#1
20 jaar pas en er nu al uit zien als een verrotte junk.
Als je nou wat rustiger aan doet kan je gewoon oud worden zonder dat er iets aan je te zien is.
Wat een boerenlullen reactie. Uit een dorp vermoed ik. Zeker alleen 1e post gelezen
20 jaar pas en er nu al uit zien als een verrotte junk.
Als je nou wat rustiger aan doet kan je gewoon oud worden zonder dat er iets aan je te zien is.
Niet dat ik drugsgebruik wil promoten hoor, maar vind het ergens opvallend dat iedereen bij dit soort frequent gebruik zegt dat je nuchter naar je ouders moet gaan om het niet te laten opvallen. Als je dagelijks speed gebruikt denk ik dat je je verdachter gaat gedragen en er verrotter uit gaat ziet als je nuchter bent dan wanneer je onder invloed van speed bent.
Uiteraard je speed gebruik wel zo minimaal mogelijk houden als je naar je ouders gaat. En ketamine natuurlijk niet gebruiken, maar dat lijkt me logisch.
Dan nog geldt hetzelfde, als ze ervaring met drugs hebben zullen ze ook echt de ontwenningsverschijnselen wel herkennen hoor.Haha ja klopt. Sommige ouders hebben zelf vroeger ook drugs gebruikt, en kunnen dit gedrag dan herkennen.
Vandaar dat sommige misschien zeggen “ ga nuchter”
Mocht dit niet het geval zijn heb je inderdaad wel een punt
Doe mij ook eens een punt. ;pheb je inderdaad wel een punt
Klopt. Is eigenlijk om te janken hoe triest dit is.Ouders zijn doorgaans zo goedgelovig dat je waarschijnlijk met een slim uitgedacht excuus er wel onderuit kan komen.
Ik twijfel of ik je tips zal geven omdat ik weet welke zware tol het verbergen kan eisen bij de (naaste) familie.
Je ouders maken zich zorgen om je zei je en je vreest dat de band weer kapot gaat bij ontdekking van je huidige gebruik. Je zal niet zo snel van de middelen afraken. Dat kan jaren duren afhankelijk van wat er dieper bij je speelt. Gezien je eerdere verslaving en je huidige gebruik lijkt het mij beter dat je met alle middelen stopt. Ook niet op feestjes dus. Denk je dat je daarvoor de kracht en wil hebt?
Weet je al wat je ze gaat zeggen over wat je gaat doen de komende tijd? Ben je ook financieel afhankelijk van je ouders?
Jawel man veel water drinke en vet eten vermijden anders idd stoppen. Of ja make up maar water is beste da helpt het snelstHoi excuses voor als hier al een topic over is. ik zal even een korte uitleg geven over de situatie.
Ik ben zelf 20 jaar en ik gebruik (bijna) dagelijks speed en/of kethamine. Daarbij blow en drink ik ook regelmatig en hou ik van een pilletje. Ook andere drugs zijn welkom bij mij.( ja ik weet dat het allemaal niet goed is ik ken het en ik ben ook al bezig te stoppen. )
Mijn ouders (ik woon niet meer thuis) zie ik weinig. Nou ga ik binnenkort naar ze toe en ben ik bang dat ze het gaan zien bij mij. Ik wil absoluut niet dat ze erachter komen. Ik slik al meerdere vitamine pillen om mijn huid er enigzinds nog gezond eruit te laten zien.
Heeft er iemand nog meer tips. Ook tips voor tegen het gedrag (snel opgejaagd, nerveus, etc)
Als je je ouders toch al weinig ziet, misschien is het een idee om ze voor altijd vaarwel te zeggen.
Als je genoeg liefde van je ouders had gehad, zou je sowieso niet zoveel gebruiken als je nu doet.
En dan kun je gewoon doorgaan met gebruiken zonder al die gekke vitaminepillen.
Soms is een antwoord dat iemand zoekt lastiger te vinden via normale reacties. En moet je daarom af en toe 'out of the box' denken om bijvoorbeeld deze persoon te helpen. Dit kan hem verder ook nog op andere gedachtes brengen waardoor ie wat meer gaat overwegen en ook serieus nadenkt over wat hij gaat doen. Als iedereen alles aanneemt wat voor de meest hand liggend is, kom je niet ver. Vind de reactie van Iskra gewoon gepast, het brengt de persoon nou ook niet direct op verkeerde ideeën. 'T zet hem wel aan het denken.Waar slaat dit nou weer op!
Je bent niet helemaal lkkr of wel?
Ze moeten mensen zoals jij van dit forum gooien!
Vind de reactie van Iskra gewoon gepast,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."