#1
'' ill kill you in your sleep. Spammers deserve death in the worst possible way''
Je zal misschien gemerkt hebben dat bepaalde problemen overduidelijk zijn veroorzaakt door het blowen. Waarom zou je stoppen als je geen problemen hebt?
OK, dus als ik het goed begrijp:
Het probleem dat je ondervindt bij het blowen is het feit dat je in de ochtend en de middag niet goed kan functioneren, en je gedemotiveerd bent. Daarom blow je nu alleen 's avonds waardoor je 's avonds toch nog ff iets kan ondernemen.
Ik snap je wel, dat is het niet. Maar als je dus weet dat je door blowen gedemotiveerd raakt, dan is helemaal stoppen toch veel beter? Dan kan je dus de hele dag die dingen doen die je leuk vind. Dan kan je ook smiddags muziek maken/luisteren, belangrijke dingen regelen etc.
Das de bedoeling van dit forum heIk reageer gewoon op de reactie, zeg wat ik ervan denk, thats it.
Ok, je komt op mij over als een slimme kerel die in elk geval weet wat er aan de hand is. Je probeert nu dus alleen te blowen als je al je dag bestedingen hebt gedaan. Stel je voor dat je in de avond nog iets moet doen, iets belangrijks, dan neem ik aan dat je ook niet blowt dan die avond.
Het feit dat ik zo in mezelf gekeerd ben maakt het lastig om de eerste stap te maken. Ik weet ook wel dat afleiding, hobby's zoeken, wandelingen maken, bezig zijn etc allemaal helpen, maar die eerste stap lijkt zo onmogelijk ver weg...
mandragora zei:Je mag niet nadenken over die stap, je moet het gewoon doen doen doen.
Eindeloos gaan nadenken of je nou toch al dan niet gaat wandelen werkt niet, tegen die tijd heb je allang je jas aangedaan en ben je al op pad, daar is het toch geen probleem als je wat in jezelf gekeerd bent je komt er haast toch niemand tegen.
Gewoon niet nadenken, doe iets onverwachts..., stap de trein op of in je auto en ga een dagje naar de ardennen of weet ik veel waar.
Thanks man, allebei... voor alles. Een van me oude blow-kameraden is zojuist een week gestopt. Ik kwam erachter via facebook.
Die gedachte van oh nou kan k nooit meer blowen is nogal deprimerend.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."