#1
Ik heb deze 5 dagen toch weer geblowd. De eerste dag helemaal niks, maar de volgende dag moest ik het gebruiken. Ik heb het gevoel dat het nooit gaat lukken. Misschien stel ik me aan, maar zo voelt het nu. De laatste 4 dagen heb ik er elke dag 2 gerookt. Ik denk dat ik eerst de redenen waarom ik blow op moet lossen voordat ik ga stoppen, maar het zal wel even duren voordat die weg zijn en ik wil zo snel mogelijk stoppen. Ik wil het zo graag, heb al best veel bereikt en ben nog nooit zo ver gekomen. Ik merk dat m'n zwakke punten de ochtend en de avond zijn. Voor school op de fiets een en in de avond als ik met wat vrienden ben, dus ik probeer voor zoveel mogelijk afleiding te zoeken tijdens die periodes.
Met het trainen gaat het wel goed, doe het met plezier en heb al een paar nieuwe mensen daar ontmoet. De school is ook weer begonnen dus ik probeer me wat meer bezig te houden met school, wat positief werkt voor m'n prestaties en m'n verslaving.
Ook heb ik een lijstje gemaakt met dingen waarom ik me ongelukkig voel, die probeer ik één voor één op te lossen in de hoop dat ik weer wat gelukkiger wordt waardoor ik misschien geen behoefte meer heb aan wiet.

Met het trainen gaat het wel goed, doe het met plezier en heb al een paar nieuwe mensen daar ontmoet. De school is ook weer begonnen dus ik probeer me wat meer bezig te houden met school, wat positief werkt voor m'n prestaties en m'n verslaving.
Ook heb ik een lijstje gemaakt met dingen waarom ik me ongelukkig voel, die probeer ik één voor één op te lossen in de hoop dat ik weer wat gelukkiger wordt waardoor ik misschien geen behoefte meer heb aan wiet.
