Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@seth: volhouden man en vraag anders medicatie -naltrexon tegen opiaten -refulsal/antabus tegen drinken of wat dan ook als het je maar helpt ik voel me goed. een slechte dag nu is nog altijd beter als de beste dag tijdens mijn gebruik. Roger NA for Life"
"Vandaag Zondag de eerte nul-dag ik nog een tablet van 2mg sobutone liggen maar geen behoefte geen trek ook nog komt in komende dagen wel denk ik. vandaag voel ik me goed. de komende zeven dagen heb ik een plan gemaakt om mezelf bezig te houden tot ik weer de naltrexon mag slikken. Morgen ga ik eerst voorlichting geven daarna komt een hele goede vriendin langs waarna ik sávonds een meeting heb dus die dag kom ik wel door. thx all R :P"
"0-dag vijf vergis je niet afkicken van suboxone is bijna net zo erg als afkicken van bruin ik heb het zwaar onderschat en heb de afgelopen dagen doodziek van de afkick op bed gelegen nu dag vijf begin ik een beetje bij te trekken maar ik ben koud van binnen uit tot op het bot. Ik heb mezelf gedwongen te eten elke dag al was het telkens maar een beetje alles helpt. De trek is bij tijd en wijlen ongelooflijk sterk aanwezig maar ik heb alle telefoonnummers gewist heb geen bankpas geen geld in huis. mijn eigen gevangenis gecreëerd. ik weet verstandelijk dat het ergste voorbij is en dat ik me met het uur beter zal gaan voelen maar ik wens niemand deze hel in wat is het 8 weken 4 keer afkicken wat een hel zeg de tijd gaat maar en ik lig nog in de kreukels. morgen nog een dag en dan zaterdag het ziekenhuis en aan de naltrexon. bedankt voor het lezen hoop dat niemand dit na hoeft te doen bedenk je twee keer voor je aan deze zooi begint. R"
"einde nul-dag vijf met het uur voel ik me nu beter de kou gaat langzaam weg morgen dag zes dan ziekenhuis morgen niet alleen gellukig. gr r"
"nuldag 6 nog even geen dagen meer maar uren lichaam maakt het redelijk weinig energie en een ontzettend leeg gevoel net onder het midden van mijn ribbenkast. af en aan nog heel koud van binnen vandaag niet alleen geweest net thuis en de volgende visite staat voor de deur. morgen half een ik zal laten weten hoe was en is R"
"Ben nu enkele dagen verder mijn lichaam is vrijwel herstelt van de schade die ik heb aangericht moet nog wat aankomen en ben nog niet rustig. Mis ook nog wel wat maar wat is niet helemaal duidelijk geeft ook niet. naltrexon werkt wel geen last meer van in ieder geval. Dinsdag ochtend nog wel even geschrokken stond op uit bed en viel gelijk weer op de vloer een soort van flauw vallen later gebeurde dat nog een keer toen maar even gebeld en bleek dat mijn lichaam het nog niet kon hebben om vannuit liggende positie in een keer op te staan. iets met zuurstof en bloed. nu is dat wel over. Het was een hel de afgelopen tijd ben blij dat ik er doorheen ben en zoe het nooit meer willen doen. ik haat die zooi Roger"
"Nu alweer heel wat dagen verder ik ben weer zeer actief in het programma van NA en dat bevalt prima, ik ben clean en sober en gezind bezig nog geen sproten opgepakt maar dat staat wel in de planning. Ben inmiddels weer 85 kilo dus van de 95 naar de 77 en nu weer normaal als dieet is er geen betere dat staat als een paal boven water. energie is nog niet optimaal evenals de depressies ook die komen en gaan de naltrexon gaat er s'morgens gewoon in met de citalopram en wat vitamine preparaten eens in de drie dagen een tablet antabus en dat houd me wel clean voorlopig. Ik hoop dat mensen wat aan de bovenstaande informatie hebben en dat meerdere mensen de weg terug mogen vinden er is uiteindelijk geen beter bestaan als een clean bestaan. R"
"nu weer wat dagen verder voel me nu weer de oude gelukkig, zal hier dan ook niks meer posten ik ben blij dat ik het heb doorstaan ik gun het niemand maar als je moet doen wat ik heb gedaan wens ik je veel sterkte en wijsheid. en ben dankbaar er komt een einde aan de hel en je gaat er als het goed is niet dood aan bedankt Roger"
"thx all"
"@ Sebatian: Stichting Miroyo is Amerstfoort doen inderdaad afkicken onder narcose let wel dit is voor lang verslaafde (heroine en andere opiaten. Zodra ze met je aan de slag gaan ga je zes uur onder narcose waarna je kan kiezen voor nabehandeling met implantaat of medicijnen. Scropioaddict NA 4 life"