#1
Ik heb nu 4 dagen maar 1 gerookt en sommige dagen gaan wat beter dan de anderen. Ik heb soms enorme moodswings. Het ene moment ben ik wel trots op mezelf dat ik ben geminderd, het andere moment denk ik alleen maar aan de hoeveelheid geld dat ik uit heb gegeven, dat het enigste waar ik naar uit kijk een joint is en allemaal van dat soort gedachten. Dat ik eigenlijk niks ben zonder wiet. En dan is de drang naar wiet zo groot, omdat je weer blij wilt worden, en als je je er dan aan toegeeft wordt het nog erger. Ik weet niet of ik het nog langer red eigenlijk, maar om zielig te doen wordt het er ook niet beter op. De enige manier om het te stoppen is om door te zetten. Zo ver als nu ben ik nog nooit gekomen dus ik wil ook zeker niet opgeven.
Ik ben nog informatie aan het zoeken over de truffels, hoe je het klaar moet maken, de dosering etc. Ik ben van plan om het in een bos te doen, lekker rustig enzo. Ik denk wel dat het een verstandige plek is omdat je er niet zo snel gestoord word.
Greets.
P.s. bedankt voor al je steun![:)]()
Ik ben nog informatie aan het zoeken over de truffels, hoe je het klaar moet maken, de dosering etc. Ik ben van plan om het in een bos te doen, lekker rustig enzo. Ik denk wel dat het een verstandige plek is omdat je er niet zo snel gestoord word.
Greets.
P.s. bedankt voor al je steun
