Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lieve iedereen! Wauw wat een hoop support. Had niet verwacht dat ik zoveel reacties zou krijgen. Sommige berichtjes zijn erg hard maar dat moet ik zelf nu ook maar eens zijn. De reactie van mijn liefste toontje maakte voor mij toch weer veel duidelijk. Verder ga ik niet in op de inhoud van zijn beticht omdat dit idd niet de tijd of plek daarvoor is. Ik hoop dat jullie weten dat ik hem nooit pijn heb willen doen. Verder laat ik het daarbij. Ik hoopte dat ik dit nog kon redden maar het is uiteindelijk niet haalbaar meer. Gister heb ik hem weer moeten verzorgen op een manier die ik niet meer aankan. Hij heeft in een g bui waarvan hij zelf denk ik niet meer veel weet zowel mij als zijn moeder basically aangevallen en ik zit met blauwe plekken omdat hij me beet. Het is ongelofelijk wat deze drugs kan doen en ik hoop dat dit topic iemand anders kan behoeden voor de pijn die het kan brengen. Ik ga nu lekker een jointje roken in de zon en straks mijn spullen bij hem thuis ophalen. Nooit meer zal ik deze fouten maken. Ik hoop dat het verder goedkomt met hem. Ik geloof niet meer dat hij deze verslaving kan overleven en het zal me kapot maken als hij er niet meer is maar ik ben op en zoals de meesten hierboven zeggen kan ik hier niets meer aan doen. Het spijt me lief.. ik heb nog nooit voor iemand gevoeld wat ik voor jou voel en ben ontzettend dankbaar voor alles wat je me gebracht hebt in het afgelopen jaar. Sorry dat ik het niet meer kan. I wish you the best and if you ever get over this please come find me again. Xx"
"hi everyone.. ik ben inmiddels bijna een jaar samen met mijn vriend. We zijn echt beste vrienden en hij doet ontzettend zijn best voor me. Ik kan met hem lachen zoals ik met niemand anders kan en het afgelopen jaar zat vol ervaringen die heel veel voor mij betekend hebben. Toen ik hem ontmoette nam hij al elke drie uur een paar ml ghb. Hij sliep nooit door en het overmatig gebruik heeft tot meerdere situaties geleid die veel te ver gingen. Na een aantal maanden stopte hij. hij hield dit best lang vol maar heeft in de laatste tijd ineens weer meerdere terugvallen. Hij neemt het weer hele dagen, liegt erover en belooft me op het moment dat ik er achterkom (wat ook maar blijft gebeuren want ik ben niet dom) dat het nu weer anders is. Misschien ben ik naïef maar elke keer geloof ik het. Ik zie ook wel een oprechte vooruitgang op sommige vlakken maar inmiddels weet ik niet meer wat ik moet doen. Ik heb tegen m gegild, ik ben lief geweest. Heb m ruimte gegeven en juist geen ruimte. Ik houd zo veel van hem en hem achterlaten zou me zoveel pijn doen. Ik zou het mezelf ook nooit vergeven als er iets gebeurt en hoe ik hem nu gezien heb heb ik niet het vertrouwen dat hij het alleen kan. Ik wil zo graag helpen maar ik weet niet hoe. het kost me bizar veel energie op dit moment en ik wil gewoon dat alles eindelijk weer een beetje makkelijk gaat. Hij heeft geen goede band met zijn familie. Vrienden die hij heeft lijken juist een slechte invloed. Ik heb het gevoel dat ik er alleen voor sta en wil hem zo graag helpen maar ik weet niet meer hoe.. Adviezen? Is de enige optie echt weggaan of kan ik nog iets voor hem betekenen? thank you.."