maar het klinkt alsof er meer speelt dan dat.
Dat speelt er ook. Het verlies van mijn werk, woning, vader, moeder en hondje speelt ook mee, en dan is de levering van mijn kerstpakketje van
@Syl ook al uitgesteld haha, grapje. Al die emoties schijn ik door mijn wietgebruik te hebben weggestopt. Van het hebben van een goede baan en een lekker leventje naar de ww, van de ww naar de bijstand en dan in de in de schulddienstverlening terecht komen.... ik ben nu zo'n zes a zeven weken helemaal gestopt. Emotioneel spelen er wel wat dingen. Dat ik me de laatste paar dagen zo moe voel komt met name door mijn buurman die tot diep in de nacht feestjes hield. Naar mijn mening heb ik het echt wel geprobeerd maar zelfs begin deze maand toe ik enkele dagen dat schoonmaak baantje deed was ik kapot. Ik was er nog gewoonweg niet aan toe.
Heb gisteren bijna de hele dag geslapen, vannacht goed geslapen, wel met de nodige onderbrekingen, maar toch. Voel me nu dan ook een stuk beter dan gister.
Bij Brijder stichting zeiden ze al, het stoppen met blowen gaat met pieken en dalen en afgelopen dagen ben ik een dalletje terecht gekomen heb ik zo'n idee. Door een te kort aan slaap, de kerstperiode waar ik toch al een 'sucker' voor ben. Misschien ook wel het eenzijdige eten, het uitzichtloze bestaan, laten we het er op houden dat het een combinatie van factoren is geweest. Voel me tot aan nu i.i.g. een stuk beter. Laat ik hopen dat dat zo blijft, nu ga ik "ontbijten".