#1
Aangezien ik het toch wel redelijk vaak hier op het forum voorbij zie komen - en ik zelf ook wel bijna altijd een flesje op mijn nachtkastje heb staan - vond ik het wel eens tijd worden om er een topic over te openen....
Verslaafd aan neusspray, wie heeft er nog meer ervaring mee? En hoe was het om er weer van af te komen? Hoe kom je er uberhaupt van af?
Hier is het topic om alles over je neusspray-verslaving kwijt te kunnen!
Verslaafd aan neusspray, wie heeft er nog meer ervaring mee? En hoe was het om er weer van af te komen? Hoe kom je er uberhaupt van af?
Hier is het topic om alles over je neusspray-verslaving kwijt te kunnen!
