#1
Keurig!

in a free world
scorpioaddict zei:De kerstdagen zijn er weer ik ben inmiddels 15 mnd clean en sober en dit is de tweede kerst op rij dat ik volledig bij mijn positieve het mag vieren met de mensen van wie ik hou en die van mij houden. Voor mij nooit meer een ''witte kerst'', en ik zal echt niet zeggen dat het allemaal leuk en fijn is want dat is het leven gewoon niet er gebeuren bij iedereen en dus ook bij mij k*tdingen maar hoe ik er mee omga dat maakt voor mij het verschil.
Mijn slechtste dag nu is nog beter als de beste dag tijdens mijn gebruik en dat is gewoon de waarheid.
Fijne dagen allemaal
![]()
Roger
.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."