#1
hi everyone..
ik ben inmiddels bijna een jaar samen met mijn vriend. We zijn echt beste vrienden en hij doet ontzettend zijn best voor me. Ik kan met hem lachen zoals ik met niemand anders kan en het afgelopen jaar zat vol ervaringen die heel veel voor mij betekend hebben. Toen ik hem ontmoette nam hij al elke drie uur een paar ml ghb. Hij sliep nooit door en het overmatig gebruik heeft tot meerdere situaties geleid die veel te ver gingen. Na een aantal maanden stopte hij. hij hield dit best lang vol maar heeft in de laatste tijd ineens weer meerdere terugvallen. Hij neemt het weer hele dagen, liegt erover en belooft me op het moment dat ik er achterkom (wat ook maar blijft gebeuren want ik ben niet dom) dat het nu weer anders is. Misschien ben ik naïef maar elke keer geloof ik het. Ik zie ook wel een oprechte vooruitgang op sommige vlakken maar inmiddels weet ik niet meer wat ik moet doen. Ik heb tegen m gegild, ik ben lief geweest. Heb m ruimte gegeven en juist geen ruimte. Ik houd zo veel van hem en hem achterlaten zou me zoveel pijn doen. Ik zou het mezelf ook nooit vergeven als er iets gebeurt en hoe ik hem nu gezien heb heb ik niet het vertrouwen dat hij het alleen kan. Ik wil zo graag helpen maar ik weet niet hoe. het kost me bizar veel energie op dit moment en ik wil gewoon dat alles eindelijk weer een beetje makkelijk gaat. Hij heeft geen goede band met zijn familie. Vrienden die hij heeft lijken juist een slechte invloed. Ik heb het gevoel dat ik er alleen voor sta en wil hem zo graag helpen maar ik weet niet meer hoe.. Adviezen?
Is de enige optie echt weggaan of kan ik nog iets voor hem betekenen?
thank you..
ik ben inmiddels bijna een jaar samen met mijn vriend. We zijn echt beste vrienden en hij doet ontzettend zijn best voor me. Ik kan met hem lachen zoals ik met niemand anders kan en het afgelopen jaar zat vol ervaringen die heel veel voor mij betekend hebben. Toen ik hem ontmoette nam hij al elke drie uur een paar ml ghb. Hij sliep nooit door en het overmatig gebruik heeft tot meerdere situaties geleid die veel te ver gingen. Na een aantal maanden stopte hij. hij hield dit best lang vol maar heeft in de laatste tijd ineens weer meerdere terugvallen. Hij neemt het weer hele dagen, liegt erover en belooft me op het moment dat ik er achterkom (wat ook maar blijft gebeuren want ik ben niet dom) dat het nu weer anders is. Misschien ben ik naïef maar elke keer geloof ik het. Ik zie ook wel een oprechte vooruitgang op sommige vlakken maar inmiddels weet ik niet meer wat ik moet doen. Ik heb tegen m gegild, ik ben lief geweest. Heb m ruimte gegeven en juist geen ruimte. Ik houd zo veel van hem en hem achterlaten zou me zoveel pijn doen. Ik zou het mezelf ook nooit vergeven als er iets gebeurt en hoe ik hem nu gezien heb heb ik niet het vertrouwen dat hij het alleen kan. Ik wil zo graag helpen maar ik weet niet hoe. het kost me bizar veel energie op dit moment en ik wil gewoon dat alles eindelijk weer een beetje makkelijk gaat. Hij heeft geen goede band met zijn familie. Vrienden die hij heeft lijken juist een slechte invloed. Ik heb het gevoel dat ik er alleen voor sta en wil hem zo graag helpen maar ik weet niet meer hoe.. Adviezen?
Is de enige optie echt weggaan of kan ik nog iets voor hem betekenen?
thank you..