#1
Nu heel wat anders, hoeveel koffie gaat er in een koffieschepje? Of wat kan ik ter vervanging gebruiken?
Ik gebruikte altijd een eetlepel als ik niks anders voorradig had. Dikke kop erop, want ik houd van sterk.
Nu heel wat anders, hoeveel koffie gaat er in een koffieschepje? Of wat kan ik ter vervanging gebruiken?
Ik gebruikte altijd een eetlepel
Ik heb ook nog zo'n apparaat staan in een doos, ben overgestapt op oplos espresso in de ochtendJa, ik nu dus ook. Ik snak al een jaar naar een bak koffie, was totaal kwijt dat er in de kast een koffiezetapparaat stond.
Drink nu "bakkie rechtop in je maag".
Ok. En wat ga je dan doen, als dát achterwege zou blijven?
Met alle respect, ik vind dat je teveel in de slachtofferrol gaat hangen. Dit forum is geen alternatief voor serieuze hulpverlening.
De support kan je zeker helpen, maar je hebt meer nodig dan dit. Je weet bij voorbaat al dat het allemaal niet gaat helpen, maar hoe weet je dat als je het niet eens geprobeerd hebt?
Je hebt niks te verliezen, ga in therapie en kom me dan vertellen dat het tijdsverspilling was. In dit alles blijven hangen, is ook tijdsverspilling en zo te zien ook totaal niet lonend.
Ik weet hoe afschuwelijk je omstandigheden zijn, daar wil ik echt niet aan voorbij gaan, maar jij hebt hier de regie. Wat wil je? Of wat wil je vooral niet? Spring in het diepe, laat je helpen!
Dit forum is geen alternatief voor serieuze hulpverlening.
Dat besef ik me ook wel, ik heb ook al meerdere keren aangegeven dat is het eerste wat ik maandag ga doen.
Lees het draadje maar terug.
Mocht het hetzelfde gaan als bij Brijder verslavingszorg waar ook een wachtlijst was van enkele maanden dan heb ik nu al zoiets van; Fuck it, ik doe het zelf wel.
Waar zit je nu op te wachten dan?
Voor de rest kan ik zeggen dat ik geen enkele relatie, vriendschap of wat dan ook meer aan ga.
Geen gechat of iets. Er komt toch alleen maar narigheid van.
Ik ben voorlopig wel weer even genezen.
Wat dat betreft heeft @Legio Patria Nostra volkomen gelijk.
Het is Zaterdag.
Of heb je al blijvende vorderingen gemaakt de laatste periode?
Voor de rest kan ik zeggen dat ik geen enkele relatie, vriendschap of wat dan ook meer aan ga.
Geen gechat of iets. Er komt toch alleen maar narigheid van.
Ik ben voorlopig wel weer even genezen.
Wat dat betreft heeft @Legio Patria Nostra volkomen gelijk.
Het is Zaterdag.
Jij weet ook wel dat relaties heel erg belangrijk zijn om gelukkig te zijn.
Je hebt ze zowat niet en daarom baal je. Dat staat zelf in je posts.
Maar het gaat erom dat jouw insteek is; als het zo'n lange wachtlijst is, dan laat maar...
Oké, dan laat je jezelf op de lijst zetten en dan ga je er alles aan doen om op 1 te komen. Vecht voor je plek.Nee, zo bedoel ik het niet. Mocht het mogelijk zijn dan laat ik mezelf op zo'n lijst plaatsen net als ik bij Brijder heb gedaan. maar ik zal zelf beginnen met het proberen zelf mijn problemen op te lossen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."