Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Koffieboon zei: @Roze olifant hahahah wat een pracht verhaal , doet me denken aan mijn eerste cannabiservaringen. Gewoon er echt helemaal niks meer van snappen. Terugkomend op je vraag denk ik dat ik mezelf in de klasse onervaren trippers moet indelen. Voor de trip die ik hierboven beschreven heb, had ik tweemaal eerder 2cb gebruikt. Waarvan beide keren twee pilletjes per trip. De effecten hiervan waren veel minder sterk. Naja verschilt ook weer heel erg per setting. Eerste keer in een thuissetting gedaan en later buiten rondjes gelopen met medetrippers, dit ging goed en was leuk. Tweede keer op een gratis festival gedaan in de stad met publiek dat vol aan het bier zat. Die ervaring was gelijk al een stuk minder aangenaam. Die keer dat ik zo hard ging had ik maar een pil op, wel een andere overigens. Niet getest, dom! Altijd doen dus met drugs en zeker met tripmiddelen, want anders kan je echt mega leip gaan als je de dosering aanneemt die de dealer je wijsmaakt. Andere tripmiddelen dan 2cb heb ik nooit gebruikt en durf ik nu ook niet meer te nemen. Klik om te vergroten... Ik vind 2cb moeilijker te handelen dan LSD. Het is zo schokkerig en druk en chaotisch. LSD is rustig en flowend."
"Rebell zei: Ik heb het ook wel hoor dat ik even dingen niet meer kan of dat het te veel word en moet gaan zitten en gewoon moet genieten. Maar met LSD kan je jezelf altijd terug roepen even ogen dicht en kom op! Boem! Terug op aarde (de veranderingen en bewegingen blijven) maar geestelijk weer down to earth. Wat ook een goede is je hoofd tussen je benen je handen op je hoofd en elleboog op je knieën ogen dicht! En dan tot bezinning komen. Dat is zo een goede haalt je zo weer terug. Moet ook bekennen in de dierentuin had ik mdma op de achtergrond wat de trip wat rustiger maakt en de lichtinvallen wat minder maakt. Zonnebril op. Perfect Klik om te vergroten... Zet eens Koan - Selena's song (hyperion mix) op met headphones, weinig licht. Tijdens lsd of 2cb. Ik zag glazen vlinders. Paarse en blauwe randen. Echt zo mooi"
"Rebell zei: Ik raad mensen altijd aan om te beginnen met een half buisje. Meestal voelen ze zich er weinig van en dan na een anderhalf uur 3ml en dan komt het meestal wel goed. Ja dat was zo een after party dan komen we binnen en geven de pakjes coke en dan zitten ze er bovenop met ze allen en maar blijven nemen en vragen 'hoeveel zit er nog in' dan gooi ik die hele sfeer om heb wel een blok M bij me van een paar gram en een fles G als ik naar zo een after ga en ja hoor op een gegeven moment waren ze de coke zo vergeten Kende deze mensen niet en uiteindelijk een top avond gehad weer eentje voor de boeken. Maar die sfeer was er niet toen ik binnen kwam. Klik om te vergroten... Haha nice, ja klopt van coke blijf je maar nemen omdat het zo kort werkt. Ik weet niet hoe puur die coke was maar vaak zit er ook cafeïne aan waar mensen zo nerveus van raken. Ik kan mij nog goed herinneren dat ghb in het begin erg wennen was. Voelde me meer dronken dan euforisch. En @Mesh, inderdaad eerst 2 ml beginnen,het liefst getest met ongeveer 350 mg GHB/ml als concentratie. Of helemaal droogkoken totdat er alleen zout overblijft en dit wegen, maar testen lijkt me beter. On topic: Ik krijg van alcohol ook geen zin om te dansen, toch heb ik bij de eerste paar biertjes toch wel een soort blij/energiek gevoel, waarschijnlijk door de werking op Dopamine. En daarna kan ik niet stoppen met drinken, en hier hebben meer mensen last van. Als ik zelf nuchter ben stoor ik me aan mensen die alcohol nuttigen."
"Goede laatste post. Waarom wil je zo graag mee drinken of meer kunnen drinken? Voor jou ga je kennelijk al de grens over. Blackouts zijn nooit fijn. Je hebt immers geen idee wat er is gebeurd en wat er met je lichaam is gebeurd. Switch dan eventueel naar cola of sinas als je graag iets te drinken hebt in je handen. En vertel tegen je vrienden dat je geen drank meer aanneemt omdat je anders te ver gaat. Dit moeten ze accepteren van je, en als ze dat niet doen, zou ik afstand doen van ze. In je posts beschrijf je sterk de gevoelens die ontstaan bij een beginnende verslaving. Bekijk het serieus en objectief: je wilt niet meer zoveel drinken, en toch deed je het. Dat is een teken van verslaving."
"Heey allemaal, Wat is jouw fetisj of fantasien? Ik vind kijken naar een vrouw die plast ook onder de term plasseks vallen, want ik word er geil van. Ik vind het ergens ook wel geil als ze het niet kan ophouden. Ik weet niet waarom maar dat associeer ik dan met het niet kunnen tegenhouden van het klaarkomen. Wellicht omdat dat gebeurde toen ik een paar vrouwen spuitend liet klaarkomen, dat ze het niet op konden houden. En ik weet ook niet zo goed hoe ik het voor moet stellen. In mijn fantasie plast ze gewoon wanneer zij dat wil en moet, en niet eerst netjes naar de wc gaat. En dan misschien over me heen in de cowgirl stand maar dat ik ook gewoon zit. Dat lijkt me wel kicken, en warm. Ik heb weleens een vrouw gezoend toen ze op de wc zat te plassen, dat vond ik heel intiem, want ze vertrouwde me dus zo goed dat ze zoiets wil delen. En regelmatig kutjes gelikt die vrouwen niet hadden afgedroogd. Volgens mij vonden zij dat geil, dat ik het niet weet en ze mn gezicht erin duwen, van lik me en lik alles van me wat uit mn poes komt. Aangezien ik dit wel leuk vond, gaf het haar bevestiging dat ik totaal niet vies ben van hen. En genomen worden met voorbind vind ik ook spannend, dat zij zo geil is en dominant dat ze zelf die neukbewegingen wil maken. En wil ook weten hoe dat is, anale seks. Vind het niet zo lekker om een vrouw anaal te nemen. Vaginaal voelt veel chiller, alleen vrouwen reageren wel vaak heftiger met anaal. Met drugs op durf ik dat wel sneller en doe ik veel extremere dingen. Hahaha zal wel veel reacties krijgen met ranzig erin. Turven?"
"ketakoekjes zei: Ik heb heel hard kunnen lachen hiermee ook al kijk ik zelf soms wel plasseks, maar heb het nooit interessant gevonden. Ik heb trouwens mijn hele leven nog nooit gemasturbeerd op vrouwen die seks hadden met een man omdat ik me er dan vies bij voel. Mijn favoriete categorie is toch wel gewoon vrouwen met speeltjes die ze delen met hun vriendinnen, voelt veel vriendelijker en dan verstoort het achterwerk van de man de video niet. Heb zelf nog nooit seks gehad omdat ik geen behoefte heb om mij uit te kleden waar anderen bij zijn voor 15 seconden aan plezier. Porno kijken voelt volgens onderzoek beter (in tegenstelling tot seks met een vreemde die je gewoon mooi vindt), je hoeft geen pillen te slikken of een condoom aan te doen en je hoeft er niet om te vragen. Natuurlijk is dat eerste bij iedereen zeer persoonlijk. Klik om te vergroten... Porno kijken vind k vaak leuker dan seks. Ik vind seks vaak tegenvallen. Niet dat het niet extreem genoeg is maar vaak zit ik er niet lekker in. Het is altijd veilig, geen anticoncepie, hiv-remmers, condooms. En je doet altijd wat je leuk vindt."
"Heey allemaal, Ik ken sinds een paar maanden een meisje met wie ik heel close en bevriend ben. Toen ik haar leerde kennen waren we beiden enige tijd nuchter (3 maanden) en in het opbouwen van de band. Hier bij ik erg blij mee. Dat het niet alleen maar op drugs gebaseerd is. We vonden elkaar heel leuk en voelden ons verliefd op elkaar. We leerden elkaar beter kennen en werden steeds closer. We gingen heel vaak met elkaar om en vertelden ook alles en vertrouwden elkaar met alles. Enige tijd verder zijn we samen gaan gebruiken en waren ook flink teruggevallen in de verslaving. Hoe erg we elkaar naar de klote hielpen, zo erg zorgden we ook voor elkaar. Dit heeft onze band sterker gemaakt. We hebben ook seks met elkaar gehad. Maar uiteindelijk naar elkaar geuit dat we beter als vrienden verder kunnen. We hebben ook geuit dat we van elkaar houden. Ik begon een beetje bang te worden van haar. Dat ze me pijn zou doen, maar ook letterlijk bang dat ze me fysiek iets aan zou doen. Ik kreeg ook een kijkje in haar vriendengroep en daar zaten ook veel dealers en niet zo pluize gasten tussen. En ook verhalen dat ze haar ex geslagen had, en dat ze haar raam had ingegooid en dat ze zo boos was dat die ex de politie moest bellen omdat het uit de hand liep. Ik heb me echt ongemakkelijk gevoeld bij haar en ze wilde veel blijven gebruiken. Ik heb toen gezegd dat ik bang ben dat onze relatie te veel gefocust wordt op gebruik en niet meer op het samen zijn. Dit heeft ze gelukkig goed opgevat en ze nam me serieus. Daarna hebben we de hele dag netflix gekeken. En het gebruik leek wel even weg. Nu gebruiken we nog regelmatig met elkaar. En ik voel me daar op de een of andere manier toch niet zo prettig bij. Het is atijd gezellig en leuk met haar. En ze is ook onwijs lief voor me en ik kan ook wel zien dat ze echt om me geeft. Het voelt gewoon giftig. De band. Ik weet niet zo goed hoe ik dit bespreekbaar moet maken. En ik heb verder ook niet echt vrienden. Dus misschien dat ik er ook zoveel van aantrek en er te veel van af laat hangen. Als ik het meer los ga laten staat er ook minder druk op onze vriendschap. Ze merkt het namelijk soms wel dat ik niet lekker in mijn vel zit bij haar. En ze zegt dan ook: "je moet gewoon alles zeggen als iets je dwarszit." Maar ik blokkeer heel erg. Toch soort van angst. Ik ben bang om haar boos te maken. Ik wil heel graag met haar verder. En ik houd ook veel van haar. Maar ik wil me dan wel op mijn gemak voelen natuurlijk. Hoe kan ik hier mee om gaan? Edit: ik begrijp dat het een samenwerking is en dus ook van mijn kant misschien niet correct geweest. Dus wees niet bang om kritische vragen te stellen en daar aanmerking op te geven."
"@Eik @Ralou Wat een fijne berichten, begrip en advies waar ik iets aan heb. Ik denk ook wel dat zij het fijn vindt als ik mijn gevoel uit. Inderdaad, omdat ze dat zelf aangaf. Ergens is het ook goed dat ze zoiets zegt want dat betekent dat ze open staat voor me en dat het belangrijk is voor haar. Ik heb een paar meegemaakt dat ze boos op me was, en echt op een manier dat ik even afstand hield en haar met rust liet. En heel snel kwam het besef ook wel dat het een te agressieve reactie was op mij en ze voelt zich dan ook schuldig. Gebruik had hier zeker een rol. Ook haar ex is een verslaafde, dus ik kan me wel voorstellen dat dat een probleem is geweest voor d'r in haar vorige relatie. Ik vind het lastig om iets over ons gebruik te zeggen, omdat ze daar dus snel boos om kon worden. Ik denk dat ze zich dan aangevallen voelt op haar gedrag. En ik kan ook haar gedrag niet veranderen, alleen vertellen hoe mij dat laat voelen. Ik merk dat we elkaar best wel erg triggeren. Als de ene besluit om te gaan gebruiken, gaat de ander vaak gauw mee. En andersom. Ik voel me ook soms wel onder druk gezet. "Ik vind het saai als je niet met me meedoet. " Ook al heb ik gezegd dat ik niet wil, wel lijntjes neerleggen. Komt beetje opdringerig over dan. Ik vind het gebruik opzich niet zo erg, het gaat me meer om de manier waarop, en extreem ipv gecontroleerd. Voor de rest is het vaak hartstikke fijn hoor, anders zou ik niet met haar omgaan en om haar geven. En ze is heel open naar me, omdat ze me vertrouwt. Ik denk dat ik een open gesprek met haar ga voeren waarin ik mijn gevoel uitleg, en geen verwijten of schuld leggen bij iemand inderdaad. Ik denk ook wel dat ze daar iets mee zou doen, en me serieus nemen. Zoals gezegd, ik kan merken aan haar dat ze echt wel om me geeft. Bedankt voor de reacties."
"Heey allemaal Waar hebben jullie meer hekel aan? Een persoon die drugs gebruikt en hier eerlijk over is of iemand die tegen je liegt(algemeen, niet alleen met betrekking tot drugsgebruik)"
"@Roze olifant @acht.zes @Koffieboon Maakt niet uit de off topic reacties. Vind het een geweldig topic hahaha"