#1
Nice. Leuk om te horen. Hier gaat het ook prima. De nicotine is er nu wel uit geloof ik. Ik denk dat ik na al die mislukte pogingen nu eindelijk een 'gelukte' poging heb ondernomen. Wat zeg ik? Poging? Een poging is gedoemd om te falen. Dat betekent 'Proberen'. Ik ben gestopt, en voel me prima.
Ik ga nooit meer rook inademen. Geen tabak, geen wiet, geen hasj, geen crack, geen heroine, geen dmt, niks. ik begin er niet aan. Het énige wat ik misschien ooit nog wil doen (toekomstmuziek) is een mdma-pil. De rest is no-go voor mij.
Laten we het leuk houden. Om eerlijk te zijn was de tijd dat ik rookte een doffe vieze en depressieve periode. Wat heeft het me opgeleverd vraag ik me dan af? Niks.
Ik ga nooit meer rook inademen. Geen tabak, geen wiet, geen hasj, geen crack, geen heroine, geen dmt, niks. ik begin er niet aan. Het énige wat ik misschien ooit nog wil doen (toekomstmuziek) is een mdma-pil. De rest is no-go voor mij.
Laten we het leuk houden. Om eerlijk te zijn was de tijd dat ik rookte een doffe vieze en depressieve periode. Wat heeft het me opgeleverd vraag ik me dan af? Niks.