Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips afkicken van bruin

Tips afkicken van bruin

89 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
a
alternativeLid
01-01-2024, 00:00
#1
afkicken onder narcose doen ze in amersfoort bij miroya www.miroya.nl
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#2
scorpioaddict zei:
dik 90 dagen verder voel me lekker helder slaap heerlijk trek af en toe maar niet onweerstaanbaar.

roger :rock:
Klik om te vergroten...

super voor je! Maak jezelf nu niets wijs, je bent goed bezig en voor één keertje bestaat niet meer. Laat je niet vangen en doe zo verder. Je komt er wel
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#3
darkbull zei:
wat een mooi verhaal zeg, wat een doorzettingsvermogen heb jij, petje af!!
Klik om te vergroten...

THX
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
alternative zei:
afkicken onder narcose doen ze in amersfoort bij miroya http://www.miroya.nl
Klik om te vergroten...
Heb je ervaring mee? Deel het met ons! :grin:
y
yogivrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey Scorpio!
Herkenbaar verhaal! En helemaal top dat het ook met jou zo goed gaat! Ik ben afgelopen juni gestopt mbv suboxone na ongeveer een 3kwart jaar verslaafd te zijn geweest aan de bruin. Verslaafd zijn aan die zooi is een hel, ik kon lichamelijk niet meer zonder maar vond er geestelijk niets aan om te gebruiken..
Van een kennis kreeg ik een kleine hoeveelheid suboxone en die heeft me echt gered, ben er nog elke dag blij mee en ik heb me er over verbaasd hoe lang het duurt voor je lichaam helemaal helder is.
Nu heb ik sporten weer opgepakt, geen contact meer met verslaafden en heb ik nog maar af en toe kleine trek die snel weer over gaat gelukkig.
Hopelijk houden we het vol, we zijn het in ieder geval vast van plan of niet?! :rock:
Succes verder en geniet ervan,
liefs yogivrouw
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
scorpioaddict zei:
De kerstdagen zijn er weer ik ben inmiddels 15 mnd clean en sober en dit is de tweede kerst op rij dat ik volledig bij mijn positieve het mag vieren met de mensen van wie ik hou en die van mij houden. Voor mij nooit meer een ''witte kerst'', en ik zal echt niet zeggen dat het allemaal leuk en fijn is want dat is het leven gewoon niet er gebeuren bij iedereen en dus ook bij mij k*tdingen maar hoe ik er mee omga dat maakt voor mij het verschil.
Mijn slechtste dag nu is nog beter als de beste dag tijdens mijn gebruik en dat is gewoon de waarheid.

Fijne dagen allemaal

:rock:
Roger
Klik om te vergroten...

Keep up the good work :wave: .
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je zou bijna zeggen dat het normaal is geworden ben inmiddels 20+maanden clean en voel me prima ik werk nog steeds het programma doe service en werk met en ben een sponsor, kan wel zeggen dat ik een nieuw soort leven heb en dat dat leven 95% beter is als het leven dat ik had.

thx people
:rock:
Roger
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste Allemaal,

Vandaag is de laatste keer dat ik wat schijf op dit forum, heb afgelopen dinsdag twee jaar clean gevierd. Dat was/is een behoorlijke mijlpaal voor mij en ik ben blij dat ik het gehaald heb. Door regelmatig hier terug te komen en te lezen hoe het was en hoe het nu langzaam is geworden ben ik me blijven beseffen dat het niet normaal is om van bruin af te komen.
Hoewel ik zoals elke addict af en toe nog wel trek heb kan ik er mee om gaan en heb ik een ander en nieuw leven gevonden wat me meer opleverd als dat ik ooit had durven dromen.

Voor die paar die dit lezen en hebben gereageerd in de afgelopen tijd bedankt

En voor al die anderen die dit misschien ooit lezen terwijl ze in dezelfde put zitten als dat ik zat;

HET KAN je kan je verslaving aan welke substantie dan ook te boven komen en een beter leven vinden.

:rock:
NA4Life

liefs
Roger
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#9
thanks voor het delen!!
Ik wens je allle sterkte en succes om clean te blijven.
Een goeie vriend van me zit nu ook in een kliniek, en nog een paar weken gaat hij richting safe-house, ik woon helaas 900 km uit de richting en krijg geen contact met hem. Maar door zo probeer ik me een beetje in te leven in wat hij mee maakt.

Het lijkt er op dat clean blijven het moeilijkste is. Ik hoop dat je veel vervangende hobbies/baan kunt vinden om maar niet terug te vallen.

succes
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat moet toch een heerlijk relaxed gevoel geven denk ik ja :grin:
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#11
@seth: volhouden man en vraag anders medicatie
-naltrexon tegen opiaten
-refulsal/antabus tegen drinken
of wat dan ook als het je maar helpt ik voel me goed.

een slechte dag nu is nog altijd beter als de beste dag tijdens mijn gebruik.

Roger
NA for Life
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Prima Roger .... ben er maar trots op!
Die moeheid gaat inderdaad ook weer weg. Je lichaam moet behooorlijk herstellen maar je bent de goeie kant op aan het gaan
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij is het afkicken niet zozeer de moeite.. Eerder het clean blijven, de rest van je leven.

Mijn advies is als volgt; neem de tijd om de periode tot je clean zijn af te sluiten. De een doet dit in een week, de ander in drie jaren. Beter trek je er voldoende tijd voor uit.

Bouw een volledig 'nieuw leven' op, all inclusive, behalve je 'oude leven'. Zo zal je het clean blijven kunnen vereenvoudigen.

Heel veel succes,

Eend
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goede avond mede verslaafden en geïnteresseerde,

Vandaag zondag rustige dag gehad zo min mogelijk gebruikt al moet ik wel de drang om een goed afscheid feestje te bouwen in de hand houden. Ik heb gisteren de medische keuring gehad die er voor nodig is om te starten en daar ben ik doorheen. morgen krijg ik voor de zoveelste keren een psychische intake verloopt dat goed dan krijgt mijn moeder de medicatie en kan ik stoppen met bruin. Dan is het afwachten tot ik ziek wordt volhouden en als het niet meer gaat opbouwen suboxone. stabiliseren om vervolgens weer af te bouwen dit alles in een tijdsbestek van 14 dagen. vervolgens gaan we aan de revia en is gebruik nutteloos.

Ik hoop dat i9k het vol ga houden dit keer ben wel heel erg gemotiveerd zelfs nu nog als ik weer alleen thuis zit achter mijn pc.

Morgen weer meer

gegroet

R :openmouth:
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt Eend je hebt gelijk hoor clean blijven is de oplossing het is ook wel enkele malen gelukt en ik weet inmiddels ook wat voor mij werkt baal alleen als een stekker dat ik aan dat bruin ben begonnen alle receptoren in mijn hoofd stonden gelijk een feestje te bouwen. Ik moet nu afkicken met medische begeleiding lukt niet zonder en is ook gevaarlijk. heb dat 1 keer met alcohol onderschat en heb toen twee insult gehad ook geen pretje. ga het deze week gewoon doen met de suggesties die ik heb gehad en de hulp die ik krijg en dan ga ik me er 110% voor inzetten dat het voorgoed over is.

R
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor mij werkte Buprenorfine wel heel erg goed. De trek verdween als sneeuw voor de zon. En na drie jaar ken ik het gevoel vrijwel niet meer.

Tegenwoordig leveren ze geen Buprenorfine meer boven de 0,2 mg. per pil. Zodoende zal jij dan inderdaad voor Suboxone moeten kiezen.

Naltrexon heb ik geen ervaring mee..
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben maandag inderdaad gestart afkick sloeg al vrij snel in en ben dus gaan opbouwen met de suboxone dat hielp wel al heb ik eigenlijk gewoon drie dagen in een soort coma rondgelopen in huis en vooral op bed gelegen gisteren kreeg ik een hogere dosis volgens schema van de suboxone en ik ging eigenlijk gelijk out voor mijn gevoel lag ik tv te kijken op bed maar ik nam de dosis in om 11:00 en ineens was het 18:00 uur gelijk gebeld en gevraagd of we de op-afbouw konde3n aanpassen vandaag nog zo'n zelfde dosis gehad dat ging veel beter ik ben vandaag weer bij gekomen gedoucht geschoren en veel gegeten vannacht zal ik waarschijnlijk niet slapen maar als je dat weet van te voren valt het wel mee heb ik vaker aan de hand gehad.

morgen mag ik al suboxone gaan afbouwen en zondag/maandag is dan mijn eerste 0-dag na 8-10 dagen mag ik starten met natrexone(revia) en dan heb ik het ergste gehad ik moet zeggen dat het me tot nu toe erg bevalt deze manier van thuis detoxen het is wel nodig dat je goede begeleiding hebt in mijn geval mijn moeder

Ben blij dat ik deze stap genomen heb en op deze manier vroeg van die rotzooi af ben.

R
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#18
blijf doorgaan nu he en hou vol
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#19
goed bezig zo
s
scorpioaddictLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vandaag Zondag de eerte nul-dag ik nog een tablet van 2mg sobutone liggen maar geen behoefte geen trek ook nog komt in komende dagen wel denk ik. vandaag voel ik me goed. de komende zeven dagen heb ik een plan gemaakt om mezelf bezig te houden tot ik weer de naltrexon mag slikken. Morgen ga ik eerst voorlichting geven daarna komt een hele goede vriendin langs waarna ik sávonds een meeting heb dus die dag kom ik wel door.

thx
all
R :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."