#1
En als we het hebben over drugs die je wél moet proberen; pep! ;p
Wel gewoon verantwoord & recreatief uiteraard!![]()
Vind ik persoonlijk nu net de allerverslavendste drug van alles wat ik heb uitgeprobeerd. Leuk is het zeker.
En als we het hebben over drugs die je wél moet proberen; pep! ;p
Wel gewoon verantwoord & recreatief uiteraard!![]()
Na een jarenlange alcohol verslaving alles onder controle. Ik ging lekker. Ben redelijk verslavingsgevoelig dus trots op mezelf. Totdat ik speed tegenkwam. Vanaf t eerste moment vond ik t zo lekker. In twee maanden tijd kon ik zeggen meid, die speed heeft je in zijn macht. Dacht dat t meeviel.Goeieavond iedereen
Ik vraag me af welke drugs in jullie ogen het meeste potentieel hebben om tot een verslaving te leiden?
Ik ben tegenwoordig wat aan het experimenteren met verschillende drugs maar ik wilweten welke drugs ik beter niet probeer. Ik ben immers vrij gevoelig voor verslavingen.
Deze drugs zou ik binnekort eens willen nemen: speed, coke (1e keer heb ik er helemaal geen flikker van gevoeld dus ik geef het nog een kans), GHB, en nog enkele psychedelics zoals lsd en mushrooms
Hoewel het internet enkele van deze drugs inderdaad als verslavend beschrijven, hoor ik graag jullie meningen eens. Is het mogelijk om hier even mee te experimenteren zonder achteraf te zitten met een verslaving of is het echt dat je na de eerste keer vertrokken bent?
Alle drugs zijn verslavend , maar iedereen heeft zijn eigen drug of choice
Iedereen heeft het over verantwoord gebruik maar zoiets bestaat niet als je verslavingsgevoelig bent. Het is gewoon jezelf voor de gek houden
Of je eindigt in een kliniek, gevangenis, op straat, met een psychose, platzak OF je stopt inderdaad en zult de rest van je leven de drang hebben met het gevoel dat je iets mist..
Lijm snuiven gebeurde in nl ook zat vroeger op scholen. Met die knijppotjes lijm van vroeger. Trust me, i know.Lijmsnuiven. Er lopen allemaal zombiekindertjes rond in Afrika. Niet doen dus. Waarom je het niet moet doen weet ik ook niet precies maar toch gewoon niet aan beginnen.
Je bent zelden na één keer verslaafd.
NEVER is het beste woord voor crystal meth, zoek even op dit forum naar ervaringen van johnny snow. Lees en huiver.Crystal meth --> NEVER!
Ik hou van uppers, die maken dat ik mezelf krachtig voel, eigendunk heb en mezelf durf te profileren. Tegelijkertijd heb ik een zwak voor downers, downers zorgen er voor dat ik niet meer hoef te denken aan datgene waar ik de hele dag aan denk. Een upper doet dat niet. Een upper maakt me mooier terwijl dat voor mij nep voelt. Een downer vertelt me wie ik ben. Niet de moeite waard. Omdat de downers beantwoorden aan wie ik zelf denk dat ik ben zal ik daar altijd makkelijker weer naar grijpen. Een upper is voor mij drugs. Het gevaar van verslaving zit in de bevestiging van je gevoel. Waar ben je (onbewust misschien) naar op zoek?Voor welke middelen je vooral gevoelig bent is afhankelijk van wat voor persoon je bent. Ik vind uppers aanzienlijk leuker, boeiender, functioneler en dus verslavender dan downers, heb met die laatste categorie zeer weinig. Maar voor een ander kan dat andersom het geval zijn.
Juiste manier en respect is zeer belangrijk hier. Wanneer je op zoek bent naar vervorming en licht effecten zijn psychedelica erg interessant. Verslavend niet, maar wel interessant. Overschat je jezelf met psychedelica dan kan het lelijk worden. Ik heb zelf een hele nacht gespendeerd aan praten met de vuilnisbak in de badkamer terwijl ik op het toilet zat omdat ik dacht dat ik anders in mijn broek zou plassen.Psychedelica zijn niet verslavend en wel zeer interessant, mits op juiste manier en met respect gebruikt.
Dit had ik dus wat eerder moeten weten, wist ik wel, maar ach, ik ben een grote jongen en kan een beetje gedoe wel handelen.Met psychedelica zit je wel in orde, door de onmiddellijke tolerantie en heftigheid van de ervaringen zijn tripmiddelen doorgaans niet erg verslavend
Nu moet ik alweer zeggen dat @Sally Tessio dingen aan het zeggen is die ik eerder had moeten weten. Ik weet toevallig dat hij jonger is dan ik ben. Ik weet ook dat wanneer ik in mijn jeugd dit soort adviezen had gekregen mijn leven er anders uit had gezien. LEER HIERVAN! Dat is mijn dringende advies, neem dit in je op en kijk hoe jij het in jouw leven kan toepassen. Met inbegrip van je ouders/verzorgers, wie dan ook, praat erover.1. Eenmaal per maand GHB? Go ahead, geen probleem. Maar als je opeens keiharde ruzie met je vriendin hebt en ze wil, nadat jullie het weer goed gemaakt hebben, graag dichter bij elkaar komen met een g'tje, dan is het dus een keiharde "nee!". Heb je een sterfgeval in je familie? Gecondoleerd, maar je blijft van de G af. Voel je je een dag net even wat minder en verdien je het om je even extra lekker te voelen? Tijd om een stuk hard te lopen of aan je genotsknuppel te trekken, want je hebt drie weken geleden nog G gebruikt.
2. Wanneer je merkt dat je toch excuusjes voor jezelf maakt en vaker gebruikt dan je voor jezelf had besloten, dan is regel twee dat je er meteen twee maanden vanaf moet zien en het dan weer mag proberen.
Ik heb nooit gepept, wel gecookt, leer van de olifant, pep is tricky! cook ook!Vind ik persoonlijk nu net de allerverslavendste drug van alles wat ik heb uitgeprobeerd. Leuk is het zeker.Maar bij gebruik van pep bij uitstek heb je zelfdiscipline nodig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."