#1
Dat is te hopen. Maandag heb ik een sollicitatie, als schoonmaker weliswaar maar in een bedrijf wat ligt binnen mijn vakgebied. Dus wie weet wat de toekomst nog brengen gaat. Dat ik de toekomst ietsje positiever in zie komt niet alleen door het stoppen met blowen maar heeft voor een groot deel te maken met de reacties die ik op dit forum krijg. Ik weet nog niet goed hoe ik dat onder woorden moet brengen, het doet me heel erg goed. Top jongens en meiden hier! Bedankt voor de positieve bijdrage die jullie brengen. Ik heb dat nooit zien aankomen of verwacht.
Super om te lezen dat je de toekomst weer positiever in ziet!!.
Je hebt onwijs veel meegemaakt en denk dat vele met mij geraakt zijn door je verhaal.
Jij komt er wel weet ik zeker!!!
