Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrie maanden geen drugs gebruiken

Drie maanden geen drugs gebruiken

149 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Falen is de weg naar succes behalen !!
Falen betekent dus simpelweg opnieuw succes behalen !!

Wie faalt heeft de meeste kans op verbetering.

:wave:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Dopezilla zei:
Zolang men maar weet hoe ik erover denk is het goed. :grin:
Klik om te vergroten...
Maar ik vraag me dan af of dat wel echt zo is. Als ik naar mezelf kijk, toen ik nog blowde bijvoorbeeld en het gebruik wilde beperken, lulde ik me er ook altijd met dat soort smoesjes uit.
Klik om te vergroten...
Je hebt enkel mijn woord, en dat kan je interpreteren zo je wilt.

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja...en?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Trouwens, als je niet wil dat je gezondheid eronder gaat leiden moet je geen drugs nemen, mensen die denken dat ze er ongestraft vanaf zullen komen houden zichzelf echt voor de gek. :)

Iedere dag (een) liter(s) koffie/energydrink en minimaal 20 sigaretten zijn trouwens niet echt dingen die ik met zelfrespect associeer, alsook het absurde combigebruik.

Haphap doen pls :mrgreen:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beanhead zei:
W.F.L. zei:
Trouwens, als je niet wil dat je gezondheid eronder gaat leiden moet je geen drugs nemen, mensen die denken dat ze er ongestraft vanaf zullen komen houden zichzelf echt voor de gek. :)

Iedere dag (een) liter(s) koffie/energydrink en minimaal 20 sigaretten zijn trouwens niet echt dingen die ik met zelfrespect associeer, alsook het absurde combigebruik.

Haphap doen pls :mrgreen:
Klik om te vergroten...

liters koffie en minimaal 20 sigaretten per dag lijkt me trouwens veel erger dan eens een keertje in het weekend jezelf helemaal begaaien met allerhande drugs.

Maar dat is denk ik weer eerder persoonlijk :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het allebei even slecht is. Met de energy drink en de peuken elke dag pleeg je langzame roofbouw, met de drugs in het weekend doe je dat met grote stappen. Dan piekt de grafiek net iets harder maar uiteindelijk denk ik dat het hetzelfde resultaat is.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Trouwens, als je niet wil dat je gezondheid eronder gaat leiden moet je geen drugs nemen, mensen die denken dat ze er ongestraft vanaf zullen komen houden zichzelf echt voor de gek. :)

Iedere dag (een) liter(s) koffie/energydrink en minimaal 20 sigaretten zijn trouwens niet echt dingen die ik met zelfrespect associeer, alsook het absurde combigebruik.

Haphap doen pls :mrgreen:
Klik om te vergroten...

liters koffie en minimaal 20 sigaretten per dag lijkt me trouwens veel erger dan eens een keertje in het weekend jezelf helemaal begaaien met allerhande drugs.

Maar dat is denk ik weer eerder persoonlijk :tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
En uitkijken dat je niet agressief wordt natuurlijk, misschien gelijk de kauwgom er ook maar bij doen anders.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb trouwens ook gefaald, de drang naar blowen werd me weer enorm groot & ik voelde me zo ziekelijk vandaag.

Toch een peuk gerookt, achja je ziet maar weer wat is de mens toch zwak :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Ik denk dat het allebei even slecht is. Met de energy drink en de peuken elke dag pleeg je langzame roofbouw, met de drugs in het weekend doe je dat met grote stappen. Dan piekt de grafiek net iets harder maar uiteindelijk denk ik dat het hetzelfde resultaat is.
Klik om te vergroten...
Het zal mij benieuwen of ik mijn pensioen ga halen. :grin:

Beanhead zei:
Toch een peuk gerookt, achja je ziet maar weer wat is de mens toch zwak :grin:
Klik om te vergroten...
Aiaiai. Ga je het doorzetten, toch?

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik me niet snel beter ga voelen & niet snel minder last heb van woedeuitbarstingen dan wel ja. Maar ik voel me rotslecht, bar, barslecht gewoon (komt niet door het stoppen hoor)

Denk dat ik deze avond nog ga kettingroken.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beanhead zei:
Als ik me niet snel beter ga voelen & niet snel minder last heb van woedeuitbarstingen dan wel ja. Maar ik voel me rotslecht, bar, barslecht gewoon (komt niet door het stoppen hoor)

Denk dat ik deze avond nog ga kettingroken.
Klik om te vergroten...
Taking over the topic?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja idd, zal wel stoppen met huilen in dit topic.

Nog veel geluk dope! :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
Beanhead zei:
ik stop met roken
Klik om te vergroten...
Pas op met wat je hier aankondigt. Straks eindig je ook zo.
Klik om te vergroten...


Het blijft ook gewoon leuk.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik stop ook met roken!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vergeet je nicotinepleisters niet, die hebben mensen echt nodig dan.

Is ze verteld.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bedankt!
Zonder pleisters had ik morgen al weer moeten toegeven dat ik geen kloten heb. :openmouth:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor een periode. En na die periode ga ik mijzelf strenge regels opleggen. En mij daar aan houden, natuurlijk.

Wanneer ik weer begin weet ik niet. Er gaan in ieder geval nog enkele maanden zonder drugs volgen, denk ik. Ik ben stout geweest, dus stuur ik mijzelf even de klas uit, bij wijze van spreken.

Olle
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
3 maanden niets gebruiken, 3 keer die belofte gebroken?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Net of we zijn allemaal al niet eens "gestopt" en natuurlijk enorm gefaald :tearsofjoy: ...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Welnu, ik en een vriendin hebben het wijze besluit genomen na komend weekend minimaal drie maanden geen drugs meer te gebruiken.

Ik zelf heb niet het idee ergens verslaafd aan te zijn (geen cravings, zelfs niet tijdens 'n kater), maar het lijkt me toch verstandig om eens te proberen niks meer te gebruiken, alleen al om te testen of ik niet stiekem toch een beetje verslaafd ben.

Die vriendin van mij gaat het er lastiger mee hebben denk ik (ze gaf al aan dat ze zich ongezond veel bezig houdt met drugs), dus voor haar zal het sowieso goed zijn om de komende tijd clean te leven.

Ik heb er zin in. :grin:

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."