Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een heftig verhaal! Ik zou je aanraden om eerst te kijken naar een baan en andere woonplek. Als je dit hebt gevonden kan je daar met je kindje een nieuwe start maken. Verder zou ik alle spullen in het huis die van jou zijn lekker met je mee nemen!"
"Ik ben een paar maanden geleden begonnen met roken, niet omdat ik het stoer vind maar omdat ik het gewoon lekker vind. Ik ben alleen bang dat de mensen om mij heen wel denken dat ik het doe om stoer te doen. Hoe kan ik hier achter komen?"