Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik verbergen

Drugsgebruik verbergen

43 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
H
HocuspocuspilatuspasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik ga proberen om nuchter naar mijn ouders te gaan, en de dag van te voren ook niks te gebruiken. Even goed slapen en goed eten zodat k ook wat kan aansterken en er gezonder uitzie.
En als dat niet helpt zal ik gewoon zeggen dat ik ziek ben.

De band met mijn ouders is niet zo heel goed we zijn juist bezig om nu een band te creeëren. Ik heb het idee dat ik het dan weer helemaal kapot zal maken vandaar dat ik niet wil dat mijb ouders erachter komen.

Maar thanks voor de tips zal ze zeker gebruiken!
I
IskraLid
01-01-2024, 00:00
#2
jamie zei:
Ja ik ga proberen om nuchter naar mijn ouders te gaan, en de dag van te voren ook niks te gebruiken. Even goed slapen en goed eten zodat k ook wat kan aansterken en er gezonder uitzie.
En als dat niet helpt zal ik gewoon zeggen dat ik ziek ben.

De band met mijn ouders is niet zo heel goed we zijn juist bezig om nu een band te creeëren. Ik heb het idee dat ik het dan weer helemaal kapot zal maken vandaar dat ik niet wil dat mijb ouders erachter komen.

Maar thanks voor de tips zal ze zeker gebruiken!
Klik om te vergroten...

Ga je niet schuldig voelen tegenover je ouders!
Je drugsgebruik is uiteindelijk ergens vanuit een diepe bron ook maar een zelfmedicatie om je beter te voelen of om iets niet te willen voelen.
Het is geen gezonde manier en ook geen goede manier, ook al hou ik er niet van om goed of niet goed te gebruiken.
Zolang je streeft om gelukkig te zijn en altijd reflecterend bent komt het altijd goed, geen zorgen.
Je bent mooi zoals je bent.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
20 jaar pas en nu al aan je kunnen zien dat je drugs gebruikt.

Als je nou wat rustiger aan doet kan je gewoon oud worden zonder dat er iets aan je te zien is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
20 jaar pas en er nu al uit zien als een verrotte junk.

Als je nou wat rustiger aan doet kan je gewoon oud worden zonder dat er iets aan je te zien is.
Klik om te vergroten...
Lekker kortzichtig! Je hebt bij god geen idee van de situatie van TS. Wie is er wel van alles aan de hand. Uitschelden of beledigen werkt averechts he..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."