen geeft ..
heb het zelf nooit geprobeerd maar heb van andere mensen gehoord dat je op een andere computer geen nummers van je ipod kan halen..
zal best op je eigen computer kunnen maar daar heb je geen reet aan..!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
ahhhhhhhhhz, natuurlijk :) Beveiligd :) Maja zoals matthijs zegt heb je altijd nog programmaatjes :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja, je kan ze dus alleen afspelen.
Maar als je even op internet zoekt kan je wel programma's vinden waarmee je die nummers er wel af kan halen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."