#1
Ik snap je punt. Het klinkt logisch, maar toch kan ik het niet echt plaatsen. Maar ik begrijp wat je bedoelt
'' De eerste of tweede sigaret, of zelfs de tiende (met geluk)
die iemand rookt, kan de hunkering veroorzaken. Waar het op neer
komt is dat je door te roken, een gevoel krijgt wat je weg probeert
te halen door te roken. Dit gevoel gaat nooit meer helemaal weg,
tenzij je stopt. Kort gezegd: roken veroorzaakt problemen die er nooit
waren geweest zonder sigaret "

Met andere woorden, hoe ik het zie, roken is geen gewoonte maar puur het gemis van de nicotine. En door de illusies die je zelf creëert denk je dat roken een gewoonte is.'' In London we drive to the left, but we don't have any problems driving to the right when we're abroad do we? ''
LeonR123 zei:Ik vraag me plotseling af hoeveel nicotine je binnenkrijgt bij een sigaret. Als ik de pakjes lees staat er een aantal op, maar als je rekening zou houden met verbrande nicotine, nicotine die in de sigaret achterblijft, nicotine die je weer uitademt, aantal trekjes om de zoveel seconden etc.
Zou dat te meten zijn?
Daar wordt ook een rookmachine gebruikt, die een heel pakje tegelijk kan oproken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."