Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks voor de opmerkingen. Ik ga dan denk ik toch maar een lage dosis 2-CB zonder speed doen. Ik heb te weinig ervaring met beide middelen en zoals ik nu lees is het niet persé een hele geweldige combo. Na psychedelica ben ik altijd zo moe, zou ik evt. na afloop wel een sleutelpuntje kunnen nemen? Zou dit mijn pep ervaring erg kunnen beïnvloeden of overmeestert de speed alles in 1x? En even ter bevestiging: van wat ik heb gelezen over 2-CB is het vooral erg visueel en niet zo enorm mindfuckerig zoals bv truffels. Klopt dit of heb ik het mis? Nogmaals bedankt voor de reacties!"
"Quinn zei: 2cb is inderdaad niet "mindfuckerig" maar vooral lichte hallucineren met een soort mdma eraan toegevoegd, hoe hoger je dosering hoe meer je de hallucinerede kant op gaat. ik zou het sowieso 1 keer zonder pep nemen voordat je het gaat combineren omdat je dan de drug unieke effecten ervaard voordat je ermee gaat experimenteren. Klik om te vergroten... Is goed, dan hou ik het bij enkel 2-CB. Bedankt"
"Goedendag, Om een of andere reden ben ik buiten drugs opzich, ook heel erg geïnteresseerd in de scheikunde hierachter. Hierbij heb ik allerlei vragen zoals: Hoe zijn stofnamen opgebouwd? Bijvoorbeeld 3,4-methyleendioxymethamfetamine. En hoe weet je als er voor het eerst een stof gesyntetiseerd is welke stof het is? Soms zie ik als ik een artikel lees staan ‘hier wordt dan een methylgroep aan toegevoegd en bla bla’ en dan vraag ik me af hoe je dat dan doet. Of er wordt weer gesproken over benzeenringen en weet ik het allemaal. LET OP: ik hoef geen direct antwoord op de vragen hierboven, ik vraag me alleen af hoe en waar ik dit kan leren. Kort gezegd: ik zou graag mijn scheikundige kennis in mijn vrije tijd wat willen opkrikken puur uit interesse, maar ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen. Ik vraag me dus af of hier iemand is die zichzelf dit heeft aangeleerd en hoe? Groetjes"
"Je zult er niet ter plekke dood aan gaan maar ik zou in ieder geval nu niks meer bijnemen/drinken."
"Bas zei: Stuur me een bericht als je amfetamine hebt weten te maken. Klik om te vergroten... Hahah ik had al een idee dat het misschien zo over zou komen. Het is een stuk makkelijker om direct een amfetaminerecept te vinden als dit het doel zou zijn EDIT: en loop jij hier nou direct om drugs te vragen?!! Instant perma ban!"
"@Psychedelibee enorm bedankt voor je uitgebreide antwoord Doe jij iets met scheikunde of heb je dit jezelf aangeleerd?"
"Psychedelibee zei: Nope, ik heb op de middelbare school zelfs scheikunde vanaf de 3e laten vallen, waar ik achteraf spijt van heb maargoed. Met een beetje gezonde interesse en veel lezen kom je eind. Klik om te vergroten... Ja ik heb hetzelfde wat betreft scheikunde... nouja het is maar net wat je zegt, met zelfstudie bereik je een hoop. Thnx voor je reactie."
"Bas zei: En als we het hebben over drugs die je wél moet proberen; pep! ;p Wel gewoon verantwoord & recreatief uiteraard! Klik om te vergroten... Bas, de hoofdsponsor van pep wereldwijd"
"Psychedelibee zei: Waar baseer je dit nu op? Klik om te vergroten... Denk dat die bedoelt dat aangezien er productieresten inzitten dat hij denkt dat het niet versneden is/direct bij de bron vandaan komt."
"Beste DF-ers, Zoals jullie in de titel kunnen zien wil ik graag iets meer weten over de combi: speed + 2-CB. Ik snap dat je niet echt keihard gaat trippen als je ook onder invloed bent van speed maar dat is ook een beetje mijn insteek. Mijn doel is dan ook niet om een full-on trip te hebben maar om in een thuissetting het lekkere gevoel en de energie van speed te hebben met een psychedelisch randje; leuke visuals en misschien een beetje vaag zijn. Heeft iemand hier ervaring mee die me er wat meer over kan vertellen en misschien wat tips? Groetjess"