#1
Maandag naar de GGZ.
Ik heb ook nog zo'n apparaat staan in een doos, ben overgestapt op oplos espresso in de ochtendJa, ik nu dus ook. Ik snak al een jaar naar een bak koffie, was totaal kwijt dat er in de kast een koffiezetapparaat stond.
Drink nu "bakkie rechtop in je maag".
Je zou tot de 23e sowieso internet hebben toch?!
Gewone koffie, roodmerk van onze ouwe Douwe.
Nee. NIET zo goed voor: je korte termijn geheugen, je lange termijn geheugen
Bah, wat een kuttijd is dit.
wat zijn nu je intenties?
Opschrijven wat je verhaal is werkt voor mij heel goed om de situatie in perspectief te plaatsen en een plekje te geven. Zo ruim je letterlijk de situatie en je gevoel een beetje op. Zodra je ziet waar je eigen fout zit herken je je eigen valkuilen. Dat zijn vaak de lessen wanneer iemand die je dierbaar is met een conflict uit je leven verdwijnt. Ik ben me na m'n laatste relatie veel meer bewust van meerdere valkuilen waar ik in een volgende relatie anders mee om zal gaan. En of het nu een vriendschap betreft of partnerschap, alle waardevolle mensen reflecteren jouw gedrag op een bepaalde manier op jou terug. Hoe fout de ander soms ook is, jij hebt gekozen om deze persoon in je leven te laten en er waarde aan te hechten, en uiteindelijk op een bepaalde manier mee om te gaan. Dus het gevoel wat je nu ervaart hoor dan bij het verliezen van de ander. Hoe pijnlijk dit ook kan zijn, er komen altijd nieuwe mensen op je pad. Daarvoor heb je zelf genoeg keuzes. Keuzes maken je omgeving. Hoe moeilijk het soms ook lijkt om door de situatie waarin je nu zit een uitweg te vinden, hij bestaat echt! Ook voor jouIk weet het niet. Je hebt gelijk dat ik eerst maar eens moet gaan opschrijven wat ik heb gedaan en waarom. Al is het maar om in de toekomst dit soort situaties te voorkomen. Voor de rest kan ik je geen antwoord geven, ben op dit moment te emotioneel en niet erg rationeel. Over enkele dagen hoop ik dat ik dit beter onder woorden kan brengen.
Wat men zaait, dat kan je oogsten...Je zaait ongenoegen,nee zult oogsten: minachting
Kijk!Ik heb niet geblowd en ben het ook niet meer van plan. Ik ben broodnuchter. Bedankt iedereen, voor de zoveelste keer! Jullie weten dondergoed hoe je iemand van het blowen afhoudt. Top. Jullie zijn geweldig.
Door alle bezuinigingen is de wachttijd buiten iedere proporties.
Ik hoop voor BK óók.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."