Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik verbergen

Drugsgebruik verbergen

43 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
20 jaar pas en er nu al uit zien als een verrotte junk.

Als je nou wat rustiger aan doet kan je gewoon oud worden zonder dat er iets aan je te zien is.
Klik om te vergroten...

Wat een boerenlullen reactie. Uit een dorp vermoed ik. Zeker alleen 1e post gelezen
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Excuus, heb mn post ge-exit met andere woorden.
H
HocuspocuspilatuspasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen probleen ik kan wel wat hebben.

Oordelen is makkelijk want dan hoef je teminste niet naar jezelf te kijken. Oordel pas als je de gehele situatie kent :wink: gewoon een tip zelf zou je het denk ik ook niet leuk vinden.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#4
snel opgejaagd, nerveus, gevoel. Ik raad het alles behalve aan! Want het is net zo verslavend als drugs.
en al met al geen veilige combinatie. Omdat je uppers en downers combineert, en wat al wel niet met je lichaam doet.

Maar helaas het werkt op die factoren.

'Benzodiazepines'
Zelf gebruik ik Lorazepam al 3 jaar hooked maar niet voor die problemen.
Effecten kunnen aanhouden voor maximaal 8-10 uur.

VlotteSpeed
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet dat ik drugsgebruik wil promoten hoor, maar vind het ergens opvallend dat iedereen bij dit soort frequent gebruik zegt dat je nuchter naar je ouders moet gaan om het niet te laten opvallen. Als je dagelijks speed gebruikt denk ik dat je je verdachter gaat gedragen en er verrotter uit gaat ziet als je nuchter bent dan wanneer je onder invloed van speed bent.

Uiteraard je speed gebruik wel zo minimaal mogelijk houden als je naar je ouders gaat. En ketamine natuurlijk niet gebruiken, maar dat lijkt me logisch.
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Niet dat ik drugsgebruik wil promoten hoor, maar vind het ergens opvallend dat iedereen bij dit soort frequent gebruik zegt dat je nuchter naar je ouders moet gaan om het niet te laten opvallen. Als je dagelijks speed gebruikt denk ik dat je je verdachter gaat gedragen en er verrotter uit gaat ziet als je nuchter bent dan wanneer je onder invloed van speed bent.

Uiteraard je speed gebruik wel zo minimaal mogelijk houden als je naar je ouders gaat. En ketamine natuurlijk niet gebruiken, maar dat lijkt me logisch.
Klik om te vergroten...


Haha ja klopt. Sommige ouders hebben zelf vroeger ook drugs gebruikt, en kunnen dit gedrag dan herkennen.
Vandaar dat sommige misschien zeggen “ ga nuchter”
Mocht dit niet het geval zijn heb je inderdaad wel een punt
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
partyhardyx zei:
Haha ja klopt. Sommige ouders hebben zelf vroeger ook drugs gebruikt, en kunnen dit gedrag dan herkennen.
Vandaar dat sommige misschien zeggen “ ga nuchter”
Mocht dit niet het geval zijn heb je inderdaad wel een punt
Klik om te vergroten...
Dan nog geldt hetzelfde, als ze ervaring met drugs hebben zullen ze ook echt de ontwenningsverschijnselen wel herkennen hoor.

Mijn punt is dat als je elke dag speed gebruikt, je "normaler" zult overkomen wanneer je gewoon speed hebt gebruikt dan wanneer je een dagje of twee niks hebt gebruikt.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ouders zijn doorgaans zo goedgelovig dat je waarschijnlijk met een slim uitgedacht excuus er wel onderuit kan komen.
Ik kan het niet laten om te zeggen dat de vraag misschien zou moeten zijn of je beter niet iets kan minderen als je met twintig jaar al met zo'n kapotte kop rondloopt dat het voor iedereen duidelijk is dat je continu rookt, slikt en snuift.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#9
partyhardyx zei:
heb je inderdaad wel een punt
Klik om te vergroten...
Doe mij ook eens een punt. ;p

Sally Tessio zei:
Ouders zijn doorgaans zo goedgelovig dat je waarschijnlijk met een slim uitgedacht excuus er wel onderuit kan komen.
Klik om te vergroten...
Klopt. Is eigenlijk om te janken hoe triest dit is.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik twijfel of ik je tips zal geven omdat ik weet welke zware tol het verbergen kan eisen bij de (naaste) familie.

Je ouders maken zich zorgen om je zei je en je vreest dat de band weer kapot gaat bij ontdekking van je huidige gebruik. Je zal niet zo snel van de middelen afraken. Dat kan jaren duren afhankelijk van wat er dieper bij je speelt. Gezien je eerdere verslaving en je huidige gebruik lijkt het mij beter dat je met alle middelen stopt. Ook niet op feestjes dus. Denk je dat je daarvoor de kracht en wil hebt?

Weet je al wat je ze gaat zeggen over wat je gaat doen de komende tijd? Ben je ook financieel afhankelijk van je ouders?
A
AnitaaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bas zei:
Doe mij ook eens een punt. ;p
Klik om te vergroten...


hahaha gekkie
H
HocuspocuspilatuspasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Albedo zei:
Ik twijfel of ik je tips zal geven omdat ik weet welke zware tol het verbergen kan eisen bij de (naaste) familie.

Je ouders maken zich zorgen om je zei je en je vreest dat de band weer kapot gaat bij ontdekking van je huidige gebruik. Je zal niet zo snel van de middelen afraken. Dat kan jaren duren afhankelijk van wat er dieper bij je speelt. Gezien je eerdere verslaving en je huidige gebruik lijkt het mij beter dat je met alle middelen stopt. Ook niet op feestjes dus. Denk je dat je daarvoor de kracht en wil hebt?

Weet je al wat je ze gaat zeggen over wat je gaat doen de komende tijd? Ben je ook financieel afhankelijk van je ouders?
Klik om te vergroten...

Ik zie mijn ouders niet zo heel vaak, dus het zou niet opvallen als ik 2 maanden niet meer langskom. Ik ben gelukkig niet financieel afhankelijk van ze.



Ik kon het toch niet laten om wat te gebruiken bij mijn ouders maar heb het wel zo minimaal mogelijk gehouden en gezegd dat ik een drukke week had vanwege school. ze hadden ( denk ik ) niets in de gaten.

Verder is dit weekend q-base en zal dat ook gelijk de laatste keer zijn dat ik gebruik. En maandag heb ik een intake bij het verslavingskliniek. Ik ben er ook echt helemaal klaar mee , ook niet meer op een feestje, want van het een komt het ander.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voor eventuele toekomstige ongemakkelijke ontmoetingen;

Als je niet veel in de zon bent geweest, kunnen een paar zonnebankjes nut hebben. Zie je er minder ongezond uit, hoewel ik dat onzin vind, maar zo denken veel mensen. Je kan daarbij ook een beetje van die zelfbruinende zalf opsmeren.

Je zou een (lichte) zonnebril of meekleurende bril kunnen opzetten met als excuus dat je last hebt van teveel visuele prikkels. Dan kunnen ze minder makkelijk in je ogen kijken. Is overigens niet iets raars. Heb ik eerder gezien. Je kan ook als excuus opgeven omdat je ze toch niet zo vaak ziet, dat je laatste tijd minder goed dichtbij kan zien en daardoor regelmatig last hebt van hoofdpijn.

Afhankelijk van het soort ontmoeting en waar, bedenk op voorhand vluchtmomenten om even te kunnen ontsnappen. Bijv. sigaretje buiten roken als je rookt tenminste. Een glaasje water halen voor je vitamine pilletjes. Last van diarree en vaak naar het toilet moeten. Etc.

Maak gebruik van je diagnose. Ze weten immers daarvan.

Passiflora Extra Sterk van A. Vogel kun je proberen als rustgever ipv een dokters middeltje.

Succes verder en volhouden!
F
Fem420Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hocuspocuspilatuspas zei:
Hoi excuses voor als hier al een topic over is. ik zal even een korte uitleg geven over de situatie.

Ik ben zelf 20 jaar en ik gebruik (bijna) dagelijks speed en/of kethamine. Daarbij blow en drink ik ook regelmatig en hou ik van een pilletje. Ook andere drugs zijn welkom bij mij.( ja ik weet dat het allemaal niet goed is ik ken het en ik ben ook al bezig te stoppen. )

Mijn ouders (ik woon niet meer thuis) zie ik weinig. Nou ga ik binnenkort naar ze toe en ben ik bang dat ze het gaan zien bij mij. Ik wil absoluut niet dat ze erachter komen. Ik slik al meerdere vitamine pillen om mijn huid er enigzinds nog gezond eruit te laten zien.

Heeft er iemand nog meer tips. Ook tips voor tegen het gedrag (snel opgejaagd, nerveus, etc)
Klik om te vergroten...
Jawel man veel water drinke en vet eten vermijden anders idd stoppen. Of ja make up maar water is beste da helpt het snelst
H
HocuspocuspilatuspasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thanks allemaal voor de tips!!
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb je iets hiervan toegepast, ben wel benieuwd namelijk?
Of heb je de confrontatie nog niet aan hoeven gaan?
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Iskra zei:
Als je je ouders toch al weinig ziet, misschien is het een idee om ze voor altijd vaarwel te zeggen.
Als je genoeg liefde van je ouders had gehad, zou je sowieso niet zoveel gebruiken als je nu doet.
En dan kun je gewoon doorgaan met gebruiken zonder al die gekke vitaminepillen.
Klik om te vergroten...

Waar slaat dit nou weer op!
Je bent niet helemaal lkkr of wel?
Ze moeten mensen zoals jij van dit forum gooien!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jen zei:
Waar slaat dit nou weer op!
Je bent niet helemaal lkkr of wel?
Ze moeten mensen zoals jij van dit forum gooien!
Klik om te vergroten...
Soms is een antwoord dat iemand zoekt lastiger te vinden via normale reacties. En moet je daarom af en toe 'out of the box' denken om bijvoorbeeld deze persoon te helpen. Dit kan hem verder ook nog op andere gedachtes brengen waardoor ie wat meer gaat overwegen en ook serieus nadenkt over wat hij gaat doen. Als iedereen alles aanneemt wat voor de meest hand liggend is, kom je niet ver. Vind de reactie van Iskra gewoon gepast, het brengt de persoon nou ook niet direct op verkeerde ideeën. 'T zet hem wel aan het denken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die reactie van Iskra was imo compleet ongepast, bot en weinig behulpzaam. Ik zie het nogal laat dus het is nu alweer verleden, maar ik denk dat dit soort gedrag hier niet aangemoedigd moet worden. Daar heeft niemand wat aan.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bas zei:
Vind de reactie van Iskra gewoon gepast,
Klik om te vergroten...

Duidelijk zegt veel over jou persoonlijkheid.
Zulke rare reacties goed praten.
Iemand komt met een hulp vraag en heeft zulke onzin niet nodig.
Je reageerde ook al op een andere reactie van mij lees ik net.
Je doet alsof je veel verstand van alles hebt maar ondertussen komt er een hele hoop blabla van je vandaan :) succes daarmee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."