#1
Super! Goed de slaap kunnen vatten?
Gisteren was voor mij de eerste dag (na jaren) dat ik niet heb toegegeven aan me vreetkick.
Weet dat het het onozel klinkt maar heb daar het afgelope jaar(en) wel veel problemen mee, Na me jointje ga ik me ' s nachts vol proppen met de vettigste/ongezondste dingen (echt letterlijk elke nacht), volle bak schranzen. ben in 2 jaar wel fel verdikt, weeg nou al zo'n 80kg dus hoog tijd om de rem erop te zetten! Maar het is echt zo verdomd moeilijk om te laten, hopelijk lukt het straks weer.
Naja, om eerlijk te zijn viel ik best snel in slaap. Had verwacht dat k zwetend wakker zou worden. Het is meer de angst om niet te kunnen slapen, maar als je dan eenmaal licht en tis laat en donker en lekker warm in bed valt het best mee. FF nog n film gekeken van te voren, dus ging wel redelijk eigenlijk.
En haha ja kutvreetkicks ook he, zat vaak gehad dat ik in bed lag en nog niks had gegete na t blowen. Dacht letterlijk dat ik dood ging. Ik MOEST iets eten, als ik het had zou ik droge bami eten :P
maja thanks voor je motiverende woorden alweer