Dat moet toch een heerlijk relaxed gevoel geven denk ik ja
#2
netjes man! mag ik je vragen hoeveel je in het begin en nu nog thuis met je 12 stappen bezig bent?
#3
Ik wens je heeeeel veel succes en blijf vooral posten hier zodat we mee kunnen maken hoe het gaat .
Denk in tussentijd ook goed na over je valkuilen en probeer daar voor op te zijn.
Sterkte
#4
Ruim 4 maanden onderweg alles functioneert weer als gewoon ik voel me lekker en fijn over het algemeen.
roger
#5
@seth: volhouden man en vraag anders medicatie
-naltrexon tegen opiaten
-refulsal/antabus tegen drinken
of wat dan ook als het je maar helpt ik voel me goed.
een slechte dag nu is nog altijd beter als de beste dag tijdens mijn gebruik.
Roger
NA for Life
#6
Prima Roger .... ben er maar trots op!
Die moeheid gaat inderdaad ook weer weg. Je lichaam moet behooorlijk herstellen maar je bent de goeie kant op aan het gaan
#7
Volgens mij is het afkicken niet zozeer de moeite.. Eerder het clean blijven, de rest van je leven.
Mijn advies is als volgt; neem de tijd om de periode tot je clean zijn af te sluiten. De een doet dit in een week, de ander in drie jaren. Beter trek je er voldoende tijd voor uit.
Bouw een volledig 'nieuw leven' op, all inclusive, behalve je 'oude leven'. Zo zal je het clean blijven kunnen vereenvoudigen.
Heel veel succes,
Eend
#8
Goede avond mede verslaafden en geïnteresseerde,
Vandaag zondag rustige dag gehad zo min mogelijk gebruikt al moet ik wel de drang om een goed afscheid feestje te bouwen in de hand houden. Ik heb gisteren de medische keuring gehad die er voor nodig is om te starten en daar ben ik doorheen. morgen krijg ik voor de zoveelste keren een psychische intake verloopt dat goed dan krijgt mijn moeder de medicatie en kan ik stoppen met bruin. Dan is het afwachten tot ik ziek wordt volhouden en als het niet meer gaat opbouwen suboxone. stabiliseren om vervolgens weer af te bouwen dit alles in een tijdsbestek van 14 dagen. vervolgens gaan we aan de revia en is gebruik nutteloos.
Ik hoop dat i9k het vol ga houden dit keer ben wel heel erg gemotiveerd zelfs nu nog als ik weer alleen thuis zit achter mijn pc.
Morgen weer meer
gegroet
R
#9
Bedankt Eend je hebt gelijk hoor clean blijven is de oplossing het is ook wel enkele malen gelukt en ik weet inmiddels ook wat voor mij werkt baal alleen als een stekker dat ik aan dat bruin ben begonnen alle receptoren in mijn hoofd stonden gelijk een feestje te bouwen. Ik moet nu afkicken met medische begeleiding lukt niet zonder en is ook gevaarlijk. heb dat 1 keer met alcohol onderschat en heb toen twee insult gehad ook geen pretje. ga het deze week gewoon doen met de suggesties die ik heb gehad en de hulp die ik krijg en dan ga ik me er 110% voor inzetten dat het voorgoed over is.
R
#10
Voor mij werkte Buprenorfine wel heel erg goed. De trek verdween als sneeuw voor de zon. En na drie jaar ken ik het gevoel vrijwel niet meer.
Tegenwoordig leveren ze geen Buprenorfine meer boven de 0,2 mg. per pil. Zodoende zal jij dan inderdaad voor Suboxone moeten kiezen.
Naltrexon heb ik geen ervaring mee..
#11
Ben maandag inderdaad gestart afkick sloeg al vrij snel in en ben dus gaan opbouwen met de suboxone dat hielp wel al heb ik eigenlijk gewoon drie dagen in een soort coma rondgelopen in huis en vooral op bed gelegen gisteren kreeg ik een hogere dosis volgens schema van de suboxone en ik ging eigenlijk gelijk out voor mijn gevoel lag ik tv te kijken op bed maar ik nam de dosis in om 11:00 en ineens was het 18:00 uur gelijk gebeld en gevraagd of we de op-afbouw konde3n aanpassen vandaag nog zo'n zelfde dosis gehad dat ging veel beter ik ben vandaag weer bij gekomen gedoucht geschoren en veel gegeten vannacht zal ik waarschijnlijk niet slapen maar als je dat weet van te voren valt het wel mee heb ik vaker aan de hand gehad.
morgen mag ik al suboxone gaan afbouwen en zondag/maandag is dan mijn eerste 0-dag na 8-10 dagen mag ik starten met natrexone(revia) en dan heb ik het ergste gehad ik moet zeggen dat het me tot nu toe erg bevalt deze manier van thuis detoxen het is wel nodig dat je goede begeleiding hebt in mijn geval mijn moeder
Ben blij dat ik deze stap genomen heb en op deze manier vroeg van die rotzooi af ben.
R
#12
blijf doorgaan nu he en hou vol
#13
goed bezig zo
#14
Vandaag Zondag de eerte nul-dag ik nog een tablet van 2mg sobutone liggen maar geen behoefte geen trek ook nog komt in komende dagen wel denk ik. vandaag voel ik me goed. de komende zeven dagen heb ik een plan gemaakt om mezelf bezig te houden tot ik weer de naltrexon mag slikken. Morgen ga ik eerst voorlichting geven daarna komt een hele goede vriendin langs waarna ik sávonds een meeting heb dus die dag kom ik wel door.
thx
all
R :P
#15
succes man
je bent een baas
#16
Succes goed bezig
#17
0-dag vijf vergis je niet afkicken van suboxone is bijna net zo erg als afkicken van bruin ik heb het zwaar onderschat en heb de afgelopen dagen doodziek van de afkick op bed gelegen nu dag vijf begin ik een beetje bij te trekken maar ik ben koud van binnen uit tot op het bot. Ik heb mezelf gedwongen te eten elke dag al was het telkens maar een beetje alles helpt. De trek is bij tijd en wijlen ongelooflijk sterk aanwezig maar ik heb alle telefoonnummers gewist heb geen bankpas geen geld in huis. mijn eigen gevangenis gecreëerd. ik weet verstandelijk dat het ergste voorbij is en dat ik me met het uur beter zal gaan voelen maar ik wens niemand deze hel in wat is het 8 weken 4 keer afkicken wat een hel zeg de tijd gaat maar en ik lig nog in de kreukels. morgen nog een dag en dan zaterdag het ziekenhuis en aan de naltrexon.
bedankt voor het lezen hoop dat niemand dit na hoeft te doen bedenk je twee keer voor je aan deze zooi begint.
R
#18
het gaat je lukken
#19
einde nul-dag vijf met het uur voel ik me nu beter de kou gaat langzaam weg morgen dag zes dan ziekenhuis morgen niet alleen gellukig.
gr
r
#20
nuldag 6 nog even geen dagen meer maar uren lichaam maakt het redelijk weinig energie en een ontzettend leeg gevoel net onder het midden van mijn ribbenkast. af en aan nog heel koud van binnen vandaag niet alleen geweest net thuis en de volgende visite staat voor de deur. morgen half een ik zal laten weten hoe was en is
R
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.