Mensen er is een oplossing voor vrij ademen door je neus.
Ik heb het idee dat huisartsen worden omgekocht worden ofzo.
Want Neusspray met name otrivine is zware troep het verhelpt de verstopping.
Maar pakt het oorzaak niet aan. De verslavende factor is niet dat er mogelijk verslavende middelen in zou zitten. Maar het pakt je slijmvliesen aan door het te verdunnen of en dergelijks, Waardoor je lichaam de slijmvliesen nog dikker aan maakt. waardoor je omgeven moment niet meer zonder neusspray meer kan. De feit is de redenen dat je neus verstopt is zijn aantal oorzaken lucht vervuiling, allergie of je neus is maakt te dikke slijmvlies (komt door de neusspray)
Ik heb daar ervaring mee met verslaving van neus spray. het begon dat als ik naar bed ga kon ik niet slapen vanwege verstopte neus, terwijl overdag heb ik geen last van een verstopte neus. Dus begon ik een beetje otrivine te gebruiken en na een tijd had ik het overdag ook nodig. Van erger na kwaad dus. Wat bleek ik had huismijt allergie.
Nu komt het De oplossing om van de neusspray af te komen.
Heel simpel maar heel effectieve je neus heel goed en diep reinigen.
Er is een aparaat op de markt en kost bijna niks als je bedenkt hoe het je leven kan verbeteren.
http://www.hydromedonline.com/store.html
Waar ik het meeste mee zit dat het niet bekend is in nederland dit soort dergelijke product.
Mijn verklaring is duidelijk het heeft duidelijk met geld te maken. hele conspiricy maar het is duidelijk voor mij iedergeval. Hoe heb ik dit product ontdekt. OPRAH WINFREY. Iedergeval dit product werkt goed het reinigt je neus waardoor uiteindelijk de symptomen verdwijnen. En kan je opgelucht weer via je neus ademen zonder Junk gedrag te vertonen.